Ik kijk wel even straks hoe die special heet als ik in de buurt van mijn laptop ben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Dit is een tip om eens goed over na te denken.
De special heet: June Brown a Walford legend.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef Giggio het volgende:
was jullie al kwijt - #39 - mag wel weer wat sneller vol![]()
ben nu e.e.a. aan het terugkijken via Youtube van al die engelse soaps
vanavond maar weer eens wat Eastenders wegkijken... zit nu bij aflevering 14 feb 2022
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:32 schreef Verida het volgende:
Dan denk je een leuke update te lezen over EE, krijg je dergelijke foto's. Wat mij betreft mag dat onder een spoiler.
Dat mag ik toch zeker lekker zelf weten. Ik zit echt niet te wachten op dergelijke foto's in dit topic, zijn zat andere topics voor, En anders even onder een spoiler.quote:
IK zag het in het nieuws ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe tof is dit, Charles en Camille spelen op 2 juni in Eastenders mee voor 1 aflevering
Dat vond ik nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef Pugg het volgende:
Het enige wat mij een beetje tegen stond hoe ze Linda zo enthusiast tegen Camilla lieten doen.
Duidelijk een Diana fan
en ook nog eens de ene keer op BBC1 en dan weer BBC2quote:Op zondag 3 juli 2022 16:33 schreef Pugg het volgende:
4-7 19.30- 20.00
5-7- 19.30
7-7-19.00
Tijden deze week i.v. m voetval.
Let op U.K time
Zolang het voetbal bezig blijft inderdaad opletten......quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
en ook nog eens de ene keer op BBC1 en dan weer BBC2
de ziggo recorder had dat niet door - mis nu wat afleveringen die op BBC2 zijn uitgezonden
de afgelopen 2 weken 4 maanden bijgekeken en ben nu bijna bij Charles en Camilla
Ik moest huilen toen Camilla zei: for all those who have suffered from domestic violance oid.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:39 schreef Giggio het volgende:
weer even verder bij gekeken - alleen de juli afleveringen staan nog
wel lekker om in één ruk door te kunnen kijken
vond charles en camilla charming - misschien omdat ik moe was, maar werd er zelfs een beetje emo van
verder onder de indruk van de story rondom Ben - één van de redenen dat ik bleef kijken
kan me alleen nog steeds niet vinden in de 'love' tussen Kat en Phil - mis daar totaal chemie in - hoop dat Alfie de boel komt opstoken
Even hierop terugkomend: Camilla is echt betrokken bij het tegen gaan van huiselijk geweld.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vond ik nog wel meevallen.
Het was leuk geacteerd van de Royals en ook de vaste cast van Eastenders deed er leuk aan mee.
Ik zit klaar voor de kerstaflevering hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:58 schreef Pugg het volgende:
Ik heb gisteren weer eens gekeken, de helft van de mensen ken ik niet.
Het is al een tijdje goed te pruimen naar mijn mening. Er zal altijd een verhaallijn zijn die je minder of niks vindt maar dat hoort er ook bij.quote:Op dinsdag 27 december 2022 11:56 schreef Pugg het volgende:
Ik heb vorige week en gisteren gekeken, zat goed in elkaar.
Mijn idee ook, heerlijke verhaallijnen, dan weer een lach, dan weer een traan.quote:Op woensdag 28 december 2022 11:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is al een tijdje goed te pruimen naar mijn mening. Er zal altijd een verhaallijn zijn die je minder of niks vindt maar dat hoort er ook bij.
De kerstaflevering wasTuurlijk versloeg die van Corrie, dat was zoals gebruikelijk feel good, wat natuurlijk ook gewoon wat heeft
Het acteerwerk was in ieder geval om te smullen ook van de kerstaflevering
Het was zo leuk om hem even te zien bij het afscheid van Dotquote:
Ik hoop eigenlijk op Alfie en Linda samen. Er is chemie tussen die twee. Linda eindelijk ook eens een leuke verhaallijnquote:Op woensdag 28 december 2022 13:05 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mijn idee ook, heerlijke verhaallijnen, dan weer een lach, dan weer een traan.
Ook het afscheid van één van de iconen Dot was mooi, miste daarin alleen wat flashbacks.
Blij dat Alfie er ook weer is, hoop stilletjes op het weer bij elkaar komen van hem met Kat.
Fijne aan EA is ook dat personages zo nu en dan weer terugkomen, voor even of langere tijd.
Net als in het echte leven.
Zou Bianca wel weer eens terug willen zien, of Jane (die was toch ook wel ineens snel verdwenen)
Linda en Alfie sluit ik ook niet uit LinFiequote:Op donderdag 29 december 2022 12:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op Alfie en Linda samen. Er is chemie tussen die twee. Linda eindelijk ook eens een leuke verhaallijn
Kat en Alfie zijn over hun houdbaarheidsdatum heen wat mij betreft. Maar ik vind Kat en Phil ook echt leuk samen.
Bianca was er een jaar geleden ofzo even? Die is serieus oud geworden.
Adam Woodyatt / Ian was een keer bij Breakfats, toen vroegen ze nadrukkelijk of hij ooit nog kwam.....quote:Op donderdag 29 december 2022 13:28 schreef Giggio het volgende:
[..]
Linda en Alfie sluit ik ook niet uit LinFie![]()
maar heb nog steeds niets met Kat en Phil - vind Kat niet overtuigen in houden van, meer van 'stabiel gezinshoofd' gezocht en of dat Phil is?![]()
en good ol' Ian: zou die weer met Jane samen zijn? en dat ze ooit weer samen terugkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bronquote:Jade Goody werd bekend bij het grote publiek door haar deelname aan de derde serie van de Britse Big Brother in 2002. Haar opvallende aanwezigheid en gedrag werden opgepikt door de tabloids, die geen genoeg konden krijgen van Goody’s gebrek aan algemene kennis, haar ‘matennaai’-gedrag en haar flinke alcoholinname. Ook zou zij voor het oog van de camera’s seks hebben gehad met een huisgenoot. Ondanks deze negatieve aandacht in de media werd Goody populair bij de kijkers en overleefde meerdere wegstemrondes. Ze werd uiteindelijk vierde.
Na haar vertrek uit Big Brother startte Goody een lucratieve media-carrière. Ze kreeg haar eigen reality-show, verscheen regelmatig in reportages in vrouwen- en roddelbladen als OK! en Heat en werd columniste voor Now Magazine. Ze werd een graag geziene gast in allerlei televisieprogramma’s en werd ook een gespreksonderwerp voor de ‘serieuze’ media, die in Goody de personificatie zagen van de ontwikkeling dat door de reality-tv-trend doodgewone, vaak niet al te intelligente mensen, die feitelijk niets gepresteerd hebben om bewonderd te worden, de nieuwe helden van het volk worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |