Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Picanha, meeste mensen in Nederland eten dat niet omdat de koeienanus zo verrekte dichtbij zit maar het is juist daardoor of desondanks zo mals als boter.
Want een vriezer is nog niet uitgevonden waar jij woont?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.
Dit was maar een bescheiden koedenbipsje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.
Nie fukkm meej Twente joaquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want een vriezer is nog niet uitgevonden waar jij woont?
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een goede aardbei is er een zonder haren.
Hij heeft wel gelijk toch?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk toch?De beste aardbei is er ook eentje zonder wratten erop.
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizenquote:
Suiker?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe er dan nog bij? Frambozen?
Mja, die had ik dan weggegooid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizen
Vleesch weggooienquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smikkelbal, wat heb je vandaag op?
Zoetstof danquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik niet verwacht
Volgens mij was dit gekipknipte loopvogelquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geflituurde onderwatelinsecten.
Erythritolquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JE MAG WEL JIJ ZEGGEN HOOR
Is goed Hannie
ondelquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geflituurde onderwatelinsecten.
Ik durf niet meer sinds mijn huis laatst rook alsof er een lijk lag te ontbinden ergens.quote:
Nieuwe cavianaamquote:
BAHBAHquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet meer sinds mijn huis laatst rook alsof er een lijk lag te ontbinden ergens.
Verkopen we het nog een keerquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overmorgen bellen ze wanneer je het weer op komt halen
Katten van een vriendin heten Ebola, Hanta, Marburg en Dengue, supergrappig.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuwe cavianaam
Erythritol en Steviala
Leuk als die vriendin ze in de avond binnen gaat roepen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten van een vriendin heten Ebola, Hanta, Marburg en Dengue, supergrappig.
In de box pissen van het lachon.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als die vriendin ze in de avond binnen gaat roepen.
Hi-la-risch.
Nou nou... wat een lolquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de box pissen van het lachon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |