Ook rode broek en sherry?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij zal vannacht wel gaan struinen voor wat pareltjes.
Ondertussen morgen zelf de hele dag druk in de weer op z’n kleedjequote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.
Past niet echt in een joie de vivre leven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.
Of om 08:00 op de markt rondlopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ondertussen morgen zelf de hele dag druk in de weer op z’n kleedje
Van tevoren gepland wat de meest effectieve route is en welke items binnengeharkt moeten wordenquote:
Was bruine corduroy, sherry is er overheen gegaanquote:
Komt het door mijn HEMA fashion panty?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij als uitermate geil wijf spot ik op minstens een kilometer afstand
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat er binnenkort een nieuwe komt….
OhhhhhhhhYgritte! Zeg je dat nou echt!
Heb je wel zachtjes Kali zitten zingen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef Ama het volgende:
(En de wijk waar die vrouw woont staat bekend om het aantal kampers wat er woont dus tja haha)
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel zachtjes Kali zitten zingen?
quote:
Zo slim is Ama toch wel dat ze dit zelf kan bedenken?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat er binnenkort een nieuwe komt….
OhhhhhhhhYgritte! Zeg je dat nou echt!
Dit klinkt als zo’n ingewikkelde rekensom vroeger op school.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Heb er wel eens gestaan maar toen begon het te regenen, vrouwen laten staan bij de spullen en met een vriend voor 500 euro aan whisky op gaan zuipen in een kroeg, was leuk die blije blik van de meisjes met 400 euro in hun handen voor de vieze bende
De bedragen worden wel steeds imposanter hequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Heb er wel eens gestaan maar toen begon het te regenen, vrouwen laten staan bij de spullen en met een vriend voor 500 euro aan whisky op gaan zuipen in een kroeg, was leuk die blije blik van de meisjes met 400 euro in hun handen voor de vieze bende
quote:Op maandag 27 april 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden rond deze tijd was ik in Arnhem met een maat dronken van de whisky rond deze tijd, hadden we voor 400 euro aan whisky op in de kroeg, supergezellig tot onze meisjes heel trots hun 350 euro kwamen laten zien die ze met de vrijmarkt hadden verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |