Be my guestquote:
HaagsGodquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:13 schreef Haags het volgende:
[..]
Hallo aller aller ALLERBESTE MATTIE van HEEL FOK!
Met de meest ongeloofwaardige verhalen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich voordoen als alles behalve een zolderkamerautist, met bakken vol geld en vrouwen bij de vleet, maar ondertussen![]()
Rollende bamischijfquote:
wat zijn we hier gewoon dan hequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Met de meest ongeloofwaardige verhalen.
Iedereen die ooit in KSC is geweest weet hetquote:
ik was er niet langquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iedereen die ooit in KSC is geweest weet het
nee!!!!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Correct
[..]
Zeer correct
[..]
Niet correct
Die is zo lekker gewoon geblevenquote:
lekker op tijd voor de mega verhoging die eraan gaat komenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
Mijn contract bij Eneco loopt binnen 2 weken af. #genieten
Gratis stroom als je groene stroom hebt en het goed hard waait en de zon hard schijntquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:20 schreef Haags het volgende:
Mijn contract bij Eneco loopt binnen 2 weken af. #genieten
Ach, ik sta al standaard rond de 130 per maand te hoog ingesteld. Dus wellicht valt het ergens mee....quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker op tijd voor de mega verhoging die eraan gaat komen
allemaal naar de klotuhhhhhh
ik kreeg bericht dat als ik eenzelfde hoeveelheid gas had gebruikt ik alsnog 170 euro meer moet betalen dan vorig jaarquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, ik sta al standaard rond de 130 per maand te hoog ingesteld. Dus wellicht valt het ergens mee....
Ik verbruik momenteel ergens tussen de 1 en 2 euro per dag. Betaal per maand 100. Dus ga er wel vanuit dat ik een leuk bedrag terug krijgquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ach, ik sta al standaard rond de 130 per maand te hoog ingesteld. Dus wellicht valt het ergens mee....
Ik krijg sowieso 450 euro terug op mijn jaarnota. En daarna gaat mijn nieuwe contract inquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik verbruik momenteel ergens tussen de 1 en 2 euro per dag. Betaal per maand 100. Dus ga er wel vanuit dat ik een leuk bedrag terug krijg
Koekoekquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kreeg bericht dat als ik eenzelfde hoeveelheid gas had gebruikt ik alsnog 170 euro meer moet betalen dan vorig jaar![]()
(permaand)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |