Ik wel, lekker achter een muur hangenquote:
niks aanquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wel, lekker achter een muur hangen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nooit meer de deur uit......too peoply outside
Ik ben ook te echt, soms niet leuk, die boemerang kan keihard terugkomenquote:
zou ik ook raar vindenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Al ben ik wel redelijk open over mijn prive leven op FOK! en lieg er ook niet over.
Maar ik kan mij ook goed voorstellen dat anderen dat niet doen, ik had ook wel willen vertellen dat ik een advocaat ben die spannende zaken heeft maar dat kan ik niet volhouden
WOESTquote:
Oh niet stiekem hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, maar ik ga er van uit dat we beiden stiekem best gelukkig zijn met wat we hebben
snap ikquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook te echt, soms niet leuk, die boemerang kan keihard terugkomen
De R staat dus niet voor Royce (de Vries)?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:01 schreef R-woud93 het volgende:
Al ben ik wel redelijk open over mijn prive leven op FOK! en lieg er ook niet over.
Maar ik kan mij ook goed voorstellen dat anderen dat niet doen, ik had ook wel willen vertellen dat ik een advocaat ben die spannende zaken heeft maar dat kan ik niet volhouden
Het komt er veel voor kan ik je meldenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou ik ook raar vinden
ik ben wie ik ben
Ik verbeterde mezelf ook een post laterquote:
Al besproken in post #23quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De R staat dus niet voor Royce (de Vries)?
Latertje voor je vrouw, fijne avond.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken voor de vrouw thuiskomt van werk, fijne avond verder
Geniet ervan straks als ze thuis is....quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga nog even een serie kijken voor de vrouw thuiskomt van werk, fijne avond verder
Er zijn ook mensen die zich voordoen als alles behalve een zolderkamerautist, met bakken vol geld en vrouwen bij de vleet, maar ondertussenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Sterker nog, bijna niemand is dat, dat is gewoon vooral een meme/act die we met z'n alleen in stand houden
dag mannetje Lassiequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
wie wie wiequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich voordoen als alles behalve een zolderkamerautist, met bakken vol geld en vrouwen bij de vleet, maar ondertussen![]()
mag ik met het vingertje wijzenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:10 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich voordoen als alles behalve een zolderkamerautist, met bakken vol geld en vrouwen bij de vleet, maar ondertussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |