abonnement Unibet Coolblue
pi_204540094
Binnenkort grote renovatie beneden verdieping: stucwerk, egaliseren vloerdek, nieuwe vloer.
Met droogtijd, spelingstijd etc erbij zal het gauw een maand verder zijn voor dat we de meubels weer in huis hebben staan (want de meubels van beneden gaan nl logeren in een externe opslag).

Boven de drie slaapkamers (ouders-kind) blijven gewoon normaal gebruikbaar.
De badkamer ook. De zolder hebben we nog wel wat ruimte om iets van woonkamer te maken en we hebben in de tuin ook een overkapping (rondom geheel glas + terrasverwarmer) die we kunnen gebruiken als meer woonkamer.
Maargoed buiten zit je met weer als vandaag ook niet heel lekker.

Ik probeer het modem beneden te laten staan, maar of dat helemaal gaat lukken met stucwerk is nog de vraag. Anders moet het ingepakt en gaan we back to basic, geen tv en geen internet.

Zelf ben ik veel aan het werk in deze periode, en na mijn werk is het voor mij niet erg om eens op tijd het bed in te duiken. Maar vrouwlief en kids (kleuter) zijn meer tijd en ik wil hen ook een zo fijn mogelijk verblijf gunnen in de tijd dat ze hier aan het klussen zijn.

Dus iemand tips hoe je je toch een beetje kan vermaken in de vrije uurtjes op een dag, in de vrije weekenden etc. Wat deed jij toen je woonde in een kluswoning bv? Of heb je goeie tips qua tv kijken zonder modem? Of iets om te game, zoals vroeger de gameboy bestond :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Zoev op 25-04-2022 20:26:29 ]
  maandag 25 april 2022 @ 20:24:58 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_204540138
Ik ben dan meestal aan het... klussen :') .
pi_204540147
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:24 schreef bleiblei het volgende:
Ik ben dan meestal aan het... klussen .
Ik niet ... althans niet veel zelf.
Maar rest van gezin sowieso helemaal niet :)
pi_204540253
Wij hadden onze zolder ingericht als je het woonkamer. Daar stond ook de tv, daar aten we en daar staat sowieso ook een tweepersoonsboxspring. En verder heel veel speelgoed van de kinderen, ook een glijbaan en een Piklerdriehoek voor genoeg beweging.

In het weekend waren we zoveel mogelijk buiten als gezin, in de avonduren deden we wat kluswerkzaamheden (schoonmaken, verven).

De kinderen hebben zich niet verveeld. Onze hele begane grond werd aangepakt, ik had ook geen keuken. Heb een van de kinderslaapkamers toen ingericht als tijdelijke keuken.
Protège moi de mes désirs.
pi_204540268
Even internetkabel naar boven leggen? Desnoods via buiten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_204540288
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:41 schreef Geerd het volgende:
Even internetkabel naar boven leggen? Desnoods via buiten?
Als modem kan blijven staan (in bv een curverbox) dan heb ik boven nog gewoon internet.
En kan dus bv ook een filmpje gekeken worden op een laptop.

quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2022 20:39 schreef arvensis het volgende:
ook een glijbaan en een Piklerdriehoek voor genoeg beweging.

De vrouw moet de was nog kwijt ;)

quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
Paaldanseressen laten komen.
Die kan dansen op de kamer als kleuter maft ;)
pi_204540418
hoeveel klus topics ga je nog maken vandaag TS?
pi_204540450
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:57 schreef Dries4Ever het volgende:
hoeveel klus topics ga je nog maken vandaag TS?
De laatste voor vandaag.
Daar is dit forum toch voor :)
pi_204540807
De switch kan ook handheld *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 25 april 2022 @ 22:22:16 #10
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_204541125
Je kunt ook niet tijdelijk even een internetverbinding van de buren lenen van hun gastnetwerk ?
Dan kun je toch nog enigszins wat doen en kijken.
  maandag 25 april 2022 @ 22:31:52 #11
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_204541183
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 20:20 schreef Zoev het volgende:
Binnenkort grote renovatie beneden verdieping: stucwerk, egaliseren vloerdek, nieuwe vloer.
Met droogtijd, spelingstijd etc erbij zal het gauw een maand verder zijn voor dat we de meubels weer in huis hebben staan (want de meubels van beneden gaan nl logeren in een externe opslag).

Boven de drie slaapkamers (ouders-kind) blijven gewoon normaal gebruikbaar.
De badkamer ook. De zolder hebben we nog wel wat ruimte om iets van woonkamer te maken en we hebben in de tuin ook een overkapping (rondom geheel glas + terrasverwarmer) die we kunnen gebruiken als meer woonkamer.
Maargoed buiten zit je met weer als vandaag ook niet heel lekker.

Ik probeer het modem beneden te laten staan, maar of dat helemaal gaat lukken met stucwerk is nog de vraag. Anders moet het ingepakt en gaan we back to basic, geen tv en geen internet.

Zelf ben ik veel aan het werk in deze periode, en na mijn werk is het voor mij niet erg om eens op tijd het bed in te duiken. Maar vrouwlief en kids (kleuter) zijn meer tijd en ik wil hen ook een zo fijn mogelijk verblijf gunnen in de tijd dat ze hier aan het klussen zijn.

Dus iemand tips hoe je je toch een beetje kan vermaken in de vrije uurtjes op een dag, in de vrije weekenden etc. Wat deed jij toen je woonde in een kluswoning bv? Of heb je goeie tips qua tv kijken zonder modem? Of iets om te game, zoals vroeger de gameboy bestond :)
Seks en lees een boek. Je weet wel, van die dingen van papier die in een kast staan.
pi_204543552
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2022 22:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Je kunt ook niet tijdelijk even een internetverbinding van de buren lenen van hun gastnetwerk ?
Dan kun je toch nog enigszins wat doen en kijken.
Ga proberen om het modem onder te kunnen laten staan (in curverbox oid) @Vonkenboer
Lukt dat niet is jou idee idd een optie
pi_204591154
Ivm stukadoor die binnenkort komt zijn de verwarmingen beneden al weg. Verwarmen kan / doe ik met de airco en een elektrisch kacheltje heb ik ook.

Maar werken kaarsen bv ook als bij verwarming?
En welke moet je dan hebben?
  zaterdag 30 april 2022 @ 22:16:02 #14
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_204592726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:18 schreef Zoev het volgende:
Ivm stukadoor die binnenkort komt zijn de verwarmingen beneden al weg. Verwarmen kan / doe ik met de airco en een elektrisch kacheltje heb ik ook.

Maar werken kaarsen bv ook als bij verwarming?
En welke moet je dan hebben?
Dat moet je aan Johan Derksen vragen
pi_204595268
Bij ons zijn ze ook bezig, we slapen op een matras op de grond en kleding ligt op een stapel. Deuren hebben we ook nog niet :P. Over 2 weken wordt de vvw gefreesd en deuren geplaatst.

Met 3 jonge kinderen.
Maar het is best gezellig , je past je aan ;).
Het scheelt dat de woning groot is en vrijstaand dus genoeg ruimte voor verhuis dozen en geen inkijk.
pi_204595500
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 08:46 schreef Sport_Life het volgende:
Bij ons zijn ze ook bezig, we slapen op een matras op de grond en kleding ligt op een stapel. Deuren hebben we ook nog niet :P. Over 2 weken wordt de vvw gefreesd en deuren geplaatst.

Met 3 jonge kinderen.
Maar het is best gezellig , je past je aan ;).
Het scheelt dat de woning groot is en vrijstaand dus genoeg ruimte voor verhuis dozen en geen inkijk.
Respect @Sport_Life ... dan mag ik niet klagen.
Maar ach dat doe ik ook niet, want ook al is het nu even behelpen. Er komt wat moois voor terug.
pi_204595513
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:16 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
Dat moet je aan Johan Derksen vragen
Haha

Ik heb ervaren dat ik het toch goed warm krijg met de airco, en ik heb ook nog een convector van zolder gehaald (https://www.velleman.eu/p(...)4&country=be&lang=nl).
Weet niet hoe goed die verwarmen, nog nooit gebruikt
pi_204595521
Ik zou een hotel nemen, vind het altijd maar wat knap dat mensen met hun kinderen in zo'n kale bunker kunnen zitten :D
-nee-
pi_204595556
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:43 schreef Marsenal het volgende:
Ik zou een hotel nemen
Maandje of twee in hotel is me te kostbaar.
We kunnen nu nog twee weken onder prima leven zonder behang en verwarming.

De twee weken dat de stukadoor hier is zal inderdaad behelpen zijn maar basisvoorziening (wc, badkamer, keuken) kan allemaal gebruikt worden. We hebben een grote zolder en daarnaast ben ik veel werken dan. De vrouw gaat met de kleine die week veel weg.

Ten tijde van vloer leggen en egaliseren kunnen we ook gewoon boven leven.
Maar mogelijk gaan we tijdens egaliseren wel even logeren, want dan kun je keuken etc niet gebruiken.
pi_204595569
Ik had direct de eerste minuut gewoon internet op welke manier dan ook.

Tegenwoordig is dat een oude mobiel en een onbeperkt data abonnement. Bij tele2 is deze direct maandelijks opzegbaar.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204595581
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:49 schreef Zoev het volgende:

[..]
Maandje of twee in hotel is me te kostbaar.
We kunnen nu nog twee weken onder prima leven zonder behang en verwarming.

De twee weken dat de stukadoor hier is zal inderdaad behelpen zijn maar basisvoorziening (wc, badkamer, keuken) kan allemaal gebruikt worden. We hebben een grote zolder en daarnaast ben ik veel werken dan. De vrouw gaat met de kleine die week veel weg.

Ten tijde van vloer leggen en egaliseren kunnen we ook gewoon boven leven.
Maar mogelijk gaan we tijdens egaliseren wel even logeren, want dan kun je keuken etc niet gebruiken.
2 maanden overbruggen kost ook een godsvermogen, dat is niet te doen nee.

Dan wordt het heel veel Mario Kart :D
-nee-
pi_204595588
Nog even wat onderzoeken:
Als ik mijn tv hier laat .... is e dan een mogelijkheid om deze aan te krijgen zonder modem/tv kastje?
Kan het bv nog via coax. Want ik heb boven wel een coax aansluiting > DIG / 90 graden coax kabel?
pi_204595597
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:53 schreef Zoev het volgende:
Nog even wat onderzoeken:
Als ik mijn tv hier laat .... is e dan een mogelijkheid om deze aan te krijgen zonder modem/tv kastje?
Kan het bv nog via coax. Want ik heb boven wel een coax aansluiting > DIG / 90 graden coax kabel?
Nlziet+onbeperkt 4g of 5g en een oude telefoon
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204595683
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2022 09:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
Nlziet+onbeperkt 4g of 5g en een oude telefoon
En dan op de oude nokia tv kijken @sjorsie1982 ? :)
pi_204595688
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 10:05 schreef Zoev het volgende:

[..]
En dan op de oude nokia tv kijken @:sjorsie1982 ? :)
naar daar heb je je tv voor, zoals in de reactie waar ik op reageerde staat.
je hebt dan op elk apparaat een internet verbinding dat wifi heeft.
of een nokia hotspot heeft weet ik eigenlijjk niet
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')