SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de ouders nog terug durven komen, ze vliegen de hele dag in en uit om de jonkies te voeren.
Met deze in het achterhoofd had het nieuwe topic wellicht beter geīnspireerd gekund opquote:
quote:Op zondag 24 april 2022 20:23 schreef Blues het volgende:
en dit geloof je toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de ouders nog terug durven komen, ze vliegen de hele dag in en uit om de jonkies te voeren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Je bent zelf belachelijkquote:Op zondag 24 april 2022 20:23 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb er 4 van gemaakt met de laatste kort zodat ik geen 3728272526 keer hoef te vegen om weer bovenaan te komen bij het tekentje voor het volgende topic
Dit zeggen wij elke vrijdagquote:Op zondag 24 april 2022 20:20 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe m er gewoon gezellig bij. Nu mag het nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tripje eerste hulp de rest van de middag.
Boulderen moet in de herkansing.Sterkheidsbaas van alles.
Heb je geen tuinslang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de ouders nog terug durven komen, ze vliegen de hele dag in en uit om de jonkies te voeren.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik ook.quote:Op zondag 24 april 2022 20:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
keer niet Loon
Ik noteer het als een win.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook.
Had het van te voren met haar ook nog over gehad zelfs, dat ik dacht dat ik wel iets zou breken dan. Maar toen zei ze ook al "ik kan dat ook goed", dus zij heeft ook gewonnen I guess.
Het zag er wel impressive uit, zo'n spaghetti-arm in verkeerde houding.quote:
Kewl jaquote:Op zondag 24 april 2022 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het zag er wel impressive uit, zo'n spaghetti-arm in verkeerde houding.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mens0n. Ik lig op de bank. In de woonkamer. Met opgehangen jaloezieën.
Vaseline op het dakje smeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de ouders nog terug durven komen, ze vliegen de hele dag in en uit om de jonkies te voeren.We have far more in common than that which devides us..
Joepiequote:Op zondag 24 april 2022 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mens0n. Ik lig op de bank. In de woonkamer. Met opgehangen jaloezieën.
Nee. Ze waren ons drukke gedoe zat en liggen in de slaapkamer en de keuken. Hans krijgt elk moment honger dus dan zal ze hier wel heen komen om ons aan te sporen.quote:Op zondag 24 april 2022 20:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Joepie![]()
Zijn Piep en Hansje er ook bij?
quote:
Met bijbehorend dansje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |