Ik heb nieuws voor jequote:Op dinsdag 26 april 2022 16:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind alleen koude kip lekker, warm smaakt kip naar dode vogel.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je
Kip is dode vogel
Niet dat ik weet? Of ze was zo moe dat ze er gelijk is ingedoken, maar denk het nietquote:
Neenee, hij moet als brave ambtenaar wel tot stipt 17.00 uur doorgaan, op dat moment gaat de laptop dichtquote:
Hier had ik een afspraak om half 4, belt mevrouw om half 5 terug.. ja halloquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega gevraagd of we nog even kunnen bellen, maar ze is grijs. Zal je zien dat ze net weer groen is en gaat bellen als ik die laptop wil uitknallen
Of naar een Full Moon Partyquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet dat ik weet? Of ze was zo moe dat ze er gelijk is ingedoken, maar denk het niet
De koene spindoderquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrolijk aan het hupsen op de buurman.
Irritantquote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier had ik een afspraak om half 4, belt mevrouw om half 5 terug.. ja hallo
Eigenlijk moet er gewoon in de wet komen te staan dat je laptop zichzelf automatisch uitschakelt als de uren op zijnquote:
Het was sowieso de dag van de verlate afspraken.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of naar een Full Moon Party [ afbeelding ]
Of zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er gewoon in de wet komen te staan dat je laptop zichzelf automatisch uitschakelt als de uren op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |