Zie?quote:Op maandag 9 mei 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij was al eens bijna tweede. Toen werd-ie net voor de finishlijn nog ingehaald. Dat was in Baku, geloof ik.
Ja, dan gaan we de rest van FOK! eens vernederen inderdaad.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie?
Als ik jou was zou ik ook all-in op Aston Martin gaan.
Nu eerst even slapen. Morgenavond gelijk m'n team wijzigen.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we de rest van FOK! eens vernederen inderdaad.
Top plan! Er zit vast ook rendement op het geld dat je op de bank hebt staan nadat we dat nieuwe team hebben.quote:Op maandag 9 mei 2022 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu eerst even slapen. Morgenavond gelijk m'n team wijzigen.
Trusten
Ik had een dramatische wissel gedaan....echt arghhhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2022 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, precies. En inderdaad, de regie was er steeds niet bij, maar de dingen die gebeurden waren ook nogal random en in het achterveld.
@:Prisha is je ook aan het vernederen in de manager!
quote:Op maandag 9 mei 2022 08:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had een dramatische wissel gedaan....echt arghhhhhhh![]()
Die zat in mijn chassis team.quote:
Aww, dat pakte inderdaad helemaal verkeerd uit dan. Ik heb al Ferrari.quote:Op maandag 9 mei 2022 11:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die zat in mijn chassis team.
Ik had als motor de afgelopen races Alpine en was nu net overgestapt op McClaren
En ik had ook nog Magnussen en Bottas als coureurs. Magnussen pakte vorige race toevallig goed uit, maar nu......nog een keer arghhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 9 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww, dat pakte inderdaad helemaal verkeerd uit dan. Ik heb al Ferrari.
En de volgende keer verander je weer alles omdat het nu niet goed ging en dan gaat het met die andere coureurs en onderdelen weer niet goed. Het is een heel frustrerend spelletje. Maar je staat wel boven Scrut.quote:Op maandag 9 mei 2022 12:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
En ik had ook nog Magnussen en Bottas als coureurs. Magnussen pakte vorige race toevallig goed uit, maar nu......nog een keer arghhhhhhhhhhhhhhh
arme Scrutquote:Op maandag 9 mei 2022 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
En de volgende keer verander je weer alles omdat het nu niet goed ging en dan gaat het met die andere coureurs en onderdelen weer niet goed. Het is een heel frustrerend spelletje. Maar je staat wel boven Scrut.
Dat is een kwestie van tijdquote:Op maandag 9 mei 2022 17:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, voor zolang het kan. Waarschijnlijk haalt-ie me wel weer in.
Alonso, Tsunoda en 2x Alfa Romeo. Beetje haastwerk.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]Welk team had jij deze keer? Ik had Ferrari, Alfa Romeo, Bottas en Zhou.
Je hebt nog geluk dat Alonso niet weer uitgevallen is of achteraan is geëindigd. Die heeft altijd pech of zoekt pech op.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alonso, Tsunoda en 2x Alfa Romeo. Beetje haastwerk.
En Tsunoda reed dit keer tegen de richting in, volgens mij.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt nog geluk dat Alonso niet weer uitgevallen is of achteraan is geëindigd. Die heeft altijd pech of zoekt pech op.
Door al dat gekloot valt Stroll tegenwoordig helemaal niet meer zo op.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En Tsunoda reed dit keer tegen de richting in, volgens mij.
Uiteraard! Goa stoan a'j veur Twente bint! Goa stoan a'j veur Twente bint!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je ook weer alle uitwedstrijden mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |