Oke oke. Omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja. Op mijn laatste dag voor de vakantie nog eenmaal dan.
Ik heb geen verzoek gehad om iets te plaatsenquote:
Dit is momenteel een leugenquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen verzoek gehad om iets te plaatsen
Toon mij het verzoek gaarnequote:
Dat is geen verzoek dat is een vraagquote:
Nee het is een vraag waar die is. Geen verzoek of ik een nieuwe wil plaatsenquote:
Dan zet ik hem er zelf wel inquote:Op dinsdag 26 april 2022 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee het is een vraag waar die is. Geen verzoek of ik een nieuwe wil plaatsen
Van mij mag jequote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Heb jij toevallig die foto's van die gemartelde vrouw in bezit?
Avond schoonheid.quote:
Eet hij de groente ook of ligt er voor de sier erbij?quote:
Hij heeft vooraf wel wat wortel gegeten, maar het ligt er puur voor de gewenning bij.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eet hij de groente ook of ligt er voor de sier erbij?
De structuur van broccoli is ook gewoon niet echt lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2022 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft vooraf wel wat wortel gegeten, maar het ligt er puur voor de gewenning bij.
Ik heb hem een keer zo ver gekregen dat hij een hapje broccoli probeerde (door er zelf heel grappig mee te doen), maar meneertje zat toen direct vol walging alles van zijn tong af te vegen!
De structuur van jou wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De structuur van broccoli is ook gewoon niet echt lekker
quote:
Nee heb nog een lege plek in mijn agendaquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Heb je voor morgen nog wilde plannen?
Morgen is hier genoeg te doen maar niets waarvan ik denk daar wil ik naar toe.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee heb nog een lege plek in mijn agenda
Wordt ook wel heel erg druk denk ik.. Hier is helemaal niks te doenquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen is hier genoeg te doen maar niets waarvan ik denk daar wil ik naar toe.
Dan kom je gezellig hierheen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt ook wel heel erg druk denk ik.. Hier is helemaal niks te doen
Geniet er lekker vanquote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat mijn dik verdiende vakantie is begonnen.
Die van mij ook!quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:05 schreef Haags het volgende:
Ik kan jullie vertellen dat mijn dik verdiende vakantie is begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die van mij ook!
Ik doe gewoon even 1.5 week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |