dankjequote:Op maandag 25 april 2022 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado, Mexicanobakker en Scorpie, Coco en Gutanoth.
Ik vergeet er vast nog een paar.
jij hebt nog de illusie dat de verkoopprijs van een speler alleen voort komt uit de kwaliteit van de speler zelf?quote:Op maandag 25 april 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoorde dat ze in Eindhoven 40 miljoen willen voor Gakpo. Is Sini nou veel minder denken jullie?
Ik denk het niet.
Nou nee. Ik vrees dat ze er bij Feyenoord wat minder voor gaan vangen. Maar toch, richting de 30 zou al geweldig zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt nog de illusie dat de verkoopprijs van een speler alleen voort komt uit de kwaliteit van de speler zelf?
Dat denk ik ook niet nee, maar tussen de 20-25 moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sini gaat geen 30 opleveren zoals Gakpo geen 40 gaat opleveren.
Is het niet juist een voordeel dat hij Zuid-Amerikaan is? Nederlandse aanvallers floppen al jaren.quote:Op maandag 25 april 2022 09:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee, maar tussen de 20-25 moet mogelijk zijn.
Hoeveel denk jij?quote:Op maandag 25 april 2022 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sini gaat geen 30 opleveren zoals Gakpo geen 40 gaat opleveren.
Ik denk dat Sini tussen 10-15 miljoen gaat opleveren en Gakpo 20 miljoen. Maar voor beide spelers geldt (net als voor Madueke) dat ze beter nog een seizoen kunnen blijven bij hun clubs.quote:
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18quote:Op maandag 25 april 2022 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sini tussen 10-15 miljoen gaat opleveren en Gakpo 20 miljoen. Maar voor beide spelers geldt (net als voor Madueke) dat ze beter nog een seizoen kunnen blijven bij hun clubs.
Het is weinig inderdaad maar gezien uitgaande transfers van Feyenoord vrees ik dat het in die range zal zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18
denk ook wel 20+, hangt er ook wel vanaf wie er voor komen, is wel meer een momenten voetballer dan Gakpo die wat completer isquote:Op maandag 25 april 2022 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18
Gelukkig is alles inmiddels anders en ik denk dat Feyenoord echt geen ja gaat zeggen tegen 10-15 miljoen. Realistisch gezien gaat deze jongen tussen de 20 en 25 opleveren lijkt me ook gezien de prestaties in Europa.quote:Op maandag 25 april 2022 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is weinig inderdaad maar gezien uitgaande transfers van Feyenoord vrees ik dat het in die range zal zijn.
Ik vind Gakpo ook completer inderdaad. Andere speelstijlen ook, maar ik vind Sini er nu ook weer niet heel ver vanaf zitten. Maar Gakpo gaat wel meer opleveren, daar twijfel ik niet aan.quote:Op maandag 25 april 2022 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk ook wel 20+, hangt er ook wel vanaf wie er voor komen, is wel meer een momenten voetballer dan Gakpo die wat completer is
De statistieken van Sinisterra zijn volgens mij sowieso (overall dit seizoen) beter, maar Gakpo is wel een completere voetballer. Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 25 april 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even gecheckt. Dit is niet correct. Gakpo heeft een lagere xG en een lager aantal goals.
quote:Op maandag 25 april 2022 09:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Even gecheckt. Dit is niet correct. Gakpo heeft een lagere xG en een lager aantal goals.
Ik ook wel. Sini is meer een momentenvoetballer maar ik vind hem op die geniale momenten wel genialer dan Gakpo. Geweldige acties naar binnen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:37 schreef fetX het volgende:
[..]
De statistieken van Sinisterra zijn volgens mij sowieso (overall dit seizoen) beter, maar Gakpo is wel een completere voetballer. Daar ben ik het wel mee eens.
Sini heeft verrassend goed overzicht voor een vleugelspeler hoor, verliest zelden de bal en creëert ook op het middenveld ruimte met z'n dribbels. Momentenvoetballer doe je hem echt tekort mee.quote:Op maandag 25 april 2022 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Sini is meer een momentenvoetballer maar ik vind hem op die geniale momenten wel genialer dan Gakpo. Geweldige acties naar binnen.
Hier gestopt met lezen.quote:Op maandag 25 april 2022 09:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Sini is meer een momentenvoetballer
Ik vind vooral z'n aannames altijd briljant. Maakt niet uit hoe kut je hem aanspeelt, de bal ligt werkelijk al-tijd direct dood en precies goed voor een snelle spelhervatting aan z'n voeten zonder dat ie ook maar een centimeter wegspringt. Van dat soort "simpele" dingen kan ik echt genietenquote:Op maandag 25 april 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sini heeft verrassend goed overzicht voor een vleugelspeler hoor, verliest zelden de bal en creëert ook op het middenveld ruimte met z'n dribbels. Momentenvoetballer doe je hem echt tekort mee.
Als ie een mindere wedstrijd heeft klopt dat wel, maar dat ie dan alsnog een paar goeie acties heeft en een goal zoals gisteren is dat helemaal prima
Ja dit, zit regelmatig dit seizoen te genieten van zijn aannames. Zijn zwakke punt was altijd zijn afwerking/rendement, maar daar is hij dit seizoen echt enorm in verbeterd.quote:Op maandag 25 april 2022 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vind vooral z'n aannames altijd briljant. Maakt niet uit hoe kut je hem aanspeelt, de bal ligt werkelijk al-tijd direct dood en precies goed voor een snelle spelhervatting aan z'n voeten zonder dat ie ook maar een centimeter wegspringt. Van dat soort "simpele" dingen kan ik echt genieten
Ja wel mee eens. Wel benieuwd wie ze als opvolger gaan halen want in feite is het een gelukje dat hij dit jaar eindelijk zijn belofte wat rendement betreft helemaal inlost.quote:Op maandag 25 april 2022 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sini heeft verrassend goed overzicht voor een vleugelspeler hoor, verliest zelden de bal en creëert ook op het middenveld ruimte met z'n dribbels. Momentenvoetballer doe je hem echt tekort mee.
Als ie een mindere wedstrijd heeft klopt dat wel, maar dat ie dan alsnog een paar goeie acties heeft en een goal zoals gisteren is dat helemaal prima
Als ze bij Malacia pas beginnen met praten vanaf 12 hoef je daar ook niet heel bang voor te zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voor 10 miljoen haal je nog geen Stront Larsen joh, wegwezen met je 10-15 miljoen voor onze belangrijkste speler. Dan blijft ie maar nog een jaartje, ook geen probleem.
12 miljoen is ook wel een marktconform bedrag voor Malacia lijkt me. Goed ook dat Feyenoord dat nu al aangeeft, het is tenslotte pas april.quote:Op maandag 25 april 2022 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ze bij Malacia pas beginnen met praten vanaf 12 hoef je daar ook niet heel bang voor te zijn.
Ik denk eigenlijk dat ie al hard op weg was naar dit niveau voor die zware blessure, toen had ie al een paar doelpunten en assists in korte tijd. Toen heeft ie een jaar stilgestaan en vorig seizoen werd ie heel rustig gebracht. Zonder die blessure had ie misschien niet eens meer bij ons gespeeld dit seizoen.quote:Op maandag 25 april 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Wel benieuwd wie ze als opvolger gaan halen want in feite is het een gelukje dat hij dit jaar eindelijk zijn belofte wat rendement betreft helemaal inlost.
Zonder Sini had Feyenoord echt een punt of 10 minder gehad.
Nee hoor, Sinisterra zijn sterke punt is juist rendement aan zijn acties kunnen koppelen, dat is het altijd al geweest. Ook in voorgaande jaren besliste hij eigenhandig wedstrijden terwijl de ploeg onder Advocaat veel minder dynamisch was (waardoor er minder ruimte lag voorin). Het lukt hem ook vaak in wedstrijden waarin hij eigenlijk helemaal niet zo goed speelt, aan één actie heeft hij vaak genoeg, terwijl we zó veel buitenspelers hebben gehad waarbij je na één mislukte actie aan het begin al wist dat het helemaal niks ging worden vandaag.quote:Op maandag 25 april 2022 09:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit, zit regelmatig dit seizoen te genieten van zijn aannames. Zijn zwakke punt was altijd zijn afwerking/rendement, maar daar is hij dit seizoen echt enorm in verbeterd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |