Vroegâh dronk ik vaak euroshopper bier! Was goed te zuipen ookquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
met droge euroshopper ontbijtkoek en spijkerpoepen.
Afschaffen die hap iddquote:
Party like it's 1789quote:
Goed ideequote:
Wel met een oranje loempia ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Sounddragon het volgende:
Zeauw, voor 2 dagen chinees geregeld op kosten vd zaak, chilltime!
Nee helaasquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar is de Chinees in Duitsland net als hier of toch meer bratwurst gericht
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, ff op een speelgoedkraantje van een collega die op vakantie is.
Niet bij te houden idd..quote:
Heb je dan wel chinees, of iets voor nederlanders gemaakt wat chinezen niet herkennen?quote:
Niet?! Van Charlie and the Chocolate Factoryquote:
Oh .. nee dusquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Van Charlie and the Chocolate Factory
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is er maar weinig wat jij wel iets aan vindtquote:
Een hele boel wel eigenlijk, dit was duidelijk niet 1 van die dingenquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar weinig wat jij wel iets aan vindt
Matilda wel gezienquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geweldige boeken maar die films zijn ook leuk. Matilda is ook een mooie film.
Matilda vond ik ook zo'n mooie film, en de boeken als De GVR en De Reuzenperzikquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Geweldige boeken maar die films zijn ook leuk. Matilda is ook een mooie film.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid het laatstequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je dan wel chinees, of iets voor nederlanders gemaakt wat chinezen niet herkennen?
Roald Dahl heeft zijn boek meerdere malen herschreven omdat het racistisch zou zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel eens gezien maar neequote:Op dinsdag 26 april 2022 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe afleveringen van Better call Saul
Het blijft leukquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:26 schreef -Shii- het volgende:
Ik heb zowel de oude als nieuwe Charlie al tig keer gezien.
Waar staat die op?quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nieuwe afleveringen van Better call Saul
Zekers, ik hou niet van remakes maar de nieuwe versy is zeker leuk.quote:
Hoezo? Des te meer real vernederd wordt des te beter toch?quote:
Echt niet ... pingel nuquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo? Des te meer real vernederd wordt des te beter toch?
Inderdaad, hij doet niet onder voor de eerste.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zekers, ik hou niet van remakes maar de nieuwe versy is zeker leuk.
Zekers niet maar Johnny Depp zet daar ook een goede rol neer.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, hij doet niet onder voor de eerste.
Ja GVR en de Reuzenperzikquote:Op dinsdag 26 april 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Matilda vond ik ook zo'n mooie film, en de boeken als De GVR en De Reuzenperzik
De GVR werd in de klas voorgelezen herinner ik mij nog.quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja GVR en de ReuzenperzikGVR was één van de eerste boeken die ik leuk vond.
Netflix?quote:
Okquote:
Zoek nog wel leuke series om te kijken.quote:
Ja, kijk niet zo vaak een wedstrijd uit, nu bleef ik hangenquote:
Dat wint Real volgende week thuis .....quote:Op dinsdag 26 april 2022 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, kijk niet zo vaak een wedstrijd uit, nu bleef ik hangen
Moet het nog maar zien, blijf real heel onstabiel vinden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wint Real volgende week thuis .....
Ja begin was zeker niet goed.. maar wacht maar afquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien, blijf real heel onstabiel vinden.
Volgende week?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja begin was zeker niet goed.. maar wacht maar af
Deisyy heeft dat bij je geïmplanteerdquote:
Oh, das ieder voor zich wat je al dan niet doet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... ik vier niets dan .. misschien later op de avond wel
Ik zag oempa loempas toen ik naar onderen snel scrolde en hop dat lied in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deisyy heeft dat bij je geïmplanteerd
Ja zo werkt dat tegenwoordig , met wederzijds respectquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, das ieder voor zich wat je al dan niet doet.
Als jij vieren wil mag het ook
Wat mij betreft werkte dat altijd al zo eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat tegenwoordig , met wederzijds respect
Wees blij, ik heb iets heel anders in mijn hoofdquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zag oempa loempas toen ik naar onderen snel scrolde en hop dat lied in mijn hoofd
ja ... maar niet bij iedereenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat mij betreft werkte dat altijd al zo eigenlijk
bier?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb iets heel anders in mijn hoofd
I wishquote:
Post dat hersenvretertje maar nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I wish
Nee, een hersenvretertje dat de hongerdood gestorven is
Oh, en een filmpje van de Lama's
Al enige voortgang op een oplossing ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
I wish
Nee, een hersenvretertje dat de hongerdood gestorven is
Oh, en een filmpje van de Lama's
Nee, die hersenen zijn wel wegquote:
Ik heb zojuist maar bier opengemaakt, donker bier, lekker bier!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die hersenen zijn wel weg
En de lama's gestopt
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zojuist maar bier opengemaakt, donker bier, lekker bier!
Sterkte ...quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, die hersenen zijn wel weg
En de lama's gestopt
Past wel vanavond erbijquote:
Kon je het nog wel tillen?quote:
Heb jij de serie 'het verhaal van nederland' gezien?quote:
Nee wel een podcastwandeling ervan gelopen laatstquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij de serie 'het verhaal van nederland' gezien?
Mooi, dan kan je de volgende keer 2 zware biertjes hebbenquote:
Vanmiddag de aflevering gezien waarin ook de friezen zaten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee wel een podcastwandeling ervan gelopen laatst
Friezen is met een hoofdletter, gij laaggeletterde nederlander!quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vanmiddag de aflevering gezien waarin ook de Friezen zaten.
jij die mensenoffers uitvoertquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Friezen is met een hoofdletter, gij laaggeletterde nederlander!
Staat ff op een lager pitje volgens mijquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi, dan kan je de volgende keer 2 zware biertjes hebben
Wanneer is er weer eens een 40+ bieravondje?
Ik zoek nog een nieuwe voor komend weekend, fijn dat je je aanbiedquote:
Dat pitje is niet handig, wie wil er nou warm bier?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Staat ff op een lager pitje volgens mij
Werkt alleen als je friezen offert blijkbaar.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zoek nog een nieuwe voor komend weekend, fijn dat je je aanbied
Iedereen in amsterdam morgenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat pitje is niet handig, wie wil er nou warm bier?
hollanders die niet Friezen kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt alleen als je Marcen offert blijkbaar.
Nog nooit geweest op koningdagquote:
Arme FF, het was leuk hem gekend te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werkt alleen als je friezen offert blijkbaar.
Mocht je morgen gaan, je mag maximaal 1 lauw biertje meenemenquote:
Ik denk dat ik naar Liwwadden gaquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je morgen gaan, je mag maximaal 1 lauw biertje meenemen
Met een fles Berenburg?quote:
of 2 koude 6-packsquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je morgen gaan, je mag maximaal 1 lauw biertje meenemen
Ernaastquote:
Vandaag bier morgen zie ik morgen wel, maar ik vermoed koffiequote:
Lauw, heb de link al ergens neergezet in dit of het vorige tpoicquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet lauw ... en ik woon buiten de gordelring
Ik ga nooit met lauw bier onderwegquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lauw, heb de link al ergens neergezet in dit of het vorige tpoic
Richt niet te veel in anders ga je het weer missen straksquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zit in mijn nieuwe huis. En het bier staat koud
Wat voor bier heb je?quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Zou zomaar kunnen. Het is een mooie ruime woning met een grote tuin.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Richt niet te veel in anders ga je het weer missen straks
Gewoon daar blijven dan en niet meer terug. Scheelt ook schildpaddenstressquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Het is een mooie ruime woning met een grote tuin.
Lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je?
Hier een mooie donkere Westmalle trappist dubbel
Ik heb een erg grote fles en kan hem niet opquote:
Dat bedoel ik ... zit je straks weer in je ouwe, maar gerenoveerde honk.. Ik zou wel ff goed controleren bij terugkomst om er alles goed gedaan is ... en er geen Dotteke drama aan komt dat het overal tocht en zo ..quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Het is een mooie ruime woning met een grote tuin.
Leuk man, gefeliciteerdquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon daar blijven dan en niet meer terug. Scheelt ook schildpaddenstress
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:00 schreef drakin het volgende:
Ik drink ook bijna nooit, behalve rum in de koffie
Tijd voor een 40+ huismeet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Deel hem met FF dan.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb een erg grote fles en kan hem niet op
Kun je chickies gaan houden in die tuin?quote:
Ik heb hem nu in de koelkast teruggezetquote:
Ah zo'n grote duurdere aanbiedingsflesquote:Op woensdag 27 april 2022 00:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in de koelkast teruggezet
Ja, zal ik zeker doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ... zit je straks weer in je ouwe, maar gerenoveerde honk.. Ik zou wel ff goed controleren bij terugkomst om er alles goed gedaan is ... en er geen Dotteke drama aan komt dat het overal tocht en zo ..
Dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 27 april 2022 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah zo'n grote duurdere aanbiedingsfles
Dat zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je chickies gaan houden in die tuin?
Dank je welquote:
40+ chickie meetquote:
Nog wel in Utrecht? Sorry als je dat al eerder ergens gezegd hebtquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:52 schreef Domnivoor het volgende:
Chickie meat → kipsaté!quote:
lekker, maar ik maak toch dit recept denk ikquote:
Ja. Ik zit in een tijdelijke woning. Mijn huis wordt gerenoveerd.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nog wel in Utrecht? Sorry als je dat al eerder ergens gezegd hebt![]()
![]()
Maar gefeliciteerd iig!![]()
Kosher salt… ik wist niet dat dat bestaat.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:09 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker, maar ik maak toch dit recept denk ik
https://www.thespruceeats.com/beef-and-guinness-pie-recipe-435724
Aha ! Hoelang zit je in deze woning dan/ duurt de renovatie?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Ik zit in een tijdelijke woning. Mijn huis wordt gerenoveerd.
Ik heb ander bier en ander zout, je hoeft je niet 100% aan een recept te houdenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kosher salt… ik wist niet dat dat bestaat.
De renovatie duurt vier weken. En ik krijg twee keer een week om te verhuizenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha ! Hoelang zit je in deze woning dan/ duurt de renovatie?
Zie de toegevoegde waarde ervan ook niet echtquote:Op woensdag 27 april 2022 00:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Kosher salt… ik wist niet dat dat bestaat.
Nou, laat hem even genietenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha ! Hoelang zit je in deze woning dan/ duurt de renovatie?
Ik plaats net de link wat en waarom het zo heet en wat het is https://www.flyingfoodie.(...)ftewel-koosjer-zout/quote:Op woensdag 27 april 2022 00:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde ervan ook niet echtaangezien de rest van het recept geen koshere ingrediënten behoeft 🤔
Aha, nevermind mijn opmerking dus, heeft dus weinig te maken met de joodse wettenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:15 schreef drakin het volgende:
Moest wel even zoeken, want nog nooit van dat zout gehoord
https://www.flyingfoodie.(...)ftewel-koosjer-zout/
Ik nietquote:
“Het oorspronkelijke doel van koosjer zout was om het bloed uit het vlees te trekken en het daarmee koosjer te maken. In het Joodse dieet mag er namelijk wel vlees worden gegeten, maar niet samen met het bloed.”quote:Op woensdag 27 april 2022 00:15 schreef drakin het volgende:
Moest wel even zoeken, want nog nooit van dat zout gehoord
https://www.flyingfoodie.(...)ftewel-koosjer-zout/
Zit hier via mn mobieltje, dus gelukkig geen last vanquote:
toch kan ik me herinneren dat het een keer eerder mobiel ook oranje wasquote:Op woensdag 27 april 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit hier via mn mobieltje, dus gelukkig geen last van![]()
Voor mijn tijd denk ik danquote:Op woensdag 27 april 2022 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch kan ik me herinneren dat het een keer eerder mobiel ook oranje was
Dit is een mooie woning. Maar ik ga vooral genieten als ik weer in mijn eigen huisje zitquote:
Ah, joh.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is een mooie woning. Maar ik ga vooral genieten als ik weer in mijn eigen huisje zit![]()
ah je huis wordt nu onder handen genomen?quote:Op woensdag 27 april 2022 00:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dit is een mooie woning. Maar ik ga vooral genieten als ik weer in mijn eigen huisje zit![]()
Ga ik niet doenquote:
Ja, en grondig ook.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah je huis wordt nu onder handen genomen?
Jij bent echt heel erg jong. Denk ik. Iig jeugdigquote:
heeel erg jong en posten in 40+quote:Op woensdag 27 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg jong. Denk ik. Iig jeugdig
LEZEN, jeugdig kan ookquote:
Maar als je echt zou willen mag je dan ook in deze tijdelijke woning blijven?quote:
Hij is nog geen 66 dus dat kloptquote:Op woensdag 27 april 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Jij bent echt heel erg jong. Denk ik. Iig jeugdig
Alles kanquote:
Ik dacht dat het over jou gingquote:
Koen is een vrouwquote:
Ieder mens heeft een vrouwelijke kantquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
Het bier werkt, ik snap er niks meer van
Dan zou alles op zijn plek moeten vallenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:27 schreef drakin het volgende:
Het bier werkt, ik snap er niks meer van
Nee, ben geen catfishquote:
In slaap vallenquote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dan zou alles op zijn plek moeten vallen
Je bent gewoon leuk.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, ben geen catfishmaar goed, dat zou een catfish ook zeggen natuurlijk
en ben 43, maar zit pas een jaartje en wat maanden op FOK
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 april 2022 00:29 schreef drakin het volgende:
[..]
In slaap vallen![]()
Nu en in mijn bedje, want het bier werkt
Nee. Hij wordt doorlopend als logeerwoning gebruikt.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar als je echt zou willen mag je dan ook in deze tijdelijke woning blijven?
Annie natuurlijk, want ze houdt de hele tijd die pokkehandtas vastquote:
Thanks!quote:
Jammerquote:Op woensdag 27 april 2022 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Hij wordt doorlopend als logeerwoning gebruikt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Annie natuurlijk, want ze houdt de hele tijd die pokkehandtas vast
Wat of wie?quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 27 april 2022 00:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik lig ook op bed, maar er is buiten een feestje bezig. Net zelf ook geweest. Was gezellig, ik was ook even weer 13.. 2 Brothers on the fourth floor kwamen even optreden
quote:
Je was verliefd en zij nietquote:Op woensdag 27 april 2022 00:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En opeens stond er een oud klasgenoot van de middelbare naast me. ik riep haar naam, maar weet niet zeker of ze me echt herkende...
Eindexamen was in 1998 btw. Dus lang geleden
Dat zou best wel eens kunnen...quote:
Als ze single is, maak er dan NU werk van.quote:Op woensdag 27 april 2022 00:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen...
Ik vond haar best leuk, toen. Maar nooit echt werk van gemaakt
Nee. Ik wil geen relatie en relatie ook niet met mijquote:Op woensdag 27 april 2022 00:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als ze single is, maak er dan NU werk van.
truste kerelquote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik moet even wennen aan dit bed, maar dat komt goed. Fijne koningsnacht nog
Okequote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik wil geen relatie en relatie ook niet met mij
En ik ben nu al thuis en het feest lijkt zo te horen ook afgelopen. Ik ga haar echt niet meer vinden
Ik lig alquote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
Slaap lekkerquote:
Slaapsequote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
Dat lukt wel nuquote:
quote:
Morgen gewoon vroeg weer opquote:Op woensdag 27 april 2022 00:49 schreef Domnivoor het volgende:
Duizend keer doei zeggen en gewoon niet gaan. I don't care maar tsjaquote:
Ik denk dat hij vandaag weer op staat hoor. Morgen is nog ruim 23 uur verwijderdquote:
Morgen gratis bierquote:Op woensdag 27 april 2022 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vandaag weer op staat hoor. Morgen is nog ruim 23 uur verwijderd![]()
Ja ok Bos ...quote:Op woensdag 27 april 2022 00:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat hij vandaag weer op staat hoor. Morgen is nog ruim 23 uur verwijderd![]()
Ja hij was flauw sorry. Iets met Adrenalinequote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 27 april 2022 01:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja hij was flauw sorry. Iets met Adrenaline
..
Jij ook Dotquote:
thnx, ik ga zo even over de kleedjesmarkt rijden, gelijk bij opening.quote:
Neuh, vanochtend nog even naar de bosbaan en vanmiddag wat rondwandelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, ik ga zo even over de kleedjesmarkt rijden, gelijk bij opening.
Ik wil nog niet zo in de drukte zijn. Van wat ik zo hoorde op het nieuws was het gisteren avond op de vrijmarkten weer stampvol.
Ga jij nog wat doen Pullup?
Wat een scheetje. Hier schuin tegenover zaten er altijd een paar in de bomen. Heb ze nu al een paar jaar niet meer gezien. Was altijd leuk om naar te kijkenquote:
Ook lekker, en Gelijk heb je hoor. IK ben altijd wel nieuwsgierig naar zo kleedjes markt. Ik heb er ooit een keer een gitaar voor 5 euro gekocht die ik voor 150 weer heb verkochtquote:Op woensdag 27 april 2022 06:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Neuh, vanochtend nog even naar de bosbaan en vanmiddag wat rondwandelen.
Meestal mijd ik de echte drukte
quote:Op woensdag 27 april 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook lekker, en Gelijk heb je hoor. IK ben altijd wel nieuwsgierig naar zo kleedjes markt. Ik heb er ooit een keer een gitaar voor 5 euro gekocht die ik voor 150 weer heb verkocht![]()
Ik zie nu de temperatuur hier het is verdorie - 1
Die tijd is helaas voorbij. Ook op marktplaats vaak heel goedkoop een gitaar gekocht die je dan weer voor veel meer door verkocht.quote:
Ik doe datzelfde met klassieke stalen fietsjes. Althans ik probeer dat want als ik iets echts goed heb gevonden dan houd ik het uiteindelijk zelf dus het voor het geld doen lukt me toch niet hehequote:Op woensdag 27 april 2022 06:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die tijd is helaas voorbij. Ook op marktplaats vaak heel goedkoop een gitaar gekocht die je dan weer voor veel meer door verkocht.
Tegenwoordig weet men meer de prijzen dan een aantal jaar geleden.
Vaak waren het junks die geld nodig hadden volgens mij.
Hoeveel heb je er dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 06:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik doe datzelfde met klassieke stalen fietsjes. Althans ik probeer dat want als ik iets echts goed heb gevonden dan houd ik het uiteindelijk zelf dus het voor het geld doen lukt me toch niet hehe
Denk nu een stuk of 15, heb net mijn favoriete in de prak gereden.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er dan?
DIe zullen wel niet veel meer te koop aangeboden worden op wel?
Jemig Pullup dat zijn er nog eens wat. Gebruik je ze ook alle 15 of zijn het pronkstukken?quote:Op woensdag 27 april 2022 06:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk nu een stuk of 15, heb net mijn favoriete in de prak gereden.
Jawel hoor het is een levendige markt. De echt mooie zijn dan ook puur handwerk en vaak met veel glimmend chroom en blinkende onderdelen
Yep behalve het opsporen is het renoveren de tweede stap in de hobbyquote:Op woensdag 27 april 2022 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig Pullup dat zijn er nog eens wat. Gebruik je ze ook alle 15 of zijn het pronkstukken?
Wel een leuke hobby, neem aan dat je ze zelf opknapt?
Dat zijn echt leuke hobby's.quote:Op woensdag 27 april 2022 06:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep behalve het opsporen is het renoveren de tweede stap in de hobby![]()
Heb meestal in de kerstvakantie bijvoorbeeld wel tijd om een fietsje weer helemaal in oude staat terug te brengen
Haha ja restaureren is hetquote:Op woensdag 27 april 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn echt leuke hobby's.
Noemen ze dat niet restaureren? Of is dat bij fietsen renoveren?
Ik weet dat van een vriend van mij, die restaureert oldtimers. Soms rijd hij het hele land door om aan onnderdelen te komen.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja restaureren is het![]()
Ook een deel dat vaak wat langer duurt is het opsporen van de passende onderdelen qua leeftijd op MP dan. Vaak duurt dat het langst want dat ligt er een beetje aan hoe frequent net die onderdelen aangeboden worden die je wil hebben. Soms moet het echt perse van een specifiek jaar zijn
Mooie fiets, kan je hem nog opknappen?quote:Op woensdag 27 april 2022 07:11 schreef pullup het volgende:
Dit is de fiets die nu ter ziele is, geen hele oude want ik heb hem in 2008 nog voor mezelf op maat laten maken.
[ afbeelding ]
Die voorvork staat te recht naar beneden na een boem en er zitten wat rimpels in het frame nu want verbogen
Heb jij zo grote schuur? Dat heeft nogal wat ruimte nodig die fietsen en dan nog ruimte nodig om op te knappenquote:
Moet kunnen want het is staal en dat is in tegenstelling tot carbon wel te herstellen meestal.quote:Op woensdag 27 april 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie fiets, kan je hem nog opknappen?
Ja een goede boxquote:Op woensdag 27 april 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij zo grote schuur? Dat heeft nogal wat ruimte nodig die fietsen en dan nog ruimte nodig om op te knappen
O dat is een best prijskaartje pppfffquote:Op woensdag 27 april 2022 07:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet kunnen want het is staal en dat is in tegenstelling tot carbon wel te herstellen meestal.
Ik reken alleen op een prijskaartje van 1000 euro dus moet nog wel even bedenken of ik het dat waard vind of wellicht een andere laat maken
Hier ga ik niet. Ik ben wel eens in de stad geweest, maar dit jaar niet zo'n zin in.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Koningsdag ja. Lekker vrij. Gaan jullie nog kijken op de vrijmarkt, in het centrum van dorp of stad?
Ik ga met mijn kids naar de vrijmarkt. En jij?quote:Op woensdag 27 april 2022 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Koningsdag ja. Lekker vrij. Gaan jullie nog kijken op de vrijmarkt, in het centrum van dorp of stad?
Dus wel een rondje in de wijk, of ook dan niet?quote:Op woensdag 27 april 2022 09:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ga ik niet. Ik ben wel eens in de stad geweest, maar dit jaar niet zo'n zin in.
Hier in de wijk heb je ook een aparte vrijmarkt speciaal voor kinderen; daar deed ik vroeger wel elk jaar aan meequote:Op woensdag 27 april 2022 09:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben druk met verhuizen dus dat gaat voor.
Gisteravond ben ik even op de vrijmarkt geweest. Het was weer als vanouds![]()
Als ik vanmiddag tijd over heb loop ik nog een rondje.
Oh dan is zo'n extra dag vrij wel lekker. Succes met de verhuizing.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:08 schreef Domnivoor het volgende:
Was ook niet zo ramp geweest toch.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik schrok even. Ik was aan het teruglezen en ineens was @:Dotteke zwart ipv blauwMaar toen dacht ik 'oh ja, koningsdag' en na verversen was iedereen oranje
De eerste keer dat ik een quote in een quote zie op FOK!quote:Op woensdag 27 april 2022 09:25 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik ga met mijn kids naar de vrijmarkt. En jij?
[..]
parte vrijmarkt speciaal voor kinderen; daar deed ik vroeger wel elk jaar aan mee
Ik ben om 8.30 uur naar de kleedjes markt geweest man o man wat een drukte al.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:40 schreef gebrokenglas het volgende:
O verhuizen een hele klus. Succes Domniquote:Op woensdag 27 april 2022 09:08 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb niet echt het plan.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:25 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Ik ga met mijn kids naar de vrijmarkt. En jij?
[..]
Dank je Dotteke. Ik ben blij als het achter de rug is.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O verhuizen een hele klus. Succes Domni
Lekker een beetje niets doen vandaagquote:
Succes met verhuizen en settelenquote:Op woensdag 27 april 2022 09:08 schreef Domnivoor het volgende:
Dank je. Settelen lukt wel.quote:
Ja dat snap ik, het is altijd een hele klus dat verhuizen. Je hobbelt heen en weer tussen twee huizen waar van alles gedaan moet worden.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je Dotteke. Ik ben blij als het achter de rug is.
Morguh Deisyyquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag, ik heb net wel mijn oven schoon gemaakt
Goedemorgen Deissyquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag, ik heb net wel mijn oven schoon gemaakt
Zes weken.quote:Op woensdag 27 april 2022 09:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang blijf je daar? Ik ben het vergeten
Taart bakken dusquote:Op woensdag 27 april 2022 09:35 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |