Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Picanha, meeste mensen in Nederland eten dat niet omdat de koeienanus zo verrekte dichtbij zit maar het is juist daardoor of desondanks zo mals als boter.
Want een vriezer is nog niet uitgevonden waar jij woont?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.
Dit was maar een bescheiden koedenbipsje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb er verscheidene gemaakt het afgelopen jaar maar ik vind het probleem dat ze zo fucking groot zijn. Dan eet je beide 3 lapjes, en gooi je 5 kg vlees weg.
Nie fukkm meej Twente joaquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want een vriezer is nog niet uitgevonden waar jij woont?
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een goede aardbei is er een zonder haren.
Hij heeft wel gelijk toch?quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk toch?De beste aardbei is er ook eentje zonder wratten erop.
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizenquote:
Suiker?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat doe er dan nog bij? Frambozen?
Mja, die had ik dan weggegooid.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizen
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had ik laatst, zat ik lekker aardbeitjes te smikkelen maar degenen onderop leken wel harige witte muizen
Vleesch weggooienquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Smikkelbal, wat heb je vandaag op?
Zoetstof danquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik niet verwacht
Volgens mij was dit gekipknipte loopvogelquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geflituurde onderwatelinsecten.
Erythritolquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JE MAG WEL JIJ ZEGGEN HOOR
Is goed Hannie
ondelquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En geflituurde onderwatelinsecten.
Ik durf niet meer sinds mijn huis laatst rook alsof er een lijk lag te ontbinden ergens.quote:
Nieuwe cavianaamquote:
BAHBAHquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet meer sinds mijn huis laatst rook alsof er een lijk lag te ontbinden ergens.
Verkopen we het nog een keerquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overmorgen bellen ze wanneer je het weer op komt halen
Katten van een vriendin heten Ebola, Hanta, Marburg en Dengue, supergrappig.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nieuwe cavianaam
Erythritol en Steviala
Leuk als die vriendin ze in de avond binnen gaat roepen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten van een vriendin heten Ebola, Hanta, Marburg en Dengue, supergrappig.
In de box pissen van het lachon.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk als die vriendin ze in de avond binnen gaat roepen.
Hi-la-risch.
Nou nou... wat een lolquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de box pissen van het lachon.
Marshmellow.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
Stiekem vond ik die namen van eten best leuk laatst.
Ja voor knaagdieren, maar sommige dingen wil je gewoon niet over de hei galmen als je hond met z'n bek in een luier zit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
Stiekem vond ik die namen van eten best leuk laatst.
Wat op zich ook echt zo was trouwens.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik durf niet meer sinds mijn huis laatst rook alsof er een lijk lag te ontbinden ergens.
Klopt haha met een hond of kat ben ik wel voorzichtiger.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja voor knaagdieren, maar sommige dingen wil je gewoon niet over de hei galmen als je hond met z'n bek in een luier zit.
Ik heb een hamburger, speklap en kipfilet gehadquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo was trouwens.
quote:
Ah welnee. Kom ik aan met Ozzy, Muis, Schaap, Knofje.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:49 schreef Ama het volgende:
Maar ben bang dat de DA mij uitlacht als ik zeg dat ik pizza heb meegenomen.
Knofje van knoflook?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Kom ik aan met Ozzy, Muis, Schaap, Knofje.
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee. Kom ik aan met Ozzy, Muis, Schaap, Knofje.
Maar dit zijn wel leuke namen. Ik bedoel je hamster heet geen aids ofzo. Niet dat die katten van US zijn vriendin echt zo heten maar geeft niet.quote:
Lunchenquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik sta nu al 5 minuten in de wacht, volgens mij is degene aan de andere kant van de lijn naar de wc of zo
Een hele sliert aan elementen in die beschrijving bestaat niet eens dus da's lekker makkelijkquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Maar dit zijn wel leuke namen. Ik bedoel je hamster heet geen aids ofzo. Niet dat die katten van US zijn vriendin echt zo heten maar geeft niet.
Ik weet niet wat ik hier op moet zeggenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:52 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Maar dit zijn wel leuke namen. Ik bedoel je hamster heet geen aids ofzo. Niet dat die katten van US zijn vriendin echt zo heten maar geeft niet.
Ja, nee ik moest lachen om het feit dat er vast wel ergens op de wereld een hamster rondloopt met de naam aidsquote:
Die katten bestaan niet eens en die vriendin ook nietquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee ik moest lachen om het feit dat er vast wel ergens op de wereld een hamster rondloopt met de naam aidsEn daarna om het feit dat die katten echt niet zo heten
![]()
Ja natuurlijk zijn er wel mensen zo gek omdat te doen maar van sommige mensen geloof ik het iets eerder.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nee ik moest lachen om het feit dat er vast wel ergens op de wereld een hamster rondloopt met de naam aidsEn daarna om het feit dat die katten echt niet zo heten
![]()
Joh, bestaat US wel ?quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die katten bestaan niet eens en die vriendin ook niet
Het was in elk geval niet om je uit te lachen, maar meer om het idee dat dit bestaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn er wel mensen zo gek omdat te doen maar van sommige mensen geloof ik het iets eerder.
Vast niet op de manier die wij allemaal voor ogen hebbenquote:
Snap ik. Ik besef me ook dat mijn reactie beetje serieus overkomt.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was in elk geval niet om je uit te lachen, maar meer om het idee dat dit bestaat
Joh.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet op de manier die wij allemaal voor ogen hebben
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet op de manier die wij allemaal voor ogen hebben
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Misschien ga ik wel wat goedkope hamsters kopen, vernoem ik ze naar jullie en ga ik snode spelletjes met ze uitvoeren.
Je doet maarquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Misschien ga ik wel wat goedkope hamsters kopen, vernoem ik ze naar jullie en ga ik snode spelletjes met ze uitvoeren.
Hamsters van brons?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
is dat de koers van Gazprom?quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef Recce het volgende:
Heerlijk weertje:
[ afbeelding ]
Ja, ja, ik weet dat je het uit kunt zetten etc., maar ik ben gewoon gewend daar te kijken naar wat voor weer het is. Mijn hoofd heeft hier moeite mee.
Dan bellen wij Dion Graus.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:00 schreef UitStraling het volgende:
Mijn ene kat heette fattyquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja natuurlijk zijn er wel mensen zo gek omdat te doen maar van sommige mensen geloof ik het iets eerder.
Ja warm weer is het niet.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, toevallig wel! Kennelijk gaat het daar uitstekend mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |