Ja, sommigen "werken" wel hoor..quote:Op donderdag 28 april 2022 08:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien eerst eens zorgen dat al die Noord-Afrikanen die er al zijn aan het werk komen?
Nee. Dit klopt niet.quote:
Ik ben er over na aan het denken om zelf eens zo'n Pyramide te maken, en dan zal ik dit zeker anders doen dan in deze.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee. Dit klopt niet.
Aan de top vinden we Bezos/Musk/Zuckerberg/Gates. Die hebben het meeste geld en de meeste macht. Daaronder hebben we de entertainment/sport professionals, iets minder geld, iets minder macht. Daar onder de semi-overheid ambtenaren (FED, Clintons, Bushes, Paulson). Daaronder CEOs, gevolgd door bureaucraten, professionals, blue collar workers, etc.
Of gewoon Spanjaarden, Italianen en Portugezen. In die landen hebben ze ook genoeg jeugdwerkloosheid, maar die zullen zich misschien minder makkelijk uit laten buiten.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef jakosi het volgende:
Waarom moeten het altijd Noord Afrikanen zijn? Waarom geen Filipinos, Brazilianen of Indonesiers?
Die zitten al in de EU dus in principe kunnen die gewoon legaal in andere landen komen werken.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Of gewoon Spanjaarden, Italianen en Portugezen. In die landen hebben ze ook genoeg jeugdwerkloosheid, maar die zullen zich misschien minder makkelijk uit laten buiten.
https://www.statista.com/(...)ent-rates-in-europe/
Er zijn families die lachen naar het geld van Bezos/Musk/Gates, de families die niet in forbes staan.quote:Op donderdag 28 april 2022 09:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Nee. Dit klopt niet.
Aan de top vinden we Bezos/Musk/Zuckerberg/Gates. Die hebben het meeste geld en de meeste macht.
Je weet toch dat indonesie het land met de meeste moslims ter wereld is, dat willen mensen hier toch niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 11:22 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb in mijn leven altijd goed contact gehad met Indonesiërs en Molukkers.
Of Zuid-Afrika.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:50 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Het gaat denk ik in de toekomst naar een blanke upper class in compounds, en een deels blanke enen verwesterde migranten onderklasse.
Aka Brazilië.
Lijken in de straat, ondergedoken leraren en schrijvers, joden uitgescholden en belaagd, homo's in elkaar geslagen, ziekenhuizen druk met inteeltproblematiek, straatintimidatie van vrouwen, holocaustonderwijs onmogelijk, jeugdbendes en drugsmafia, woningovervallen, straatroof, taalachterstanden, wijkverpaupering...quote:Op donderdag 28 april 2022 01:45 schreef Poem_ het volgende:
We hebben hier al decennia moslims wonen zonder al teveel problemen. De meesten timmeren lekker aan de weg. Waarom zou je daar nu nog zo over janken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |