Mag hier niet eindeloos blijvenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leuke man ontmoeten daar en er niet meer weggaan.
Kaasschaaf werkt ook maar ik weet niet of ze die daar hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef bitterbal het volgende:
Moet misschien maar bij de apotheek kijken voor iets voor die blaasjes
In heel Engeland nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hotels in London zijn er niet goedkoper op geworden
Ik zie het verband niet tussen zweefteven en de thuisblijfmoeder. Heb je weer gewoon twee hersenspinsels aan elkaar geplakt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:42 schreef UitStraling het volgende:
Je krijgt ook de zenuwen van die zweefteven tegenwoordig, misschien vind ik dat hele spirituele gedoe niet eens zo erg, verzucht ze, maar ik vind de mensen die ermee bezig zijn zo verschrikkelijk naar en onecht. Ik heb bijvoorbeeld een buurvrouw die getrouwd is met een man die bakken geld verdient. Zelf heeft ze Nederlands gestudeerd, maar ze is principieel thuisblijfmoeder zonder dat ze kinderen heeft.
Zweefteven zijn meestal niet de meest productieve deelnemers aan de maatschappij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen zweefteven en de thuisblijfmoeder. Heb je weer gewoon twee hersenspinsels aan elkaar geplakt?
Mijn airbnb's in Cornwall/Devon waren ook niet zo goedkoop. Heb ook geen zin om ver van het centrum af te zitten of in een of ander donker hol. Dus nog maar even doorzoeken.quote:
Overmorgen bellen ze wanneer je het weer op komt halenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:39 schreef Karzai het volgende:
Zo net een heleboel spulletjes verkocht. Heel interieur voor een oud bruin café voor koningsdag kwamen ze kopen
Ik heb ook het idee dat het aanbod van aantal airbnb's een stuk minder is gewordenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn airbnb's in Cornwall/Devon waren ook niet zo goedkoop. Heb ook geen zin om ver van het centrum af te zitten of in een of ander donker hol. Dus nog maar even doorzoeken.
en dan nog eens verkopenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overmorgen bellen ze wanneer je het weer op komt halen
What else is new.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie het verband niet tussen zweefteven en de thuisblijfmoeder. Heb je weer gewoon twee hersenspinsels aan elkaar geplakt?
Oke Clooneyquote:
En dan airbnb's duurder zijn dan hotels. Of was dat altijd al zo?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat het aanbod van aantal airbnb's een stuk minder is geworden
Kom wel weer terugquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bolletje coke in je poepgat en je mag heel lang blijven in Bangkwang.
In Engeland weet ik niet, maar normaal was airbnb een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan airbnb's duurder zijn dan hotels. Of was dat altijd al zo?
Ja dit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In Engeland weet ik niet, maar normaal was airbnb een stuk goedkoper.
Hahaatjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |