Ook rode broek en sherry?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij zal vannacht wel gaan struinen voor wat pareltjes.
Ondertussen morgen zelf de hele dag druk in de weer op z’n kleedjequote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.
Past niet echt in een joie de vivre leven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Je verwacht het niet dat jij je hier weer te goed voor voelt.
Of om 08:00 op de markt rondlopen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ondertussen morgen zelf de hele dag druk in de weer op z’n kleedje
Van tevoren gepland wat de meest effectieve route is en welke items binnengeharkt moeten wordenquote:
Was bruine corduroy, sherry is er overheen gegaanquote:
Komt het door mijn HEMA fashion panty?quote:Op dinsdag 26 april 2022 20:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij als uitermate geil wijf spot ik op minstens een kilometer afstand
Huh?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat er binnenkort een nieuwe komt….
OhhhhhhhhYgritte! Zeg je dat nou echt!
Heb je wel zachtjes Kali zitten zingen?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:01 schreef Ama het volgende:
(En de wijk waar die vrouw woont staat bekend om het aantal kampers wat er woont dus tja haha)
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je wel zachtjes Kali zitten zingen?
quote:
Zo slim is Ama toch wel dat ze dit zelf kan bedenken?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dat er binnenkort een nieuwe komt….
OhhhhhhhhYgritte! Zeg je dat nou echt!
Dit klinkt als zo’n ingewikkelde rekensom vroeger op school.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Heb er wel eens gestaan maar toen begon het te regenen, vrouwen laten staan bij de spullen en met een vriend voor 500 euro aan whisky op gaan zuipen in een kroeg, was leuk die blije blik van de meisjes met 400 euro in hun handen voor de vieze bende
De bedragen worden wel steeds imposanter hequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Heb er wel eens gestaan maar toen begon het te regenen, vrouwen laten staan bij de spullen en met een vriend voor 500 euro aan whisky op gaan zuipen in een kroeg, was leuk die blije blik van de meisjes met 400 euro in hun handen voor de vieze bende
quote:Op maandag 27 april 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Paar jaar geleden rond deze tijd was ik in Arnhem met een maat dronken van de whisky rond deze tijd, hadden we voor 400 euro aan whisky op in de kroeg, supergezellig tot onze meisjes heel trots hun 350 euro kwamen laten zien die ze met de vrijmarkt hadden verdiend
Win-win. Voor de kampers dan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ze nog een keer langskomen…..
Inflatiecorrectie!quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De bedragen worden wel steeds imposanter he
[..]
Ik kreeg al lichtelijk paniek bij het lezen van dit verhaal. 500 en 400. Waarom is het 400. Zie ik iets over het hoofd, heb ik de som goed gelezen… Waar blijft dan die andere 100…..quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt als zo’n ingewikkelde rekensom vroeger op school.
Inflatiequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik was bang dat het verhaal zou eindigen met: bereken nu hoe laat de intercity uit Amsterdam in Den Bosch arriveert.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kreeg al lichtelijk paniek bij het lezen van dit verhaal. 500 en 400. Waarom is het 400. Zie ik iets over het hoofd, heb ik de som goed gelezen… Waar blijft dan die andere 100…..
Nou ja dat dus….
Alles wordt duurder en duurder, tot alle tokkies doodgaan van de honger.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ja nu snap ik hem haha.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen ze nog een keer langskomen…..
Als we alleen nog met whiskydrinkers over zijn is de wereld geredquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alles wordt duurder en duurder, tot alle tokkies doodgaan van de honger.
Ohja dit soort muziek probeer ik altijd snel weer te vergeten.quote:
Deze zit al dagen in mijn hoofd. Moet feestje organiseren en deze mķet erin. Stiekem toch wel gewoon lekker hoor. Drankje in de hand en hoppaquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja dit soort muziek probeer ik altijd snel weer te vergeten.
‘Verhaal sommen’ niet mijn hobby. Alles met cijfers overigens niet. Kan nog steeds niet automatiserenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was bang dat het verhaal zou eindigen met: bereken nu hoe laat de intercity uit Amsterdam in Den Bosch arriveert.
Deze is wel leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Deze zit al dagen in mijn hoofd. Moet feestje organiseren en deze mķet erin. Stiekem toch wel gewoon lekker hoor. Drankje in de hand en hoppa
Bij die laarzen wist ik al dat het niks ging worden tussen onsquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Verhaal sommen’ niet mijn hobby. Alles met cijfers overigens niet. Kan nog steeds niet automatiseren![]()
Ik wil ook graag de rum drinkers hier nog in betrekken…..quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als we alleen nog met whiskydrinkers over zijn is de wereld gered
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
US is morgen druk met vrijmarkten afstruinen om zijn huis in te richtenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Toen pas?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij die laarzen wist ik al dat het niks ging worden tussen ons
Daar heb je werkvolk voor, jatoggggquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
‘Verhaal sommen’ niet mijn hobby. Alles met cijfers overigens niet. Kan nog steeds niet automatiseren![]()
Zipping on bacardi rumquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik wil ook graag de rum drinkers hier nog in betrekken…..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |