Ik kijk wel even straks hoe die special heet als ik in de buurt van mijn laptop ben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:13 schreef Pugg het volgende:
[..]
Dit is een tip om eens goed over na te denken.
De special heet: June Brown a Walford legend.quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:07 schreef Giggio het volgende:
was jullie al kwijt - #39 - mag wel weer wat sneller vol![]()
ben nu e.e.a. aan het terugkijken via Youtube van al die engelse soaps
vanavond maar weer eens wat Eastenders wegkijken... zit nu bij aflevering 14 feb 2022
Stel je aan zeg.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:32 schreef Verida het volgende:
Dan denk je een leuke update te lezen over EE, krijg je dergelijke foto's. Wat mij betreft mag dat onder een spoiler.
Dat mag ik toch zeker lekker zelf weten. Ik zit echt niet te wachten op dergelijke foto's in dit topic, zijn zat andere topics voor, En anders even onder een spoiler.quote:
IK zag het in het nieuws ja.quote:Op zondag 22 mei 2022 16:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoe tof is dit, Charles en Camille spelen op 2 juni in Eastenders mee voor 1 aflevering
Dat vond ik nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 08:32 schreef Pugg het volgende:
Het enige wat mij een beetje tegen stond hoe ze Linda zo enthusiast tegen Camilla lieten doen.
Duidelijk een Diana fan
en ook nog eens de ene keer op BBC1 en dan weer BBC2quote:Op zondag 3 juli 2022 16:33 schreef Pugg het volgende:
4-7 19.30- 20.00
5-7- 19.30
7-7-19.00
Tijden deze week i.v. m voetval.
Let op U.K time
Zolang het voetbal bezig blijft inderdaad opletten......quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
en ook nog eens de ene keer op BBC1 en dan weer BBC2
de ziggo recorder had dat niet door - mis nu wat afleveringen die op BBC2 zijn uitgezonden
de afgelopen 2 weken 4 maanden bijgekeken en ben nu bijna bij Charles en Camilla
Ik moest huilen toen Camilla zei: for all those who have suffered from domestic violance oid.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:39 schreef Giggio het volgende:
weer even verder bij gekeken - alleen de juli afleveringen staan nog
wel lekker om in één ruk door te kunnen kijken
vond charles en camilla charming - misschien omdat ik moe was, maar werd er zelfs een beetje emo van
verder onder de indruk van de story rondom Ben - één van de redenen dat ik bleef kijken
kan me alleen nog steeds niet vinden in de 'love' tussen Kat en Phil - mis daar totaal chemie in - hoop dat Alfie de boel komt opstoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |