In 1980 was het om te rellen.quote:Op maandag 25 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
maar toen kwam je toch al voor zaken daar ? Of rellen
Tilburg kan je altijd prima rellenquote:Op maandag 25 april 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
maar toen kwam je toch al voor zaken daar ? Of rellen
Ken je het een beetje daar ofzo?quote:Op maandag 25 april 2022 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tilburg kan je altijd prima rellen
Werk er, dus redelijk wat collega's komen daar vandaan.quote:Op maandag 25 april 2022 23:13 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ken je het een beetje daar ofzo?
Ah zo, ik ben er geboren in Broekhoven.quote:Op maandag 25 april 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk er, dus redelijk wat collega's komen daar vandaan.
Die fijne treinverbindingquote:Op maandag 25 april 2022 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk er, dus redelijk wat collega's komen daar vandaan.
Dan weet jij prima waar je rellen moet daar dusquote:Op maandag 25 april 2022 23:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ah zo, ik ben er geboren in Broekhoven.
Die ja, volgende week weer eens uitproberenquote:
Sterktequote:Op maandag 25 april 2022 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ja, volgende week weer eens uitproberen
Al kan het ook een andere trein worden, weet nog niet welke dag welk kantoor het wordtquote:
Dat is me niet geheel onbekend moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 april 2022 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet jij prima waar je rellen moet daar dus
Ik moest ook ff checken ..quote:Op maandag 25 april 2022 23:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Btw, ik kan die datum van die koning maar niet onthouden. De 30e was beter.
Weg met die onzinquote:Op maandag 25 april 2022 23:25 schreef marcb1974 het volgende:
Straks wordt het koninginnedag in december
Ofwel,
Leve de republiek
De oudste had al iets met een Duitser begreep ikquote:Op maandag 25 april 2022 23:37 schreef Steven_Stil het volgende:
Dat wordt nog flink gezeik met schoonzonen.
Zit in de genen lijkt hetquote:Op maandag 25 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De oudste had al iets met een Duitser begreep ik
Dat past wel in het plaatje.quote:Op maandag 25 april 2022 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
De oudste had al iets met een Duitser begreep ik
Ja, maar denk niet dat Koen het over die dochters hadquote:
Republiek is ook een dure poppenkast he.quote:Op maandag 25 april 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt meerwaarde in die dure poppenkast
Zo'n Trump is ook niet gratis.quote:Op maandag 25 april 2022 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt meerwaarde in die dure poppenkast
Je hebt nog wel een beetje de illusie dat je er invloed op hebtquote:Op maandag 25 april 2022 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Republiek is ook een dure poppenkast he.
Dan krijg je een president, soort Macron zeg maar.
Die je dan weer iedere zoveel jaar moet herkiezen.
Dat kunnen de Shell's en andere grote bedrijven die profiteren van al dat gelobby toch gewoon ff wegtikken ... hoeft de burger niets van te merkenquote:Op maandag 25 april 2022 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt nog wel een beetje de illusie dat je er invloed op hebt
Bij Alex ben je alleen een financiële bijdrage aan z'n miljoenen
waarom ... ? Verloren is verlorenquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:01 schreef mario390 het volgende:
ik kijk nog en keer dat spel van
zondag
Dramakingquote:Op maandag 25 april 2022 23:19 schreef Steven_Stil het volgende:
Btw, ik kan die datum van die koning maar niet onthouden. De 30e was beter.
Ah ok .. op tv ...quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar in tv heb ik niet gezien
zoveel schlechter zijn we in spel 4
niet gewezen
Echt?quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:07 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik ben dol op drampen. Drama en ramp tegelijk.
Kan ik me voorstellen. Laat dat rondje dan maar zitten. De groeten. De lust vergaat je dan welquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt?
Nah, ik niet. Nooit gehad.
Ging vorig jaar een rondje op de motor op 'n zondag, was de bedoeling dan, met een ouwe kennis van de lagere school. Voordat we bij hem weggingen zat 'ie dodelijke ongelukken te kijken op een race op Isle of Man (youtube naar z'n tv), meen ik..
Anyhow, hij keek niet eens als 'grap'. Ik werd er naar van en vroeg of dat ff af kon. Toen zei ie: "waarom, mietje?"
Toen ben ik weggegaan, oprotten.
Straks vierde pot van de serie (best of seven, 3-0 celtics; tegen verwachtingen in) Celtics bij Nets. Alle drie de wedstrijden so far topshows! Kijk nu maar een keertje. 1 uur begint het.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:12 schreef chufi het volgende:
Ah Masterchef duur maar 2.5 uur.. maar dat zal wel komen omdat er 5 Corona gevallen waren ... (tis eerder opgenomen )
Hoi. Ja, idd. Het was altijd al een beetje een rare snuiter, maar we kwamen elkaar tegen en hadden een paar keer gereden al. Tot dat geintje dan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Laat dat rondje dan maar zitten. De groeten. De lust vergaat je dan wel
Ja, best link soms. Veel lui in auto's kunnen echt niet rijden of zitten met de telefoon te pielen. Zie je natuurlijk omdat je op motor hoger zit.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
Motorrijden is echt ook niet iets zonder gevaren ...
Ja ben best hard geworden door veel dode vrienden al op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Echt?
Nah, ik niet. Nooit gehad.
Ging vorig jaar een rondje op de motor op 'n zondag, was de bedoeling dan, met een ouwe kennis van de lagere school. Voordat we bij hem weggingen zat 'ie dodelijke ongelukken te kijken op een race op Isle of Man (youtube naar z'n tv), meen ik..
Anyhow, hij keek niet eens als 'grap'. Ik werd er naar van en vroeg of dat ff af kon. Toen zei ie: "waarom, mietje?"
Toen ben ik weggegaan, oprotten.
Kloten.quote:Op dinsdag 26 april 2022 00:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja ben best hard geworden door veel dode vrienden al op jonge leeftijd.
Ja maar je zat natuurlijk ook in niet altijd cleane business.... Je hebt het overleefdquote:Op dinsdag 26 april 2022 00:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja ben best hard geworden door veel dode vrienden al op jonge leeftijd.
Ja of niet ...quote:Op dinsdag 26 april 2022 01:50 schreef Steven_Stil het volgende:
Haha Twitter is van Musk, dat wordt nog wat.
Autoprijzen zijn stuk vriendelijker hierquote:Op dinsdag 26 april 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
In Duitsland is zo'n Porsche sws 50% goedkoper bijna toch.,.
Ja dat is al jaren zo ... huizen zijn er ook goedkoperquote:Op dinsdag 26 april 2022 02:03 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Autoprijzen zijn stuk vriendelijker hier
Voilaquote:Op dinsdag 26 april 2022 06:18 schreef laforest het volgende:
Koffie zou nu wel lekker zijn voordat het straks weer zo warm is.
Awwww, efharistóquote:
Oh ja, jij zat in Griekenlandquote:
Lekkerquote:
Καλημέρα γλύκαquote:
quote:
Hey Prish, alles goed?quote:
Morguh Chanel, alles al klaar op de camping?quote:
Hoihoi Dot, nou de grootste klussen zijn gedaan maar het mag van mij wel warmer worden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chanel, alles al klaar op de camping?
Ja het is niet echt lekker weer om op de camping te staan. Je wil toch lekker buiten kunnen zitten en zo. Hopelijk komt dat er snel aan. We zijn er wel aan toe zo ondertussen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 08:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hoihoi Dot, nou de grootste klussen zijn gedaan maar het mag van mij wel warmer worden.
quote:
Lekker bakkiequote:
Oh dat. Dat is voor mij neutraal nieuwsquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:02 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Mogguh [ link | afbeelding ]
quote:
quote:
Lekker bakkiequote:Op dinsdag 26 april 2022 10:02 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Ik zou niet weten waarom het een puinhoop zou moeten wordenquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef aloa het volgende:
Bijna koningsdag. Ik ben benieuwd wat voor puinhoop dat gaat worden.
Het is te hopen dat het leuk blijft.
Zijn vaak wel rellen etc.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het een puinhoop zou moeten worden![]()
Maar ik ga ook nergens heen gelukkig
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:17 schreef aloa het volgende:
Bijna koningsdag. Ik ben benieuwd wat voor puinhoop dat gaat worden.
Het is te hopen dat het leuk blijft.
Nooit meegekregen en ik ging voor corona ook vaak wegquote:Op dinsdag 26 april 2022 10:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn vaak wel rellen etc.
Maar ik ga ook niet weg.
Zou kunnenquote:
Oh nee, wat klote voor je.quote:
Ik heb er al een flink stukje opzitten. So far nothing specialquote:
Ik zag net nog hoe maxima en wim-lex vreemd gingen bij de lama'squote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij het koekhappen wel van die ranzige euroshopper koek moeten doen.
Ik moet er niet aan denken om op die dag naar A'dam te gaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, Amsterdam begint wel een kloterige stad te worden he
Je mag 1 blikje, LAUW, bier bij je hebben
Gun de horeca ook wat.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Winkels etc mogen per klant 1 blikje, LAUW, bier verkopenquote:
quote:
Met een Lonely Planet gids uit 1993quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Zouden er dit jaar op 30 april ook weer mensen naar Amsterdam komen?
Dankquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om op die dag naar A'dam te gaan
Vreselijk
Lolquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, wat klote voor je.
Dan mag je morgen niet naar buiten maar moet je in quarantaine
Vast welquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Mogguhhquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Mssn om er voor te zorgen dat de braderie niet vol staat met koelboxen vol met blikken, waardoor de lokale horeca hun festivalbocht niet aan de klandizie kwijt kan.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ja geweldig, ik hoop toch op weer een foto van in oranje uitgedoste mensen op 30 aprilquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een Lonely Planet gids uit 1993
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Ik was ook vergeten dat het al morgen was
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een Lonely Planet gids uit 1993
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Winkels etc mogen per klant 1 blikje, LAUW, bier verkopen
Een koud sixpack verkopen![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze bij het koekhappen wel van die ranzige euroshopper koek moeten doen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:02 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
Goedemorgen!quote:
Ik weet niet wat hier is, maar het lijkt me in steden als Amsterdam niet zo makkelijk te handhaven.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet hoe het in A’dam geregeld is, maar hier mag bier sowieso alleen door vergunninghouders verkocht worden.
Hi Deisquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen!
En terechtquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:51 schreef Domnivoor het volgende:
Ik weet niet hoe het in A’dam geregeld is, maar hier mag bier sowieso alleen door vergunninghouders verkocht worden.
Hier is Utrecht, en het hoofdkantoor van de NVWA zit hier ookquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hier is, maar het lijkt me in steden als Amsterdam niet zo makkelijk te handhaven.
Lauw blikje is beter dan koel aangemengd met water, tenminste als je zin hebt in alcohol, maar dan kan je nog beter rum-cola in je bidonnetje meenemen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou sowieso geen lauw blikje bier kopen![]()
De 15 man van de NVWA die in Utrecht moeten controleren zullen dat denk ik liever doen op half gare shworma dan dat ze dat doen op het verkopen van alcohol zonder vergunning.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier is Utrecht, en het hoofdkantoor van de NVWA zit hier ook
Is dat serieus een ding?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:46 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat eigenlijk zielig, die mensen willen toch ook gewoon een leuke dag?quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik hoop toch op weer een foto van in oranje uitgedoste mensen op 30 april
Klopt. Maar dat laatste is natuurlijk makkelijker.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De 15 man van de NVWA die in Utrecht moeten controleren zullen dat denk ik liever doen op half gare shworma dan dat ze dat doen op het verkopen van alcohol zonder vergunning.
quote:1-blikje-regel
Een belangrijke en nieuwe regel in Amsterdam is dat er binnen de Centrumring (Nassaukade, Stadhouderskade, Mauritskade, Zeeburgerdijk, Panamalaan, Piet Heinkade, De Ruijterkade, Westerdoksdijk, Van Diemenstraat en Houtmankade) van 6.00 uur tot 00.00 uur niet meer dan een alcoholhoudende consumptie per klant verkocht mag worden.
Winkels mogen maximaal 1 alcoholhoudende consumptie per klant verkopen.
Winkels mogen geen gekoelde alcoholische dranken aanbieden.
Winkels mogen geen verkoop/uitstallingen op straat hebben.
Winkels mogen geen alcohol verkopen aan klanten die al te veel hebben gedronken.
Een sixpack of een krat geldt als meerdere stuks alcohol en mag niet worden verkocht.
Ben jij dus gewend om met vrienden de stad in te gaan en zelf een rugzak vol blikjes bier mee te nemen, dan is dat dit jaar dus wel even anders. Let daar op!
Het makkelijke irriteert me er aan, Daarbij zijn 3 dronken mensen nmm minder vervelend dan 20 met voedselvergifteging.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat laatste is natuurlijk makkelijker.
Ziet er uit als een recept voor succesquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:07 schreef chufi het volgende:
Een sixpack of een krat geldt als meerdere stuks alcohol en mag niet worden verkocht.
Gewoon vandaag extra inslaanquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ziet er uit als een recept voor succes
Lauwe rum-coa in je bidonquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lauw blikje is beter dan koel aangemengd met water, tenminste als je zin hebt in alcohol, maar dan kan je nog beter rum-cola in je bidonnetje meenemen.
Zodra het gemixt is heb je er toch geen ijs meer bij nodig? (tenzij je afgezet wilt worden in een cafe)quote:
Goedemiddag!quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen!
Blijft ook wel een narcistisch dingetje vind ik om na 2 generaties die dag te veranderen en vooral die 3 dagen verschil.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)dag-toeristen-gespot
En als je het snel opdrinkt is het nog steeds koelquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zodra het gemixt is heb je er toch geen ijs meer bij nodig? (tenzij je afgezet wilt worden in een cafe)
Nee, dit is weer betutteling omdat mensen teveel drinkenquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mssn om er voor te zorgen dat de braderie niet vol staat met koelboxen vol met blikken, waardoor de lokale horeca hun festivalbocht niet aan de klandizie kwijt kan.
Goedemiddag Shiiquote:
Inderdaad, het had net zo goed op 30 april kunnen blijven, want als Amalia ooit koningin wordt gaat ze haar verjaardag waarschijnlijk ook niet in december vieren en had het een mooie traditie een eerbetoon aan Juliana geweest.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:21 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Blijft ook wel een narcistisch dingetje vind ik om na 2 generaties die dag te veranderen en vooral die 3 dagen verschil.
Goedemiddagquote:Op dinsdag 26 april 2022 11:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen!
Ja het enige argument zou kunnen zijn dat het nu Koningsdag heet dus ook andere datum. Maar ook nu vergis je je regelmatig, omdat het er zo ingebakken zit. En precies wat je zegt met Amalia. Maar goed, morgen in ieder geval lekker vrij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, het had net zo goed op 30 april kunnen blijven, want als Amalia ooit koningin wordt gaat ze haar verjaardag waarschijnlijk ook niet in december vieren en had het een mooie traditie een eerbetoon aan Juliana geweest.
Ik weet niet waarom hij die keuze heeft gemaakt. Maar misschien heeft hij geen zin in z'n verjaardag thuis vieren en de rommel en afwas die het geeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:02 schreef Aoibhin het volgende:
Konings/innedag kan toch ook gewoon losgekoppeld worden van de verjaardag? Als ik Wim-Lex zou zijn, zou ik dat juist fijner vinden😛
quote:
Stukje verder gaan staan met een kraampje met handdoekenquote:
Je hebt er maar één nodig om flink rijk te worden.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
Heb me toch weer eens laten verleiden tot het kopen van zo'n Koningsdaglot
Ja hequote:Op dinsdag 26 april 2022 13:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt er maar één nodig om flink rijk te worden.
Ik win af en toe eens kleine prijsjes in de Staatsloterij en maak mezelf nog steeds wijs dat het een aanloopje is naar de grote knallerquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja he![]()
Snap ook niet dat dat nog niet gelukt is
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik win af en toe eens kleine prijsjes in de Staatsloterij en maak mezelf nog steeds wijs dat het een aanloopje is naar de grote knaller
Mijn moeder wint altijd chocolaquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik win af en toe eens kleine prijsjes in de Staatsloterij en maak mezelf nog steeds wijs dat het een aanloopje is naar de grote knaller
Ik zou ook een miljoen boven een lintje verkiezen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:50 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Herkenbaar![]()
Ik heb ook alweer geen lintje gekregen zie ik dus dan teken ik daarmaar voor
Bij de Postcodeloterij, ik geloof dat de halve sc een paar maanden geleden repen Tony C. thuis kregenquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de Postcodeloterij, ik geloof dat de halve sc een paar maanden geleden repen Tony C. thuis kregen
Bingo!quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb bij de bingo weleens een fruitmixer gewonnen
1 keer 1.000 euro gewonnen. Daar ben ik best een paar keer van uit eten geweestquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
JA DIE!!!quote:Op dinsdag 26 april 2022 13:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij de Postcodeloterij, ik geloof dat de halve sc een paar maanden geleden repen Tony C. thuis kregen
Ik ookquote:Op dinsdag 26 april 2022 13:43 schreef pullup het volgende:
Heb me toch weer eens laten verleiden tot het kopen van zo'n Koningsdaglot
Ja dat is fijnquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer 1.000 euro gewonnen. Daar ben ik best een paar keer van uit eten geweest
Kijk, dat zal lekker gesmaakt hebbenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
1 keer 1.000 euro gewonnen. Daar ben ik best een paar keer van uit eten geweest
Zit je in NL dan?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Zo, nice.. ik hoor net pas van de opdrachtgever dat ik morgen vrij ben.. daar zal de baas blij mee zijn.. krijgt ie als bonus 2 nachten poepduur hotel aan zijn broek
Jeh, ff op een speelgoedkraantje van een collega die op vakantie is.quote:
Vroeger maakten ze daar nog wel eens vermakelijke televisie van met Driessen of Van Duin op commentaar.quote:
Als de kwaliteit goed is, is die garantie geen issue toch?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij ons kwam Sony er niet in, niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege de garantie
Ik had een ome Tim die op het mediapark werkte waar indertijd vrijwel alles met philips gedaan werd, en iemand met handige vingertjes en verstand van zaken loste problemen beter en sneller op dan de fabrieksgarantie indertijd.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de kwaliteit goed is, is die garantie geen issue toch?
Dus jij had een gewonnen walkman weer terug gegeven?quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij ons kwam Sony er niet in, niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege de garantie
Toentertijd kon je bijna alle elektronica nog zelf fiksenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik had een ome Tim die op het mediapark werkte waar indertijd vrijwel alles met philips gedaan werd, en iemand met handige vingertjes en verstand van zaken loste problemen beter en sneller op dan de fabrieksgarantie indertijd.
Tegenwoordig hoef je dat welk merk dan ook niet meer te proberen...
Eindhovens spul was makkelijk te repareren, japans spul niet zo ging dat in mijn jeugd, en als het goedkoop moest was het chinees of koreaans spul van slechtere kwaliteit dan het spul wat uit Eindhoven kwam.quote:Op dinsdag 26 april 2022 14:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Toentertijd kon je bijna alle elektronica nog zelf fiksen.. ik heb nog een paar toffe receivers thuis staan uit die periode..
Ik had het nooit zo op dat spul uit Eindhoven.. die maakten aardige gloeilampen, maar dingen met een stekker heb ik er liever niet van.. nog steeds niet trouwens
Ik moet zeggen dat ik niet meer weet wat mijn merk voor walkmans was.. heb er aardig wat versleten.
Bweh, bandjes waren de shitquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:42 schreef engine het volgende:
Weinig Walkmans gehad. Wel een Sony minidisc speler
En toen kwam de mp3 speler..
Jah, stuiteren was funest.. ik was toen een fanatiek skater, dus ze sneuvelden aan de lopende bandquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Eindhovens spul was makkelijk te repareren, japans spul niet zo ging dat in mijn jeugd, en als het goedkoop moest was het chinees of koreaans spul van slechtere kwaliteit dan het spul wat uit Eindhoven kwam.
het werd mij ook zo verteld als ik iets nieuws nodig had, "Ik weet dat die nieuwe walkman van sony van 100 gulden vbeel beter klinkt dan die van philips van 70, maar als je hem laat stuiteren ben je hem 3 weken kwijt, terwijl oom tim die van philips binnen 3 daagjes gerepareerd heeft."
Aiwa, hele leuke dingetjes van 20-30 gulden, maar toen het allemaal CD werd kostte het wel je cds die anderhalf x zo duur waren.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bweh, bandjes waren de shit.. minidisc is nooit echt losgegaan, dat was meer voor studiogebruik, en ook daar werd het rap ingeruild toen de CD brander geïntroduceerd werd.
[..]
Jah, stuiteren was funest.. ik was toen een fanatiek skater, dus ze sneuvelden aan de lopende band![]()
Volgens mij had ik meestal Aiwa ofzo.. het zou me niks verbazen als ik ergens en in een elektronica rommeldoos nog ergens een walkman heb liggenZijn die al goud waard tegenwoordig?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef engine het volgende:
Weer een lascertificaat erbij
Vandaag lasproef gedaan en nu ook meteen al de uitslag. Goed begin van het weekend
Sexyquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had ook even een verkeerde keuze qua jurkje gemaakt met deze wind zeg. Liep helemaal zo door de stad heen net:
[ afbeelding ]
Wees blij dat er geen voetbaltoernooi was.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had ook even een verkeerde keuze qua jurkje gemaakt met deze wind zeg. Liep helemaal zo door de stad heen net:
[ afbeelding ]
Prima keuzequote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Top..quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben mijn tijdelijke woning aan het inrichten
Gefeliciteerd Enginequote:Op dinsdag 26 april 2022 15:34 schreef engine het volgende:
Weer een lascertificaat erbij
Vandaag lasproef gedaan en nu ook meteen al de uitslag. Goed begin van het weekend
O dat is niet zo mooiquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:13 schreef mario390 het volgende:
op weekend bekannte oostenrijkse
musiker van treppe gevallen overleden
Hmmm das minder leuk.. Wie was het of kennen we hem hier niet?quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:13 schreef mario390 het volgende:
op weekend bekannte oostenrijkse
musiker van treppe gevallen overleden
Hey Marioquote:
willi resetaritsquote:Op dinsdag 26 april 2022 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hmmm das minder leuk.. Wie was het of kennen we hem hier niet?
Ja zag het in een filmpje ..quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. Het zegt me niets, maar triest om zo overlijden
OK , maar @Aoibhin moet hem kennen van het Songfestival 1977quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:02 schreef mario390 het volgende:
ja deze dokumentatie was vannacht en nog
vele liedjes van zijn konzerten
De naam zelf zei me niets, maar na Googelen bleek hij deel uit te maken van een groepje, en die herken ik dan wel weerquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK , maar @:Aoibhin moet hem kennen van het Songfestival 1977
De vlindersquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De naam zelf zei me niets, maar na Googelen bleek hij deel uit te maken van een groepje, en die herken ik dan wel weer
was zij ok darbij?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:19 schreef chufi het volgende:
[..]
OK , maar @:Aoibhin moet hem kennen van het Songfestival 1977
Niks moet hoorquote:
Missquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks moet hoor
Ik draag nooit oranje kleding op koningsdag
Aloaquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Ik ook niet. Ik heb geen eens oranje kleding
Was ook niet serieusquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niks moet hoor
Ik draag nooit oranje kleding op koningsdag
Is wel zwaarquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
En geen 1 lauw blikje bier , maar gewoon 2 ijskoude sixpacks mee in je rukzak
Wat een onzin iddquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:51 schreef chufi het volgende:
En geen 1 lauw blikje bier , maar gewoon 2 ijskoude sixpacks mee in je rukzak
Wordt steeds lichterquote:
Als je het snel op drinkt wel ja, moet ook wel anders wordt het lauwquote:
Paar van die ice packs mee nogquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je het snel op drinkt wel ja, moet ook wel anders wordt het lauw
te weinig gedronken?quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:56 schreef aloa het volgende:
Ik heb slechte herinneringen aan Koninginnedagen
ziet er niet uitquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:01 schreef mario390 het volgende:
man man![]()
![]()
![]()
https://www.gmx.at/magazi(...)0wie%20ein%20Alien.1
Zal ie zelf moeten doen want dat is tegen de medische regelsquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
die idiot will zich de ben wegmaken
laten
Neem ik liever een chocomuffin of zoquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Af en toe weleens lekker.
de vollidiot will en alien zijnquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal ie zelf moeten doen want dat is tegen de medische regels
Tegen beter weten in een snijderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |