Ik ga altijd een beetje slecht op dit soort vriendjespolitiek, maar wel leuk voor die jongenquote:Op maandag 28 oktober 2024 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
Boetius gaat in Friesland milkshaken. @:caland
[ x ]
Heerenveen heeft een groot probleem. Overigens is rechtsbuiten de enige positie die wel draait.quote:Op maandag 4 november 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
[ x ]
https://x.com/1908nl/stat(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
Robin gaat vlak voor zijn ontslag ng een vriend naar binnen loodsen @:maxi-mus
Dat is toch gek, volgens user @Pistolero kon je die moeiteloos doorschuiven naar het eerste van Feyenoordquote:Op maandag 4 november 2024 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een groot probleem. Overigens is rechtsbuiten de enige positie die wel draait.
Op linksbuiten kan Sebaoui er niets van en heeft 0 randement.
In 12 wedstrijden nog geen goal of assist genoteerd.quote:Op maandag 4 november 2024 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch gek, volgens user @:pistolero kon je die moeiteloos doorschuiven naar het eerste van Feyenoord
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Alireza echt een ongelofelijke leuke jongen.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 14:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga altijd een beetje slecht op dit soort vriendjespolitiek, maar wel leuk voor die jongenHopelijk lukt het hem om een contract eruit te slepen.
Jordy de Wijs gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
[ x ]
Balenquote:Op woensdag 4 december 2024 14:01 schreef maxi-mus het volgende:
Heerenveen heeft een groot probleem.
[ x ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |