Heb er nog wel een zooi op de bank, heb nu nog 100k coins over, dus dacht mss aan araujo ofzo erbijquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat is een beter team dan de helft die ik tegen kwam gisteren eerlijk gezegd![]()
Hoeveel coins heb je? Paar goedkope opties zijn misschien Kounde, Mendy, keeper boeit niet, Dest of Navas oid.
Zou lekker met Militao en gouden Kounde achterin spelen, aanvallers zijn belangrijker in deze game mode vanwege de golden goal.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb er nog wel een zooi op de bank, heb nu nog 100k coins over, dus dacht mss aan araujo ofzo erbij
Loan players in friendlies daar gingen geen contracten af toch? Of is dat alleen offline?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou lekker met Militao en gouden Kounde achterin spelen, aanvallers zijn belangrijker in deze game mode vanwege de golden goal.
Klopt, in online friendlies kost het geen contracten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Loan players in friendlies daar gingen geen contracten af toch? Of is dat alleen offline?
Gaat je makkelijk lukken joh.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan maar zo, en ingame 433(5) zodat er 6 middenvelders zijn voor die doelpunten.
Vanavond maar eens proberen, heb er een hard hoofd in maar wil %$#%$# graag die ansu fati
Prima team, dat gaat makkelijk lukken. Canales was mijn beste speler in die potjes, ik zou hem zeker aanraden voor die 50k die hij kost. Koop hem vanavond na 7 uur, dan worden er weer wat pakketjes geopend, en verkoop hem daarna met minimaal verlies.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:39 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
dan maar zo, en ingame 433(5) zodat er 6 middenvelders zijn voor die doelpunten.
Vanavond maar eens proberen, heb er een hard hoofd in maar wil %$#%$# graag die ansu fati
Eventueel canales ipv gomez?
(Y) ga ik ff wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:41 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima team, dat gaat makkelijk lukken. Canales was mijn beste speler in die potjes, ik zou hem zeker aanraden voor die 50k die hij kost. Koop hem vanavond na 7 uur, dan worden er weer wat pakketjes geopend, en verkoop hem daarna met minimaal verlies.
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Vergeet trouwens ook niet dat de posities op de kaartjes leidend zijn voor die middenvelder goals he. Niet dat je Benzema op CF houdt, en Dembele op RW, bijvoorbeeld.
LW, RW en CF tellen als aanvallers helaas. Moeten LM, RM, CAM, CM of CDMs zijn op de kaartquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Als ik het team op 433(5) zet, dan heb ik toch 6 middenvelders (LW, RW, CF, 2xCM en CDM). Dat is iig hoe reddit het zei
Of moet ik dan op die LW/RW/CF kaarten ook een LM/RM/CAM zetten?
Benzema naar CAM zetten dan maar. Rip kaartjsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:46 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
LW, RW en CF tellen als aanvallers helaas. Moeten LM, RM, CAM, CM of CDMs zijn op de kaart
Maar in de 4-3-3 (5) krijgen die allemaal full chem.
Beetje inkomen en dan win je er ineens 3 achter elkaar oid.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:57 schreef Jimbo het volgende:
1r loss is een feit, had m gvd bijna
5e loss ook, 1e win door een eigen doelpunt ook
man man man dit gaat nog wat worden hoor...
Gewoon schieten in de 16 meter. Finesse alleen buiten de 16.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 13:34 schreef Jimbo het volgende:
Wat is de beste manier tot scoren inmiddesl eigenlijk, L2 + rondje (ps) lijkt totaal niet te werken online, ik mis letterlijk ALLES
ik speelde 433 (5) maar nu 451, en dan attacking 41212quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat voor formatie speel je en wat zijn je instructies daar valt misschien ook nog wat te winnen
433(5) moet alleen je start formatie zijn natuurlijk, daarna in game switchen naar wat je fijn vindt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik speelde 433 (5) maar nu 451, en dan attacking 41212
Inmiddels die LM en RM gekocht en dan een loan CB want ik werd er echt goed hard uitgelopen.
Sta 3-40dus nog 1 win dan is die binnen en an nog een taffuszooi aan goals
start is nu 451quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
433(5) moet alleen je start formatie zijn natuurlijk, daarna in game switchen naar wat je fijn vindt.
Ja als je echt nooit online speelt ken je alle bullshit tactics gewoon niet zo goed. Zie het ook bij een vriend van me, speelt alleen career mode (echt al jaren, en veel), en laatst speelden we voor het eerst een potje online met de nieuwe cross-play, 7-1 gewonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
start is nu 451
maar ik moet gewoon echt leren verdedigen en scoren, offline is de game zo anders gewoon...
ja t is een hoop gescheld nu vooral. zeker omdat ik al 6x had kunnen winnen en die lullen dan niet de golden goal honererenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja als je echt nooit online speelt ken je alle bullshit tactics gewoon niet zo goed. Zie het ook bij een vriend van me, speelt alleen career mode (echt al jaren, en veel), en laatst speelden we voor het eerst een potje online met de nieuwe cross-play, 7-1 gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |