Maar ik wil niet de op afbeelding zomaar weg halen waar alle UI's in staanquote:
!!!!!WAARSCHUWING!!!!!!quote:Op maandag 25 april 2022 18:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar wie weet, krijg ik wel in een keer een ingeving dat ik het wel wil proberen
Ojee!quote:Op maandag 25 april 2022 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
!!!!!WAARSCHUWING!!!!!!
Een verslaving ligt zo om de hoek hoor!
quote:Op maandag 25 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik wil niet de op afbeelding zomaar weg halen waar alle UI's in staan
Het is gewoon FOK!king lekker, maar als je naar de prijs per kilogram kijkt (wat ik altijd doe), is het al snel minder leuk!quote:
Doe je dat bij meer dingen in de supermarkt?quote:Op maandag 25 april 2022 18:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon FOK!king lekker, maar als je naar de prijs per kilogram kijkt (wat ik altijd doe), is het al snel minder leuk!
VOCHTIG POESJEquote:
Ik probeerde tot voor kort altijd zo veel mogelijk onder de ¤10 per kilogram te blijven met wat ik kocht, maar dat wordt steeds moeilijker.quote:Op maandag 25 april 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Doe je dat bij meer dingen in de supermarkt?
Ja alles wordt duurder en duurder..quote:Op maandag 25 april 2022 18:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik probeerde tot voor kort altijd zo veel mogelijk onder de ¤10 per kilogram te blijven met wat ik kocht, maar dat wordt steeds moeilijker.
Dan maak je een nieuwe! Alle UI's met spekknabbelsquote:Op maandag 25 april 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar ik wil niet de op afbeelding zomaar weg halen waar alle UI's in staan
Haha, daar ben ik weer niet goed inquote:Op maandag 25 april 2022 18:14 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maak je een nieuwe! Alle UI's met spekknabbels![]()
@ToT welquote:Op maandag 25 april 2022 18:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik weer niet goed in
Ach dat andere topic is achterlijk lang gebolkt, ze moeten hun kwakje toch ergens kwijt kunnen?quote:
Dat is waar jaquote:Op maandag 25 april 2022 18:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach dat andere topic is achterlijk lang gebolkt, ze moeten hun kwakje toch ergens kwijt kunnen?
quote:Op maandag 25 april 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
Koffers staan bijna helemaal ingepakt. (Morgen geen tijd en woensdag een feestje)
quote:Op maandag 25 april 2022 19:29 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah irritant steeds kriebel in mijn oren
Maak eens een zomerversiequote:
Een wat?quote:Op maandag 25 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had wel minstens een goatse verwacht met die dikke zeester van je!
Ik was ermee aan de gang gegaan maar mijn aandacht ging even naar mijn nieuwe baan. Goed dat ik dat heb gedaan want ik had vandaag mijn evaluatiegesprek. Ze waren positief over mijn inzet en werk en ik moet nu tot mijn pensioen van ze blijven.quote:
Ik mistte je ook al.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ermee aan de gang gegaan maar mijn aandacht ging even naar mijn nieuwe baan. Goed dat ik dat heb gedaan want ik had vandaag mijn evaluatiegesprek. Ze waren positief over mijn inzet en werk en ik moet nu tot mijn pensioen van ze blijven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topper!!quote:Op maandag 25 april 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was ermee aan de gang gegaan maar mijn aandacht ging even naar mijn nieuwe baan. Goed dat ik dat heb gedaan want ik had vandaag mijn evaluatiegesprek. Ze waren positief over mijn inzet en werk en ik moet nu tot mijn pensioen van ze blijven.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest even mijn 2de moeder bellen om het te vertellen. Een nadeel is alleen dat ze een gesprek van 10 min. al gauw weet te rekken naar 3 kwartier.quote:
Oh heerlijkquote:Op maandag 25 april 2022 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest even mijn 2de moeder bellen om het te vertellen. Een nadeel is alleen dat ze een gesprek van 10 min. al gauw weet te rekken naar 3 kwartier.
De moeder van mijn beste vriend. Ze denkt altijd ook aan mij.quote:
Heb je daar wel eens een beetje mee gefriemeld?quote:Op maandag 25 april 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De moeder van mijn beste vriend. Ze denkt altijd ook aan mij.
Je hoeft niet altijd idiote opmerkingen te maken.quote:Op maandag 25 april 2022 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens een beetje mee gefriemeld?
Maar het mag welquote:Op maandag 25 april 2022 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd idiote opmerkingen te maken.
Ohw ja, ik was vergeten dat moderators mogen uitdagen om een ban aan te smeren.quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 21:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ja, ik was vergeten dat moderators mogen uitdagen om een ban aan te smeren.
Het was even een opmerking van mij, wij zouden de grootste lol hebben aan de bar.quote:
Hey DJquote:
Bahquote:
Hallo vriendjequote:
Nou ja zegquote:
Hey Haagsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |