quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga altijd een beetje slecht op dit soort vriendjespolitiek, maar wel leuk voor die jongenHopelijk lukt het hem om een contract eruit te slepen.
Jordy de Wijs gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
[ x ]
Balenquote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
[ x ]
Wel een categorie waar Heerenveen succesvol in wasquote:Op zondag 5 januari 2025 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
Nog maar een spits. En lijkt mij ook wederom geen zekerheidje.
[ x ]
Kun je in Argentini ook zware shag krijgen? @Calandquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel leuk avontuur voor Andries.
Wel hele dikke sigarenquote:Op woensdag 8 januari 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je in Argentini ook zware shag krijgen? @:caland
Zit ie al op het vliegtuig ?quote:Op woensdag 8 januari 2025 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel leuk avontuur voor Andries.
quote:ROBIN VAN PERSIE VERTREKT PER DIRECT BIJ SC HEERENVEEN
23 februari 2025 10:35
Robin van Persie vertrekt per direct als hoofdtrainer van sc Heerenveen en maakt de overstap naar Feyenoord. Assistent-trainer Henk Brugge neemt voorlopig zijn taken over. De club gaat in samenspraak met de nieuwe technisch manager Johan Hansma op zoek naar een vervanger voor de korte of middellange termijn.
Assistent-trainer Brian Pinas en videoanalist Yri Bosschaart maken eveneens de overstap naar Feyenoord, en ook keeperstrainer Frans Hoek legt zijn werkzaamheden in Frysln neer. sc Heerenveen ontvangt een transfervergoeding voor de overgang van de stafleden naar Rotterdam.
"Dit betekent dat we niet alleen op zoek moeten naar een nieuwe hoofdtrainer, maar ook vervangers moeten vinden voor de overige stafleden," vervolgt De Haan. "Onder 21-trainers Jouad Boufarra en Joey van den Berg schuiven tijdelijk door naar de eerste selectie om interim-trainer Henk Brugge te assisteren. De technische staf wordt verder gevormd door Nico Romeijn en Jan Bekkema, die de keeperstrainingen op zich neemt. Dit geeft ons de tijd om de juiste keuzes te maken voor de toekomst."
Doet Kruys het goed of heeft Volendam gewoon de beste selectie van de KKD?quote:
Dat laatste, klinkt stom want ze staan 1e maar ik vind ze eerder onder dan over presteren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 13:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Doet Kruys het goed of heeft Volendam gewoon de beste selectie van de KKD?
Vind hem nooit heel snugger overkomen, maar goed.
Bij VVV was zijn eerste seizoen nog wel aardig, maar 'de hand van Rick Kruys' kan ik niet echt omschrijven.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat laatste, klinkt stom want ze staan 1e maar ik vind ze eerder onder dan over presteren.
Als ChatGPT het zegt zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:08 schreef RamboDirk het volgende:
Rick Kruys staat bekend om een moderne, flexibele speelstijl die zich richt op intensief en aanvallend voetbal. Als trainer legt hij de nadruk op balbezit en druk naar voren, met veel beweging van de spelers zonder bal. Zijn teams zijn vaak gericht op het creren van ruimte en kansen door een dynamisch positiespel.
Kruys streeft ernaar dat zijn spelers zowel aanvallend als verdedigend collectief opereren. In aanvallende situaties probeert hij variteit te brengen in het spel, zowel via combinaties in het midden van het veld als via snelle flankaanvallen. Tegelijkertijd hecht hij veel waarde aan het tactisch discipline en het snel herstellen van de bal na verlies.
Kortom, de stijl van Rick Kruys is modern, met veel focus op de balcirculatie, intensiteit en een agressieve speelwijze wanneer het team niet in balbezit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |