dankjequote:Op maandag 25 april 2022 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even mijn persoonlijke lijstje van users:
Belachelijk maken, afzeiken, nooit op de inhoud ingaan: Caland, Scrummie, Dombo en aTypisch
Redelijke users, af en toe bereid tot redelijke discussies. Wel gevoelig voor stokerig sfeertje: Gurneyisbestoke, Fetx en Maxi-Mus
Hele goede users: HHH38, Tarado, Mexicanobakker en Scorpie, Coco en Gutanoth.
Ik vergeet er vast nog een paar.
jij hebt nog de illusie dat de verkoopprijs van een speler alleen voort komt uit de kwaliteit van de speler zelf?quote:Op maandag 25 april 2022 08:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoorde dat ze in Eindhoven 40 miljoen willen voor Gakpo. Is Sini nou veel minder denken jullie?
Ik denk het niet.
Nou nee. Ik vrees dat ze er bij Feyenoord wat minder voor gaan vangen. Maar toch, richting de 30 zou al geweldig zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij hebt nog de illusie dat de verkoopprijs van een speler alleen voort komt uit de kwaliteit van de speler zelf?
Dat denk ik ook niet nee, maar tussen de 20-25 moet mogelijk zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sini gaat geen 30 opleveren zoals Gakpo geen 40 gaat opleveren.
Is het niet juist een voordeel dat hij Zuid-Amerikaan is? Nederlandse aanvallers floppen al jaren.quote:Op maandag 25 april 2022 09:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee, maar tussen de 20-25 moet mogelijk zijn.
Hoeveel denk jij?quote:Op maandag 25 april 2022 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sini gaat geen 30 opleveren zoals Gakpo geen 40 gaat opleveren.
Ik denk dat Sini tussen 10-15 miljoen gaat opleveren en Gakpo 20 miljoen. Maar voor beide spelers geldt (net als voor Madueke) dat ze beter nog een seizoen kunnen blijven bij hun clubs.quote:
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18quote:Op maandag 25 april 2022 09:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat Sini tussen 10-15 miljoen gaat opleveren en Gakpo 20 miljoen. Maar voor beide spelers geldt (net als voor Madueke) dat ze beter nog een seizoen kunnen blijven bij hun clubs.
Het is weinig inderdaad maar gezien uitgaande transfers van Feyenoord vrees ik dat het in die range zal zijn.quote:Op maandag 25 april 2022 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18
denk ook wel 20+, hangt er ook wel vanaf wie er voor komen, is wel meer een momenten voetballer dan Gakpo die wat completer isquote:Op maandag 25 april 2022 09:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 miljoen lijkt me heel weinig. Daar mogen ze zijn rechterbeen voor hebben. Zelfs Guusje Til ging voor 18
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |