Dit is natuurlijk geen bagger team, alleen Ansaldi, Pedro en Quagliarella zijn niet META.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:42 schreef Dopekoe het volgende:
Net geen divisie 1 gehaald dit seizoen, volgend seizoen beter![]()
Niet gek voor iemand met, volgens sommige, een bagger team:
Handanovic (90)
Di lorenzo (89) - de Vrij (90) - Chiellini (92) - Ansaldi (88)
Tonali (91) - McKennie (89) - Brozovic (91)
Pedro (90) - Quagliarella (92) - Perisic (92)
Vind ik ook nietquote:Op woensdag 27 april 2022 10:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk geen bagger team, alleen Ansaldi, Pedro en Quagliarella zijn niet META.
Div 1 gehaald met alleen maar NL spelers dus zo heel lastig is dat niet joh. Met dit team moet je ook elite kunnen halenquote:Op dinsdag 26 april 2022 23:42 schreef Dopekoe het volgende:
Handanovic (90)
Dat is toch geen bagger team en zelfs gewoon een vrij standaard onorigineel team.quote:Op dinsdag 26 april 2022 23:42 schreef Dopekoe het volgende:
Handanovic (90)
Ja, maar zo goed ben ik nietquote:Op woensdag 27 april 2022 11:36 schreef leeroy het volgende:
[..]
Div 1 gehaald met alleen maar NL spelers dus zo heel lastig is dat niet joh. Met dit team moet je ook elite kunnen halen
Onorigineel wil ik het niet noemen want ik kom echt bijna geen McKennie of Brozovic tegen, laat staan full serie A teams.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch geen bagger team en zelfs gewoon een vrij standaard onorigineel team.
Hoef je ook niet heel goed voor te zijn. Met dit systeem is met een gewoon goud team divisie 1 ook niet zo ingewikkeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:25 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ja, maar zo goed ben ik niet![]()
Kwam er pas kort geleden achter dat je voorzetten kunt sturen
Vrije trappen daarentegen blijven makkelijk vergeleken met voorgaande jaren, maar ja, die krijg ik te weinig om er daadwerkelijk wedstrijden mee te winnen
Die McKennie kom je echt wel heel vaak tegen hoor. Maar goed jij je zin heel origineel.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Onorigineel wil ik het niet noemen want ik kom echt bijna geen McKennie of Brozovic tegen, laat staan full serie A teams.
Kan zij dat dat in divisie 1 of elite anders is maar dat weet ik niet.
Meeste blijft premier league of ligue 1...
Ik zit nog steeds in divisie 2, en daar heb ik het soms echt moeilijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:36 schreef papert het volgende:
[..]
Hoef je ook niet heel goed voor te zijn. Met dit systeem is met een gewoon goud team divisie 1 ook niet zo ingewikkeld.
Ik heb met mijn Ajax past en present, waarvan niet iedereen Meta is, of ondertussen al achter op de prestatie curve net aan elite gehaald. En ik ben echt niet goed, wordt regelmatig gedold door mensen die het echt kunnen. Scheelt wel dat ik Cruyff als spits heb, anders was het niet gelukt.
Het enige wat ik goed doe vergeleken sommige anderen is geduld en overzicht.
(Onana, tagliafico, Martinez, Timber, Van de Beek, Gravenberch, Alvarez, Neres, Tadic, Eriksen en Cruyff)
Jij zit in elite divisie, in divisie 2 kom je hem echt niet vaak tegen en ik zit al een flinke tijd in divisie 2...quote:Op woensdag 27 april 2022 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die McKennie kom je echt wel heel vaak tegen hoor. Maar goed jij je zin heel origineel.
Divisie zeggen niks meer zelfs vrienden van me die er echt niks van kunnen halen makkelijk div 1 en elite.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij zit in elite divisie, in divisie 2 kom je hem echt niet vaak tegen en ik zit al een flinke tijd in divisie 2...
Ok, dan zal iedereen die er nog minder van kan wel lager zittenquote:Op woensdag 27 april 2022 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Divisie zeggen niks meer zelfs vrienden van me die er echt niks van kunnen halen makkelijk div 1 en elite.
Ja of die spelen niet zoveel. Nogmaals deze fifa is niets competitief meer het is de meest casual fifa ooit.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:51 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ok, dan zal iedereen die er nog minder van kan wel lager zitten
Mckennie zie je echt bizar veel man, goede kaart wel.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:05 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Jij zit in elite divisie, in divisie 2 kom je hem echt niet vaak tegen en ik zit al een flinke tijd in divisie 2...
Ja je wordt toch niet bestraft als je er 10 achter elkaar verliest door al die checkpoints. Als je vorig jaar een slechte reeks had en er 5 achter elkaar verloor/gelijkspeelde zat je een divisie lagerquote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Mckennie zie je echt bizar veel man, goede kaart wel.
Maar je kan easy met dat team elite halen hoor, je komt er vanzelf echt wel een keer.
Caligiuri / Tonali is een veel geziene combi.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:01 schreef leeroy het volgende:
[..]
Mckennie zie je echt bizar veel man, goede kaart wel.
Maar je kan easy met dat team elite halen hoor, je komt er vanzelf echt wel een keer.
Ook idd.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Caligiuri / Tonali is een veel geziene combi.
Caligiuri is Bundesliga he.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook idd.
Je ziet sowieso veel meer serie A dan PL.
Je ziet deze gasten zoveel, Perisic idem, Mckennie, Theo, Mhiki, kom je echt vaak genoeg tegen.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook idd.
Je ziet sowieso veel meer serie A dan PL.
Geen efl tots dan dit jaar met community?quote:Op woensdag 27 april 2022 20:41 schreef papert het volgende:
Ik zag al wat leaks van de eredivisie TOTS. Voor mij wel een reden om dan veel grote pakketten te openen. Die kaarten zijn behoorlijk geüpgraded.
Het lijkt er op van niet. Heb niet alle lekken gelezen, maar het zou zomaar kunnen dat eredivisie dit weekend al komt. Er zijn al meerdere kaarten inclusief stats gelekt.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen efl tots dan dit jaar met community?
Waarom laten ze dan een volledig team invullen? Zou echt raar zijn. Denk gewoon 22 spelers erin of meer idkquote:Op woensdag 27 april 2022 20:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geen efl tots dan dit jaar met community?
EFL is Championship en omlaag. Maar er lekken nu allemaal eredivisie kaarten dus dan zal most consistent en Eredivisie in packs komen lijkt me. Zou voor het eerst zijn.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef leeroy het volgende:
[..]
Waarom laten ze dan een volledig team invullen? Zou echt raar zijn. Denk gewoon 22 spelers erin of meer idk
Je bent toch geen 12 jaar?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:31 schreef Dopekoe het volgende:
Ben benieuwd of ik vandaag de rewards kan vasthouden tot morgenavond
Waaarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 28 april 2022 09:31 schreef Dopekoe het volgende:
Ben benieuwd of ik vandaag de rewards kan vasthouden tot morgenavond
Waarom zou je het überhaupt doen? Ik bewaar nooit meer packs. Heb mijn lesjes wel geleerd in het verleden. De odds gaan als een malle omlaag als iedereen tegelijk de packs opent morgenavond. Ik heb ze dus vanochtend geopend en kreeg de ene walkout na de andere. Maldini kunnen voltooien, en nu grinden voor Bestquote:
Odds gaan niet omlaag? Dat is niet hoe odds werken. Of nou 1 of 1 000 000 mensen packs openen. Een 0.01% kans op een goede speler blijft een 0.01% kans.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt doen? Ik bewaar nooit meer packs. Heb mijn lesjes wel geleerd in het verleden. De odds gaan als een malle omlaag als iedereen tegelijk de packs opent morgenavond. Ik heb ze dus vanochtend geopend en kreeg de ene walkout na de andere. Maldini kunnen voltooien, en nu grinden voor Best
Omdat ik ze het liefst gewoon gelijk openquote:
Ik open ze normaal gesproken ook gelijk maar er zit nu helemaal niets bijzonders in de packs en morgen weer wel, dat maakt de kans op iets moois / goeds iets groterquote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom zou je het überhaupt doen? Ik bewaar nooit meer packs. Heb mijn lesjes wel geleerd in het verleden. De odds gaan als een malle omlaag als iedereen tegelijk de packs opent morgenavond. Ik heb ze dus vanochtend geopend en kreeg de ene walkout na de andere. Maldini kunnen voltooien, en nu grinden voor Best
EA gooit de odds omlaag, zo goed vermeld? En nee, dat kan ik niet bewijzen met statistieken of zo, maar dat is wat ik merk tijdens promo's. Dus ik bewaar geen packs meer.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Odds gaan niet omlaag? Dat is niet hoe odds werken. Of nou 1 of 1 000 000 mensen packs openen. Een 0.01% kans op een goede speler blijft een 0.01% kans.
2 keer packs opgespaard en daar heb ik toty Marquinhos en Captain Ben Yedder uit gehaald.quote:Op donderdag 28 april 2022 11:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
EA gooit de odds omlaag, zo goed vermeld? En nee, dat kan ik niet bewijzen met statistieken of zo, maar dat is wat ik merk tijdens promo's. Dus ik bewaar geen packs meer.
Lekker man, goed voor jou. Ik bewaar alles tot BPL tots. Ik ga nu niks packen wat mijn team gaat verbeteren. Dan wellicht nog een kans op iets hoogs of leuks. Alles wat hoog en dubbel is gaat een sbc in dan.quote:Op donderdag 28 april 2022 10:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bewaar gewoon je hoge fodder packs voor bpl tots en open al je andere packs lekker morgen man.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:12 schreef leeroy het volgende:
[..]
Lekker man, goed voor jou. Ik bewaar alles tot BPL tots. Ik ga nu niks packen wat mijn team gaat verbeteren. Dan wellicht nog een kans op iets hoogs of leuks. Alles wat hoog en dubbel is gaat een sbc in dan.
Heb een dupe Muller die ik niet terug kan halen (heb nog 1 herstel ding) en club volkomen leeg. Dus wacht nog wel een weekje geen stressquote:Op donderdag 28 april 2022 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bewaar gewoon je hoge fodder packs voor bpl tots en open al je andere packs lekker morgen man.
Doen ze express met tots lijkt mijquote:Op donderdag 28 april 2022 12:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaat wel weer lekker bij EA, de content van gisteren (Nedved en wellicht nog iets maar dat weten we niet) is er nog steeds niet en het nieuwe seizoen ook niet.
Wat maakt 1 muller uit met tots. Straks krijg je 30+ 90+ kaarten per weekquote:Op donderdag 28 april 2022 14:54 schreef leeroy het volgende:
[..]
Heb een dupe Muller die ik niet terug kan halen (heb nog 1 herstel ding) en club volkomen leeg. Dus wacht nog wel een weekje geen stress
Vorig jaar was echt belachelijk. En met de snelheid waarmee nu special cards komen en de teams die iedereen al heeft verwacht ik dat dat alleen maar zal toenemen.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat maakt 1 muller uit met tots. Straks krijg je 30+ 90+ kaarten per week
Ik zat vorig jaar rond de 100 tots in totaal zonder de guaranteed packs mee te tellen. Ging helemaal nergens overquote:Op donderdag 28 april 2022 16:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar was echt belachelijk. En met de snelheid waarmee nu special cards komen en de teams die iedereen al heeft verwacht ik dat dat alleen maar zal toenemen.
Ik had ook een shitload. Zonder packs te hebben bewaard overigens.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zat vorig jaar rond de 100 tots in totaal zonder de guaranteed packs mee te tellen. Ging helemaal nergens over
Die 85 en 84x 20 open ik met bpl tots. Heb nu wel 83 goede packs klaar staan voor morgen en eigenlijk amper league sbc's gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had ook een shitload. Zonder packs te hebben bewaard overigens.
Festival of Football, Summer stars, Futties komen hopelijk ook nog allemaal. Stevige showdowns voor de Europese finales. Komt nog voldoende shit. Maar ga wel die 85x 20 alvast halen om op het juiste moment in te zetten.
Ik neem aan dat er een periode is waarin Eredivisie (als die inderdaad dit weekend komt) en BPL samen in packs zitten. Dan open ik die 85x20, 84x20 en 83x25 (van vorige swaps) denk ik. Die Gravenberch/Timber/Gakpo combo lijkt me behoorlijk goedquote:Op donderdag 28 april 2022 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die 85 en 84x 20 open ik met bpl tots. Heb nu wel 83 goede packs klaar staan voor morgen en eigenlijk amper league sbc's gedaan.
Sangare zal ook een stevige kaart krijgen.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er een periode is waarin Eredivisie (als die inderdaad dit weekend komt) en BPL samen in packs zitten. Dan open ik die 85x20, 84x20 en 83x25 (van vorige swaps) denk ik. Die Gravenberch/Timber/Gakpo combo lijkt me behoorlijk goed
Ook wel terecht elke halve tammo pakt 9/11 wins.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef papert het volgende:
De rewards voor WL zijn wel wat minder dan anders. Hoop vooral dat er morgen ook een mooie sbc uitkomt. De SBC,'s die er nu zijn vind ik niet zo interessant. En bij het openen van packs gaan er ongetwijfeld heel veel dubbelen uitkomen.
Ja, klopt. Vind het ook wel leuker zo. Vind het alleen jammer van het gat tussen 11 en 14 wins. 11 wins haal ik altijd wel, 14 is voor mij echt heel moeilijk, dan moet het aan het einde echt even mee zitten.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ook wel terecht elke halve tammo pakt 9/11 wins.
Ik heb goed nieuws voor @Dopekoe qua SBCsquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef papert het volgende:
De rewards voor WL zijn wel wat minder dan anders. Hoop vooral dat er morgen ook een mooie sbc uitkomt. De SBC,'s die er nu zijn vind ik niet zo interessant. En bij het openen van packs gaan er ongetwijfeld heel veel dubbelen uitkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live Gamertag : ThaD16
Gewoon stoppen als de verbinding matig aanvoelt of als je een beetje rage voelt opkomen.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:08 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vind het ook wel leuker zo. Vind het alleen jammer van het gat tussen 11 en 14 wins. 11 wins haal ik altijd wel, 14 is voor mij echt heel moeilijk, dan moet het aan het einde echt even mee zitten.
Heb maandag vrij. Dus ga deze WL wel serieus spelen.
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws voor @:Dopekoe qua SBCsDie 83 Raspadori was een leuke speler om mee te spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb hem inmiddels al een flinke tijd niet meer, net als Verde, maar heb goed gebruik gemaakt van ze
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
Zag wel dat de meeste leagues nog maar 5 dagen te doen zijn, die zullen toch wel direct terug komen mag ik hopenquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gewoon rustig je leagues blijven doen komt het vanzelf wel.
Had eigenlijk gisteren al de Ligue 1 etc terug verwacht eerlijk gezegd. Misschien dat ze nu allemaal tegelijk terug komen. Snap überhaupt niet dat ze die weg halen en er niks aan veranderen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zag wel dat de meeste leagues nog maar 5 dagen te doen zijn, die zullen toch wel direct terug komen mag ik hopen
Las eigenlijk overal wel dat het dit weekend weer zweten was inderdaad. Denk dat veel mensen die geen nut in WL spelen zagen, voor een 82 en 84 rated inform, nu weer terug zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Adeyemi en Zaha als playerpicks maar wat was het een taaie WL heb de 14 wins gewoon verneukt
Picks waren hier ook niet best, Moreno & Adeyemi. Vond het ook zo kut ben weer op 11 gestopt.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Adeyemi en Zaha als playerpicks maar wat was het een taaie WL heb de 14 wins gewoon verneukt
Nou het is de enige ranked gamemode en zelfs die stelt weinig meer voor.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Las eigenlijk overal wel dat het dit weekend weer zweten was inderdaad. Denk dat veel mensen die geen nut in WL spelen zagen, voor een 82 en 84 rated inform, nu weer terug zijn.
Ik vind het echt heel knap dat jullie hier nog WL spelen, ik heb het 1 weekend gedaan dit jaar en heb me kapot geergerd.
Ik vind Rivals eigenlijk meer de ranked gamemode in FUT eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2022 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou het is de enige ranked gamemode en zelfs die stelt weinig meer voor.
Sinds een loss amper wat uitmaakt en je elke keer 3 checkpoints hebt niet meer eigenlijk. Elke simpele ziel met tijd te veel kan elite divisie makkelijk halen.quote:Op maandag 2 mei 2022 14:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind Rivals eigenlijk meer de ranked gamemode in FUT eerlijk gezegd.
Speel je ook WL met dat team of alleen rivals?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn team nu, iedereen 1st owner op Cordoba na. Mijn icon pack luck gaat inderdaad nergens over. Ik had uit die prime icon PP Gullit en Pele, uiteindelijk toch voor Gullit gekozen ondanks dat Pele duurder is. Gisteren Kaka uit die icon moments SBC. Ik denk dat ik voorlopig wel klaar ben. https://www.futbin.com/22/squad/7488631
De teringquote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn team nu, iedereen 1st owner op Cordoba na. Mijn icon pack luck gaat inderdaad nergens over. Ik had uit die prime icon PP Gullit en Pele, uiteindelijk toch voor Gullit gekozen ondanks dat Pele duurder is. Gisteren Kaka uit die icon moments SBC. Ik denk dat ik voorlopig wel klaar ben. https://www.futbin.com/22/squad/7488631
Ik heb er 1 gepacked na een pack of 60. Wijndalquote:Op dinsdag 3 mei 2022 12:56 schreef papert het volgende:
Mij is het nog niet gelukt om een TOTS speler te packen. Ondanks dat ik flink wat grote packs bewaard had.
Heb wel flink wat TOTS spelers gekocht. Gravenberch, Antony, Mazraoui, Timber, Unnerstal en Sinnistera. En heb Junior en Boscagli ook gedaan.
Had net wel Zambrotta uit het icon moments pack. Wat best prima is.
Wat voor packs heb je geopend dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gepacked na een pack of 60. Wijndal
Dat is gewoon fodder qua prijs.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gepacked na een pack of 60. Wijndal
Niet bij gehouden, maar sowieso 2 weken marquee matchups, 4 mega packs, een stuk of 8 rare electrum player packs, stuk of 8 prime player packs, nog wat rare player packs (PL SBC rewars die ik 4x gedaan heb bijv), die 2x 85+ player die we gratis kregen, alle 2x 81+ packs van de daily rewards, en de 5x 85+ EFIGS pack.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat voor packs heb je geopend dan?
Bedankt voor de tip. Ik had 83 Kramaric als beste.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:29 schreef Dopekoe het volgende:
Voor de playstation spelers hier, in de store is een gratis 11x 82+ pack op te picken, daarbij zit ook een leen icon
Tja, ik ben het gewend eerlijk gezegd. Ik heb 3 leuke pulls gehad het hele jaar. TOTY Cancelo, en dan CR7 (100k destijds) en Mid Riquelme (untradeable, maar 160k waard destijds).quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat is wel zuur dan ik heb al paar tots uit Electrum packs gehad met 1 rare.
Volgend jaar weer een kans.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tja, ik ben het gewend eerlijk gezegd. Ik heb 3 leuke pulls gehad het hele jaar. TOTY Cancelo, en dan CR7 (100k destijds) en Mid Riquelme (untradeable, maar 160k waard destijds).
Echt belachelijk voor de tijd die ik er in stop met league SBCs etc. Maar goed, niks aan te doen.
Exact! Bovendien zijn we ook pas net iets verder dan halverwege deze editie.quote:
Ik had David Silva als hoogste, maar wel PIM Cruyff voor de friendliesquote:Op dinsdag 3 mei 2022 15:17 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Ik had 83 Kramaric als beste.
Lucky basterd. Groetjes, Unnerstall.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel nice zo'n gravenberch uit je Eredivisie pack.
Die had ik ookquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lucky basterd. Groetjes, Unnerstall.
Ken jij iemand bij EA ofzo? Jezus manquote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel nice zo'n gravenberch uit je Eredivisie pack.
Je moet gewoon beter packs openenquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ken jij iemand bij EA ofzo? Jezus man![]()
Mijne na de CL eens openen. Zal wel weer Unnerstall worden.
Jep, hier ook Unnerstall...quote:Op dinsdag 3 mei 2022 21:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lucky basterd. Groetjes, Unnerstall.
Prima back hoor heb hem nu ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 23:02 schreef GotenSSJ het volgende:
Mazraoui, ben ik daar een partijtje blij mee zeg!
Ongetwijfeld, maar als je me dan een niet zo waardevolle speler geeft, geef me dan Gakpoquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Prima back hoor heb hem nu ook.
Crossplay is net live gegaan
Die lijkt me best goed als wissel heb hem nog in de clubquote:Op woensdag 4 mei 2022 00:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar als je me dan een niet zo waardevolle speler geeft, geef me dan Gakpo
Ja ik.quote:Op woensdag 4 mei 2022 10:59 schreef Geluiden het volgende:
Heeft iemand ervaring met de 3-5-2 formatie? Ik overweeg dit te proberen, maar moet dan een paar spelers kopen.
Ken het wel, maar ik speel niet meequote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga denk ik Sorare spelen, dat schijnt fut voor volwassen mannen te zijn. Bekend mee?
Mooi oprotten dan.quote:Op woensdag 4 mei 2022 17:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik ga denk ik Sorare spelen, dat schijnt fut voor volwassen mannen te zijn. Bekend mee?
Die is er niet, daarom kom ik hier even in de lucht.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope maar wellicht is er een sorare topic waar je heen kan?
Maak je toch even een sorare topic. Wellicht kom ik daar dan ook even buurten.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die is er niet, daarom kom ik hier even in de lucht.
Nou, dat lijkt me beregezellig. Ik kom hier later op terug.quote:Op woensdag 4 mei 2022 18:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maak je toch even een sorare topic. Wellicht kom ik daar dan ook even buurten.
Eredivisie hebben ze iets veranderd maar niet heel boeiend. Heb klein beetje hoop dat ze vanavond terug komen.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
De leagues tab is nu zo leeg.. ik snap ook niet dat ze die 3 leagues terugbrengen en dat ze er vervolgens niks aan veranderen.
Ja dat zag ik niet zo zitten, ga niet 4 a 5 weken op packs zitten. Dat is 1/12de van de game cycle, dat gaat me te ver.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 17:04 schreef Geluiden het volgende:
Netjes. Ik wil die eigenlijk nog een maandje bewaren tot ultimate Tots.
Van Vieira ga je veel plezier hebben.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:31 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dat zag ik niet zo zitten, ga niet 4 a 5 weken op packs zitten. Dat is 1/12de van de game cycle, dat gaat me te ver.
Ook de 25x 83+, die ik vorige week nog even snel had vrij gespeeld van Icon swaps 2, open gemaakt net. Weer Alisson en Bernardo SilvaHeb nu wel nog maar 2 squads te doen van PIM Vieira, dus dat is mooi meegenomen.
Dat geloof ik best, 2 jaar terug oid had ik hem ook in mijn endgame team, zit overal tussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van Vieira ga je veel plezier hebben.
Ja daar snap ik echt niets van. Breng gewoon alle leagues direct terug, het is meiquote:Op maandag 9 mei 2022 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tots is ook maar matig met 3 league sbc's
Ja en de prijzen van mls gaan steeds hoger want daar heb je een zooi zilveren/bronzen voor nodig. Als je nou die zooi helemaal aanpakt en veranderd dan kan ik dat begrijpen maar ze hebben alleen bij het laatste deel van de Eredivisie de rares aangepast.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja daar snap ik echt niets van. Breng gewoon alle leagues direct terug, het is mei![]()
Maar we kunnen onze spelers niet teveel laten grinden voor goede spelers natuurlijk, dan gaan de fifa point sales achteruit
Ik vind het meest domme eigenlijk dat er nu, tijdens TOTS, geen enkele mogelijkheid is je dupes te recyclen. Mijn transferlijst is vol en ik kan niet eens een 80+ playerpick doen, alleen 3 league SBCs waar ik nu bijna geen spelers meer van heb, handig.quote:Op maandag 9 mei 2022 16:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en de prijzen van mls gaan steeds hoger want daar heb je een zooi zilveren/bronzen voor nodig. Als je nou die zooi helemaal aanpakt en veranderd dan kan ik dat begrijpen maar ze hebben alleen bij het laatste deel van de Eredivisie de rares aangepast.
Ik hen gold upgrades gedaanquote:Op maandag 9 mei 2022 17:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik vind het meest domme eigenlijk dat er nu, tijdens TOTS, geen enkele mogelijkheid is je dupes te recyclen. Mijn transferlijst is vol en ik kan niet eens een 80+ playerpick doen, alleen 3 league SBCs waar ik nu bijna geen spelers meer van heb, handig.
Hoezo draaien?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:19 schreef Geluiden het volgende:
Hij lijkt mij wel grappig voor de meme. Je moet hem denk ik wel met een engine in de basis starten, anders draait hij vermoedelijk als een cementmolen.
Same, heb hem natuurlijk gedaan voor die prijs met het idee dat het een leuke kaart is om ooit te gebruiken. Maar ja, gan we natuurlijk nooit doenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Akinfenwa is wel een leuke kaart om te hebben maar net als een aantal andere kaarten die ik nog in de club heb verwacht ik dat ik hem niet veel zou gebruiken.
En toch maar 1 specialcard die niet performance based was. Die tots wordt smerig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:56 schreef GotenSSJ het volgende:
Nkunku slaat ook echt nergens op dit jaar4x POTM en 11 verschillende kaarten
Ja is ook allemaal terecht, maar niet normaal ditquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch maar 1 specialcard die niet performance based was. Die tots wordt smerig.
Heb die efl tots upgrade gedaan, kwam Wilson uit wandelenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
DIe 84+ Premier League pick was me ook weer gunstig gezind.
Thiago - Maguire - Ziyech
Niet klagen he ik had De Gea, Ziyech en werner.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef GotenSSJ het volgende:
DIe 84+ Premier League pick was me ook weer gunstig gezind.
Thiago - Maguire - Ziyech
Sjezus, slechter dan die pick gaat het niet worden nee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet klagen he ik had De Gea, Ziyech en werner.
En toen nog een uit die speciale gamemode met 2x 84 en Jorginhoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Sjezus, slechter dan die pick gaat het niet worden nee.
Ach, ik open net mijn 25x84+quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toen nog een uit die speciale gamemode met 2x 84 en Jorginho
Ach ja you win some enzovoort he
Dacht na jouw post ook even die game mode te doen zodat ik in ieder geval die token vrij speel na 3 wins. Wat een tering domme game mode is dat zeg. 3 potten gespeeld, de slechste speler die ik tegen ben gekomen in die 3 teams is 93 TOTS Bruno Fernandes. 2 wins, nog 1 en die troep hoef ik ook niet meer aan te rakenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toen nog een uit die speciale gamemode met 2x 84 en Jorginho
Ach ja you win some enzovoort he
Oh vond deze wel easy eerlijk gezegd heb er pas 2 verloren geloof ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dacht na jouw post ook even die game mode te doen zodat ik in ieder geval die token vrij speel na 3 wins. Wat een tering domme game mode is dat zeg. 3 potten gespeeld, de slechste speler die ik tegen ben gekomen in die 3 teams is 93 TOTS Bruno Fernandes. 2 wins, nog 1 en die troep hoef ik ook niet meer aan te raken![]()
Geen idee, misschien pech met matchmaking, maar dit sloeg nergens opquote:Op woensdag 11 mei 2022 00:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh vond deze wel easy eerlijk gezegd heb er pas 2 verloren geloof ik.
https://nos.nl/artikel/24(...)tig-jaar-andere-naamquote:De populaire voetbalgame FIFA krijgt na bijna drie decennia een nieuwe naam. Dat schrijft ontwikkelaar EA Sports in een blogpost. Het spel heet vanaf 2023 EA Sports FC.
Voetbal is geld, gaat voor beide kampen op en beide kunnen met veel geld niets goed(s) doenquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)tig-jaar-andere-naam
Gelachen.
Gaat ook wel gebeuren. Maar toch hadden ze best iets meer hun best kunnen doen dan EA Sports FCquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
EA gokt er gewoon op dat mensen het toch wel Fifa blijven noemen, denk ik. Scheelt ze een hoop geld in ieder geval.
Ja het is niet de meest inspirerende naamquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gaat ook wel gebeuren. Maar toch hadden ze best iets meer hun best kunnen doen dan EA Sports FC
Maar ze betaalde blijkbaar miljarden voor die naam. Dan snap ik het wel
Blijft wel bizar om te zien. Heb er zelf dit jaar geen euro aan uitgegeven.quote:Vorig jaar verdiende het bedrijf naar verluidt 1,6 miljard dollar met Ultimate Team.
Of spelers kopen. Of sbc doen van spelers die je goed lijken en in je team passen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef Questular het volgende:
Ook eens begonnen met FUT. Chem had ik redelijk snel op 100%. Dus nu is het een kwestie van hopen op betere spelers in de packs die je krijgt?
Belangrijkste is : speel met de spelers die, en met het team dat, je zelf leuk vindquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef Questular het volgende:
Ook eens begonnen met FUT. Chem had ik redelijk snel op 100%. Dus nu is het een kwestie van hopen op betere spelers in de packs die je krijgt?
Ja dat ben ik nu aan het doen, beetje tegen AI voetballen op een makkelijk niveau zodat ik mezelf een god in FIFA vind en af en toe iets kopen waar ik niks aan heb.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Belangrijkste is : speel met de spelers die, en met het team dat, je zelf leuk vind
Dat doen er meerdere hier, denken dat ze een god in Fifa zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat ben ik nu aan het doen, beetje tegen AI voetballen op een makkelijk niveau zodat ik mezelf een god in FIFA vind en af en toe iets kopen waar ik niks aan heb.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:56 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dat doen er meerdere hier, denken dat ze een god in Fifa zijn
Nou ja, ik schiet er wel gemiddeld 7 per wedstrijd in met Puyol. Zie ik al die zogenaamde pro’s niet doen hoor.quote:
Heerlijk al die vrijetrappen met koemanquote:Op woensdag 11 mei 2022 17:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou ja, ik schiet er wel gemiddeld 7 per wedstrijd in met Puyol. Zie ik al die zogenaamde pro’s niet doen hoor.
Oh ja, en je mag geen kaarten leuk vinden die niet aan de meta voldoen hier, ook al voldoen ze voor jou welquote:Op woensdag 11 mei 2022 10:18 schreef Questular het volgende:
Lijkt me geen hele goede branding maar goed wat maakt de naam uit.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:litmanenafca graag jouw mening over de naam EA SPORTS FC.
Moments Kjaer heerlijk spelertje zo zonde dat die met 0 wedstrijden op de teller een sbc in is gegaan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:06 schreef Geluiden het volgende:
Ik zou nu niet meer aan Fifa beginnen. De Giroud sbc is al tijden verlopen.
En voor iedere Cancelo zijn er 99 Rodri's en Rice's. Is het dan nog steeds een aanrader?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:16 schreef Dopekoe het volgende:
De PL tots sbc is wel een aanrader, haal er net Cancelo uit en stopte Gnabry, POTM Osimhen en Spence erin, best een goede ruil denk ik zo
Dat is ook wel heel veel pech. Ik vind die gamemode wel leuk. Kom soms wel een goed team tegen, maar meestal niet. En soms ook een niet zo'n sterk team, maar wel erg goede speler.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:19 schreef GotenSSJ het volgende:
3 potjes Premier cup weer gedaan, 3x vol TOTS/TOTY team met 3 rode PL champs kaarten3x verloren met 1 goal verschil.
Die token mogen ze houden, wat een debiele game mode is dat zeg.
ik ga er vanuit dat er geen matchmaking is, gewoon pure randomness tegen wie je komt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:48 schreef papert het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel veel pech. Ik vind die gamemode wel leuk. Kom soms wel een goed team tegen, maar meestal niet. En soms ook een niet zo'n sterk team, maar wel erg goede speler.
Ik vraag me af waar die matchmaking op gebaseerd is. Vorige FIFA was dat nog lichtjes op je rang in Rivals. Dat lijkt nu niet zo te zijn.
Ik heb TAA, en Bruno Fernandes gepackt. (En 3 keer Rice) en daarom Bernardo Silva en Jota gekocht om een Hybrid Eredivisie/PL te maken. (Ik had nog een Tuanzebe 85 in de club) En vind Silva wel echt heel goed. De beste van de 4. Snap niet dat ie zo goedkoop is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 09:37 schreef Geluiden het volgende:
Ik had Bernardo Silva, dubbel... De enige PL speler die ik al had. Toen heb ik hem uit lichte frustratie in de 84+ player pick gestopt, waarvan de beste keuze Cavani was.
Hoe hoger je rang, hoe beter je rewards inderdaad. Je kan kijken per rang wat de rewards zijn door op X te drukken (Xbox) in het ‘bekijk je rang’ menu of iets dergelijks.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:32 schreef Questular het volgende:
Maakt het uit waar je op het einde van de week staat qua beloningen? Zit nu in elite 3, geeft elite 2 betere dingetjes?
Als ik je een tip mag geven, ga lekker rivals en evt champs spelen kost je de helft van de tijd voor betere rewards.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:32 schreef Questular het volgende:
Maakt het uit waar je op het einde van de week staat qua beloningen? Zit nu in elite 3, geeft elite 2 betere dingetjes?
Van de gold NIFs moet ik alleen Mbappe, Neymar en Kante nog packen. En nog steeds geen icon uit een gewoon pakket. Hopelijk komen vanavond alle leagues in 1 keer terug maar ik ben bang dat het er maar 4 gaan worden. Nu er maar 3 zijn krijg ik bijna geen fodder meer.quote:
Ik mag toch hopen dat ze allemaal tegelijk komen aangezien ze ook allemaal tegelijk eruit gehaald werden terwijl sommige nog een week langer door liepen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Van de gold NIFs moet ik alleen Mbappe, Neymar en Kante nog packen. En nog steeds geen icon uit een gewoon pakket. Hopelijk komen vanavond alle leagues in 1 keer terug maar ik ben bang dat het er maar 4 gaan worden. Nu er maar 3 zijn krijg ik bijna geen fodder meer.
Ben ook allemaal full PL tots en Toty teams tegengekomen, spelers met een cancelo en Dias als pp van de WL.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat er geen matchmaking is, gewoon pure randomness tegen wie je komt.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in deze mode net zo gefrustreerd achter de TV zit als in de tijd dat de WL nog 40 of 30 potten was. Dat is me sinds ik gestopt ben met WL spelen nog niet gebeurd, en dat is het me gewoon echt niet waard, ik vind dit al een heel matig spel en speel enkel omdat ik van voetbal en trading hou. Maar dit, nee bedankt. Ik kan nu sowieso een week niet spelen, wie weet heb ik over een weekje genoeg moed opgebouwd om nog even snel die token mee te pakken, maar dat zal wel niet
Ik heb Mendy en Davies allebei maar 2x gepacktquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze allemaal tegelijk komen aangezien ze ook allemaal tegelijk eruit gehaald werden terwijl sommige nog een week langer door liepen.
Ik moet Cris en Ney nog packen dan heb ik alle gouden kaarten wel gehad. Bizarre is dat ik Lewandowski vaker heb gepacked dan Ferland Mendy.
Waarom probeer je het niet, zo word je nooit beter.quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:49 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben ook allemaal full PL tots en Toty teams tegengekomen, spelers met een cancelo en Dias als pp van de WL.
Dan ga ik het gewoon niet eens proberen
Heb wel die Saka kunnen doen, ook eenzelfde soort, maar goed, full press and ff scoren en dan hopen op golden goal of anders simpel uitspelen, je hoeft ze gelukkig niet te winnen![]()
Heb al moeite genoeg met rivals in divisie 4 momenteelquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom probeer je het niet, zo word je nooit beter.
Laatst zat je nog div 2 of 1 geloof ik? Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb al moeite genoeg met rivals in divisie 4 momenteel
Haha, in die divisie snap ik wel dat je met Akinfenwa ‘overal doorheen beukt’.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:58 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Heb al moeite genoeg met rivals in divisie 4 momenteel
Hoofdaccount voor fut zat in divisie 2 en omdat je als het nieuwe seizoen begint 2 divisies wordt teruggezet, zit ik nu in 4...quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laatst zat je nog div 2 of 1 geloof ik? Hoe kan dat dan?
Mensen die sbc's doen klikken soms per ongeluk op 'snel kopen' als ze via het sbc scherm naar spelers zoeken. Zo heb ik ook al meerdere bronzen spelers voor 10K verkocht. Lullig voor hen, leuk voor mij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:26 schreef Dopekoe het volgende:
Had gisteren een paar common golds op Markt gezet.
Niets speciaals maar 4 ervan verkochten voor 10k bin...
En ook Grealish ging voor 10k...
Terwijl de prijzen volgens fut in op 400 lagen voor die common golds...
Denk dat ik mijn mid Vieira maar eens upgrade naar de moments.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nog een 85 en 86 dan heb ik potm CR7 al af, niet dat die gaat spelen maar het is zo simpel om aan hoge kaarten te komen dat ik het maar ergens in doe.
Vieira is prima staat bij mij ook op cdm. Ik heb een petit gehad maar die ging vrij snel een sbc in toen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Denk dat ik mijn mid Vieira maar eens upgrade naar de moments.
Even gewijfeld om wat fodder te houden en Petit te doen, maar lees dat die dit jaar niet goed is. 2 jaar geleden vond ik dat een geweldige kaart om mee te spelen. Lahm zou ook nog kunnen, maar mist de fysiek hè.
Same!quote:
Dat zou ik niet doen.. Of nouja paar niet op full chem kan wel. Maar als het te weinig is dan speelt het echt veel slechter dan normaalquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:52 schreef Questular het volgende:
Chem op 100 krijgen losgelaten en gewoon spelen met de spelers die ik in mijn team wil hebben.
Ik speel alleen squadbattles dus als het slecht gaat dan ga ik gewoon een niveautje omlaagquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen.. Of nouja paar niet op full chem kan wel. Maar als het te weinig is dan speelt het echt veel slechter dan normaal
Ah ja als je niet online speelt dan maakt het allemaal niet zoveel uit iddquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik speel alleen squadbattles dus als het slecht gaat dan ga ik gewoon een niveautje omlaag
Die voor MBS doelstellingen zijn al helemaal afzien. Of je moet vriendschappelijke potjes tegen een vriend spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gisteren die SB potjes gespeeld voor dat token van Griffo wat is dat een ellende zeg.
Yup die kan je gewoon snel boosten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:33 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Die voor MBS doelstellingen zijn al helemaal afzien. Of je moet vriendschappelijke potjes tegen een vriend spelen.
Same, had hem ook beter niet kunnen doen aangezien ik Nkunku al heb.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Schlotterbeck uit die guaranteed hierPrima kaart verder wel, maar die koop je voor 40k van de markt.
Ik had eigenlijk wel blij geweest met iedereen uit de eerste elf, buiten Neuer, die had ik al gepacked. Maar goed, dat zat er weer niet in. Ga mijn team wel omgooien naar dit, wanneer ik Sule heb vrij gespeeld:quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Same, had hem ook beter niet kunnen doen aangezien ik Nkunku al heb.
Dat is waar, maar als box to box kom ik er wel mee weg denk ik. Gaat niet vaak in scoringspositie komen in een 3-5-2 denk ik. Kan altijd nog switchen naar een icon als hij echt tegenvalt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Grootste nadeel aan Bruno is die 3* wf maar is best ok.
Zoals altijd de fodderpacks.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als box to box kom ik er wel mee weg denk ik. Gaat niet vaak in scoringspositie komen in een 3-5-2 denk ik. Kan altijd nog switchen naar een icon als hij echt tegenvalt.
Waar zijn jullie trouwens voor gegaan met die TOTS swaps? Ik neig nu toch meer richting de 25x 84+, krijg je toch gegarandeerd zo'n 300k aan fodder en een kans op La Liga TOTS spelers. Wou eerst voor de PL/Bundesliga pick gaan maar, Premier league heb ik alle mindere goden al en Bundesliga trekt mij niet zo buiten een Bellingham, maar die trek je toch niet uit de gegarandeerde pack. Krijg je weer Schlotterbeck, Rice en Alisson als keuzes ofzo.
Ik ga voor de 25x 84+ tijdens serie A tots, de PL en BL spelers komen mijn team toch niet inquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als box to box kom ik er wel mee weg denk ik. Gaat niet vaak in scoringspositie komen in een 3-5-2 denk ik. Kan altijd nog switchen naar een icon als hij echt tegenvalt.
Waar zijn jullie trouwens voor gegaan met die TOTS swaps? Ik neig nu toch meer richting de 25x 84+, krijg je toch gegarandeerd zo'n 300k aan fodder en een kans op La Liga TOTS spelers. Wou eerst voor de PL/Bundesliga pick gaan maar, Premier league heb ik alle mindere goden al en Bundesliga trekt mij niet zo buiten een Bellingham, maar die trek je toch niet uit de gegarandeerde pack. Krijg je weer Schlotterbeck, Rice en Alisson als keuzes ofzo.
Zo min mogelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:19 schreef papert het volgende:
Doen jullie ook de squad battles?
Ik moet nog even kijken wat ik kan doen, heb vooral de SBC's gedaan.
Nice ik had een CB van de Saudi league. Gelukkig kost het niet veel tijdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:00 schreef GotenSSJ het volgende:
88 Lukaku als beste speler uit dat 25x 84+ pakket van swaps. Mijn tijd echt weer prima besteed
Geen uren inderdaad, maar sommige van de swaps die ik had komen uit die objectives van Sule etc. Nou speelde ik die natuurlijk wel omdat ik Sule ook vrij wou spelen, maar goedquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nice ik had een CB van de Saudi league. Gelukkig kost het niet veel tijd
Hoe danquote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:39 schreef GotenSSJ het volgende:
34 minuten om Fati te unlocken, dat ging erg snel![]()
TOTS Canales is trouwens echt een fantastische speler, die ga ik in mijn team proberen te verwerken op de een of andere manier.
Jawel joh! Heel veel deden golden goal dus je gaat als een raket door die pottenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe dan
Nu weet ik dat ik online echt mega kut ben, maar ik zie die fati, ondanks dat het vrij makkelijk lijkt, mij echt niet binnen een week lukken
Tuurlijk wel, gewoon een paar goedkope La Liga TOTS spelers halen en in 4-3-3 (5) beginnen. Kun je 6 middenvelders opstellen (LM, RM, CAM voorin en 3 middenvelders), hoef je ook niet een bepaalde speler te vinden voor die 10 wedstrijden scoren met een middenvelder.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe dan
Nu weet ik dat ik online echt mega kut ben, maar ik zie die fati, ondanks dat het vrij makkelijk lijkt, mij echt niet binnen een week lukken
Of je pleurt ingame je RM in de spits. Heb met gewone gouden Dembele in de spits gespeeld want nu zijn al die teams nog niet zo stacked.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een paar goedkope La Liga TOTS spelers halen en in 4-3-3 (5) beginnen. Kun je 6 middenvelders opstellen (LM, RM, CAM voorin en 3 middenvelders), hoef je ook niet een bepaalde speler te vinden voor die 10 wedstrijden scoren met een middenvelder.
En golden goal spelen, ga je mega snel door de potten door. Kom je een triest ventje tegen die niet leaved nadat jij de 1-0 scoort, zelf leaven, scheelt je gewoon tijd.
Edit: Al die TOTS middenvelders (Parejo, Canales, Muniain etc.) hebben ook gewoon prima snelheid en afmaken, dus die kun je prima als spits(en) gebruiken wanneer je in game van formatie wisselt.
Mijn team is al volledig la liga, dus daar ga ik geen problemen mee hebben, maar ik ga het eens proberenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:13 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon een paar goedkope La Liga TOTS spelers halen en in 4-3-3 (5) beginnen. Kun je 6 middenvelders opstellen (LM, RM, CAM voorin en 3 middenvelders), hoef je ook niet een bepaalde speler te vinden voor die 10 wedstrijden scoren met een middenvelder.
En golden goal spelen, ga je mega snel door de potten door. Kom je een triest ventje tegen die niet leaved nadat jij de 1-0 scoort, zelf leaven, scheelt je gewoon tijd.
Edit: Al die TOTS middenvelders (Parejo, Canales, Muniain etc.) hebben ook gewoon prima snelheid en afmaken, dus die kun je prima als spits(en) gebruiken wanneer je in game van formatie wisselt.
Klopt, maar als je met die 6 'middenvelders' formatie speelt maakt het niet uit wie er scoort en kun je gewoon makkelijk balletjes breed leggen etc. Vind ik zelf altijd net wat fijner, maar je RM in de spits gooien werkt ook natuurlijk, kom je misschien 2 of 3 potjes in de knoei dat je geforceerd opzoek bent naar Dembele in jouw geval.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of je pleurt ingame je RM in de spits. Heb met gewone gouden Dembele in de spits gespeeld want nu zijn al die teams nog niet zo stacked.
Gouden dembele rent nog steeds gewoon overal doorheen is echt bizar.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, maar als je met die 6 'middenvelders' formatie speelt maakt het niet uit wie er scoort en kun je gewoon makkelijk balletjes breed leggen etc. Vind ik zelf altijd net wat fijner, maar je RM in de spits gooien werkt ook natuurlijk, kom je misschien 2 of 3 potjes in de knoei dat je geforceerd opzoek bent naar Dembele in jouw geval.
Zou het in ieder geval zeker vandaag doen, mits je tijd hebt. Nu spelen alle sweats en try-hards nog WL etc. Kwam gisteren eigenlijk heel weinig zieke teams tegen, heeft me 12 potjes gekost en er waren 2 of 3 echt goede teams, de rest was vooral gouden kaartjes, er was maar 1 iemand die geen golden goal speelde (die pot ben ik weggegaan, zonde van je tijd).quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mijn team is al volledig la liga, dus daar ga ik geen problemen mee hebben, maar ik ga het eens proberen
Merk vooral dat iedereen zoveel beter is dan mij met al die meukIn theorie zou het aan m'n team niet zo zeer hoeven te liggen (zal hem zo eens posten).
Heb ook heel dom 100k uitgegeven aan die Laliga TOTS pack, zonde van het geld geweest. Anders had ik nog wat spelers kunnen upgraden.
Zal eens kijken, die ansu fati zou iig chill zijn voor in het team.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het in ieder geval zeker vandaag doen, mits je tijd hebt. Nu spelen alle sweats en try-hards nog WL etc. Kwam gisteren eigenlijk heel weinig zieke teams tegen, heeft me 12 potjes gekost en er waren 2 of 3 echt goede teams, de rest was vooral gouden kaartjes, er was maar 1 iemand die geen golden goal speelde (die pot ben ik weggegaan, zonde van je tijd).
Ik snap er soms ook niets van, die gouden kaartjes zijn soms op bepaalde momenten bizar goed. Gisteren haalde een gouden Savic mijn TOTS Muniain terug. 94 pace tegen 64 pace, leg het maar uitquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gouden dembele rent nog steeds gewoon overal doorheen is echt bizar.
Dat is een beter team dan de helft die ik tegen kwam gisteren eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal eens kijken, die ansu fati zou iig chill zijn voor in het team.
[ link | afbeelding ]
speel nu een beetje met dit, en dan ingame komen er een paar subs en gaat benzema naar ST, die LM naar CAM net als moreno
Beetje roeien met de riemen die ik heb maar heb echt zo weinig gespeeld dit jaar... (oh en die jesus navas RB gaat er ook nog wel komen)
Heb er nog wel een zooi op de bank, heb nu nog 100k coins over, dus dacht mss aan araujo ofzo erbijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is een beter team dan de helft die ik tegen kwam gisteren eerlijk gezegd![]()
Hoeveel coins heb je? Paar goedkope opties zijn misschien Kounde, Mendy, keeper boeit niet, Dest of Navas oid.
Zou lekker met Militao en gouden Kounde achterin spelen, aanvallers zijn belangrijker in deze game mode vanwege de golden goal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb er nog wel een zooi op de bank, heb nu nog 100k coins over, dus dacht mss aan araujo ofzo erbij
Loan players in friendlies daar gingen geen contracten af toch? Of is dat alleen offline?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou lekker met Militao en gouden Kounde achterin spelen, aanvallers zijn belangrijker in deze game mode vanwege de golden goal.
Klopt, in online friendlies kost het geen contracten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Loan players in friendlies daar gingen geen contracten af toch? Of is dat alleen offline?
Gaat je makkelijk lukken joh.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan maar zo, en ingame 433(5) zodat er 6 middenvelders zijn voor die doelpunten.
Vanavond maar eens proberen, heb er een hard hoofd in maar wil %$#%$# graag die ansu fati
Prima team, dat gaat makkelijk lukken. Canales was mijn beste speler in die potjes, ik zou hem zeker aanraden voor die 50k die hij kost. Koop hem vanavond na 7 uur, dan worden er weer wat pakketjes geopend, en verkoop hem daarna met minimaal verlies.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan maar zo, en ingame 433(5) zodat er 6 middenvelders zijn voor die doelpunten.
Vanavond maar eens proberen, heb er een hard hoofd in maar wil %$#%$# graag die ansu fati
Eventueel canales ipv gomez?
(Y) ga ik ff wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima team, dat gaat makkelijk lukken. Canales was mijn beste speler in die potjes, ik zou hem zeker aanraden voor die 50k die hij kost. Koop hem vanavond na 7 uur, dan worden er weer wat pakketjes geopend, en verkoop hem daarna met minimaal verlies.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Vergeet trouwens ook niet dat de posities op de kaartjes leidend zijn voor die middenvelder goals he. Niet dat je Benzema op CF houdt, en Dembele op RW, bijvoorbeeld.
LW, RW en CF tellen als aanvallers helaas. Moeten LM, RM, CAM, CM of CDMs zijn op de kaartquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als ik het team op 433(5) zet, dan heb ik toch 6 middenvelders (LW, RW, CF, 2xCM en CDM). Dat is iig hoe reddit het zei
Of moet ik dan op die LW/RW/CF kaarten ook een LM/RM/CAM zetten?
Benzema naar CAM zetten dan maar. Rip kaartjsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
LW, RW en CF tellen als aanvallers helaas. Moeten LM, RM, CAM, CM of CDMs zijn op de kaart
Maar in de 4-3-3 (5) krijgen die allemaal full chem.
Beetje inkomen en dan win je er ineens 3 achter elkaar oid.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:57 schreef Jimbo het volgende:
1r loss is een feit, had m gvd bijna
5e loss ook, 1e win door een eigen doelpunt ook
man man man dit gaat nog wat worden hoor...
Gewoon schieten in de 16 meter. Finesse alleen buiten de 16.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de beste manier tot scoren inmiddesl eigenlijk, L2 + rondje (ps) lijkt totaal niet te werken online, ik mis letterlijk ALLES
ik speelde 433 (5) maar nu 451, en dan attacking 41212quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat voor formatie speel je en wat zijn je instructies daar valt misschien ook nog wat te winnen
433(5) moet alleen je start formatie zijn natuurlijk, daarna in game switchen naar wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik speelde 433 (5) maar nu 451, en dan attacking 41212
Inmiddels die LM en RM gekocht en dan een loan CB want ik werd er echt goed hard uitgelopen.
Sta 3-40dus nog 1 win dan is die binnen en an nog een taffuszooi aan goals
start is nu 451quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
433(5) moet alleen je start formatie zijn natuurlijk, daarna in game switchen naar wat je fijn vindt.
Ja als je echt nooit online speelt ken je alle bullshit tactics gewoon niet zo goed. Zie het ook bij een vriend van me, speelt alleen career mode (echt al jaren, en veel), en laatst speelden we voor het eerst een potje online met de nieuwe cross-play, 7-1 gewonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
start is nu 451
maar ik moet gewoon echt leren verdedigen en scoren, offline is de game zo anders gewoon...
ja t is een hoop gescheld nu vooral. zeker omdat ik al 6x had kunnen winnen en die lullen dan niet de golden goal honererenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja als je echt nooit online speelt ken je alle bullshit tactics gewoon niet zo goed. Zie het ook bij een vriend van me, speelt alleen career mode (echt al jaren, en veel), en laatst speelden we voor het eerst een potje online met de nieuwe cross-play, 7-1 gewonnen
Ja dat telt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:45 schreef Jimbo het volgende:
Maar voor de duidelijkheid. Ik start de game 433 (5).... benzema is nu CAM en mn wingers RM en LM
Dan doe ik mn tactic op 41212, als ik dan met de spitsen scoor, tellen ze dan als midfielder goals (want CAM) of zijn het dan spitsen?
Leave anders zelf als je een goal tegen krijgt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:02 schreef Jimbo het volgende:
ik ben er echt helemaal klaar mee voor nu
3-1 voor, 2 penalties tegen en een goal in minder dan 2 minuten voor het einde
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:10 schreef Dopekoe het volgende:
en als je je middenveld goal al hebt en ondertussen lekker gaan modereren op Fok
Hoef je je niet druk om te maken hoor, Vini pack je toch niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:22 schreef Jimbo het volgende:
Bedenk me net dat ik het zo zuur zou vinden als ik nu al die moeite voor die kut fati doe, en dan volgende week uit die guaranteed TOTS La liga pack (van squad battles) een LW trek a la vinicius![]()
Dan komt die lul gewoon RW te spelen met 4-6 chem haha
Als je zoals hij niet zo goed bent lijkt me dat vooral kamikaze.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:42 schreef Dopekoe het volgende:
Wat ook werkt is vanaf het begin full pressure, alles op de aanval en dus alles of niets spelen.
Krijg je een goal tegen, dan leave je. Scoor je een goal met een CAM, LM, RM, CM of CVM en je tegenstander leaved niet, elastiek erbij en uitzitten.
Meeste tegenstanders leaven, bij mij wel iig.
Rush Bquote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zoals hij niet zo goed bent lijkt me dat vooral kamikaze.
Mijn ervaring met de PL cup in 1 postquote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:56 schreef Geluiden het volgende:
Winnen is heel simpel. Loop eerst met wat ball rolls de 16 in, doe dan een Mc Geady cancel, gevolgd door een 3 touch roulette. Dan nog even een paar normale shot cancels voordat je de extra pass op je handmatig geselecteerde medespeler geeft, zodat hij hem vervolgens groen getimed af kan maken.
Ik ga het anders doen, ik gun ze de W ook niet, dus ik trek mn ethernet kabel eruit. Bij een DC krijgt niemand de winst, maar telt het doelpunt wel als het goed is.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:42 schreef Dopekoe het volgende:
Wat ook werkt is vanaf het begin full pressure, alles op de aanval en dus alles of niets spelen.
Krijg je een goal tegen, dan leave je. Scoor je een goal met een CAM, LM, RM, CM of CVM en je tegenstander leaved niet, elastiek erbij en uitzitten.
Meeste tegenstanders leaven, bij mij wel iig.
Jonge toch maak je niet zo druk. Daar heb je helemaal niks aanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ga het anders doen, ik gun ze de W ook niet, dus ik trek mn ethernet kabel eruit. Bij een DC krijgt niemand de winst, maar telt het doelpunt wel als het goed is.
De Pleuris voor ze.
ik wil gewoon klaar zijnquote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jonge toch maak je niet zo druk. Daar heb je helemaal niks aan
Je bent denk ik de enige die een hekel heeft aan online fifa. Ik zou er niet aan moeten denken sb te spelen voor mijn lol.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil gewoon klaar zijn
vind dit echt zo taffus saai en ik heb zo'n hekel aan online spelen
4/4 wins zijn binnen, nog 5 43 doelpunten in 5 43 games en dan ben ik er klaar mee.
Telt het eigenlijk ook als ik scoor en dan zelf leave als een doelpunt? De win boeit me dan toch niet meer en zo kan ik snel korte metten maken met mensen die geen golden goal doen
Dacht ik doe dat met dat elastiekie... werkt prima maar die gozer doet dat dus ookzit je dan beide AFK
Als jij leaved dan verlies je de goals die je hebt gescoord...quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil gewoon klaar zijn
vind dit echt zo taffus saai en ik heb zo'n hekel aan online spelen
4/4 wins zijn binnen, nog 5 43 doelpunten in 5 43 games en dan ben ik er klaar mee.
Telt het eigenlijk ook als ik scoor en dan zelf leave als een doelpunt? De win boeit me dan toch niet meer en zo kan ik snel korte metten maken met mensen die geen golden goal doen
Dacht ik doe dat met dat elastiekie... werkt prima maar die gozer doet dat dus ookzit je dan beide AFK
Ah das al antwoord op mn vraag, dan is het duidelijk. Dat gaan hopelijk dan nog 2 /3 golden goal games worden anders is het helemaal kurtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:32 schreef Dopekoe het volgende:
verlies je de goals die je hebt gescoord...
Ben wel benieuwd nu op welke moeilijkheidsgraad je de squad battles speelt eigenlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah das al antwoord op mn vraag, dan is het duidelijk. Dat gaan hopelijk dan nog 2 /3 golden goal games worden anders is het helemaal kurt
Nog 2[ 1, hopelijk snel klaar....
EINDELIJK KLAAR in de 92ste minuut een banger van buiten de 16 recht in de kruising met BENZEMAGOD.
Ik ben er klaar mee, nooit meer online
dat draft willen ze ook ff je strot doordouwen zeg, jaar niets over gehoord nu 3 draft tokens in 2 dagen
Dat ligt echt aan het team wat ik tegenover mij heb. Over het algemeen Wc, maar is het een full bronze 60 met weinig chem dan hoger, is het een 90+ max chem dan eerder prof of skipquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:41 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd nu op welke moeilijkheidsgraad je de squad battles speelt eigenlijk
Ik vind dat juist verschrikkelijk langdradig en saai
Ik probeer met fifa ook te ontspannen, maat dat lukt nooit echtquote:Op zaterdag 21 mei 2022 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt echt aan het team wat ik tegenover mij heb. Over het algemeen Wc, maar is het een full bronze 60 met weinig chem dan hoger, is het een 90+ max chem dan eerder prof of skip
Maar voor mij is een potje fifa gewoon lekker ontspannen, daarom speel ik ook niet online, ik verander in een schreeuwende tiener wiens naaktfotos net gelekt zijn als ik fifa online speel. Maak mij dan veel te boos en das gewoon niet ontspannen
Fifa 21 vond ik wel echt heerlijk wegspelen, daar had ik voor dec toen al 300 uur ofzo inzitten. Fifa 22 is een ander verhaal, weinig gespeeld, nu de laatste TOTS weken pas eigenlijk, en ook dan wil ik lekker offline spelen. Af en toe ff op pauze in een pot om te pissen of een pilsje te pakken enzo, prima
Fijne gozer wel die fati, eerste match (op wc, tegen een 90 team met 93 chem) 5 goals en 3 assist. Is het toch nog een beetje de moeite waard. Heb het idee dat ie, (dit idee heb ik ook bij icons) echt als een raket er vandoor rent.
Canales had ik al gekocht, speelt idd wel chill, jammer alleen dat ie nu alweer 7k minder waard is dan toen ik hem kocht (al was dat al gezegd hierquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:04 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik probeer met fifa ook te ontspannen, maat dat lukt nooit echt
Daarom speel ik ook Dying light 1 en 2 ernaast
Zombies afslachten en hoofden inslaan is dan net wat ontspannender
Fifa speel ik vooral tussen het thuiswerken door![]()
Als je de centen hebt, haal Canales, die is echt de coins waard!
Ik heb fati op 11, de Tomas op 9 en Canales op 7.
Heerlijk bewegelijke aanval
Het kan zo verkeren, had een aantal weken geleden Fantasy Merino gekocht voor 36k en nooit verwacht dat ie pzu stijgen, maar vandaag verkocht voor 60kquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Canales had ik al gekocht, speelt idd wel chill, jammer alleen dat ie nu alweer 7k minder waard is dan toen ik hem kocht (al was dat al gezegd hier)
ja fair nuff, gozer heeft me goed geholpen vandaag, was t geld meer dan waard.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Het kan zo verkeren, had een aantal weken geleden Fantasy Merino gekocht voor 36k en nooit verwacht dat ie pzu stijgen, maar vandaag verkocht voor 60k
Zou met Canales ook zomaar kunnen gebeuren.
Daarnaast, wat maakt de waarde uit als je hem een paar maanden gebruikt en hij je veel overwinningen en dus SB rewards oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |