Dat is dat Top2000-gevoel wat ik bedoel!quote:Op maandag 25 april 2022 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker seksen in een natgeregende portiek, wie wil dat nu niet?
Zelfs Flappie kwam net wegens die reden voorbij...quote:Op maandag 25 april 2022 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is dat Top2000-gevoel wat ik bedoel!
Toen ging ik net thee zetten. Ik hoor wel dat Henny Vrienten is overleden. Die kwam ook een halfuurtje geleden nog voorbij.quote:Op maandag 25 april 2022 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zelfs Flappie kwam net wegens die reden voorbij...
Ik vind dat wel twee totaal verschillende nummers, maar dat is denk ik juist onderdeel van het probleem. Ik zou nooit op Deeper Shade of Soul stemmen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:56 schreef Tussle266 het volgende:
Ik haak komend uur in. Daarover: dat Demagogue en Deeper Shade of Soul in deze lijst zo dicht bij elkaar staan bewijst voor mij wel dat ze elkaar eigenlijk voor de Top 2000 in de weg zitten. De bekende keuzelijst paradox.
Het zijn ook twee totaal verschillende nummers, maar als er 1 zou vervallen zou dat volgens mij toch beter uitpakken. Daar hoeven niet eens alle stemmers voor over te stappen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat wel twee totaal verschillende nummers, maar dat is denk ik juist onderdeel van het probleem. Ik zou nooit op Deeper Shade of Soul stemmen.
Wel even de aantekening van mijn kant dat het natuurlijk niet 1 op 1 te vergelijken is met het stemmen in december, anders hadden we ook wel één of andere onduidelijke hippe vlogger van deze week in deze lijst gehad. Het viel me alleen op dat deze twee UDS-platen hier allebei staan en dat andere Nederlandse bubbling under plaatjes zelfs deze lijst niet halen. Die staan er volgens mij dus wel nog wat verder van de Top 2000 af.quote:Op dinsdag 26 april 2022 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat wel twee totaal verschillende nummers, maar dat is denk ik juist onderdeel van het probleem. Ik zou nooit op Deeper Shade of Soul stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:57 schreef Cassa95 het volgende:
Kunnen we de top 10 achterhalen? Ik denk het wel:Ik denk dat je er niet heel ver vanaf zit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn de bovensten uit de Top2000 die missen in 11-500, maar dan zal de volgorde inderdaad niet veel verschillen. Al staan sommige nummers in de T2K veel lager dan bijvoorbeeld Oceaan, Papa of Brabantquote:Op dinsdag 26 april 2022 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat je er niet heel ver vanaf zit...
Mis jij DJ Jurgen ook zo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 13:17 schreef MadMaster het volgende:
Een Top 500 is misschien een beetje te veel van het goede.
Vandaag zijn de laatste 100+ platen te horen en is het redelijk te doen…
Nee, geheel niet...quote:
Dat is het nadeel met radio stemlijstjes, vaak veel overeenkomsten en veelal zeer bekende songs.quote:Ik ben eigenlijk de laatste dagen vooral afgehaakt omdat je nu bij de platen komt die later dit jaar ook nog wel eens of vaker in een lijstjescontext voorbijkomen. Onderin zat wel veel waanzin, maar zaten ook wel wat leuke dingen om eens in een lijstje terug te horen.
AMENquote:Op vrijdag 29 april 2022 14:05 schreef MadMaster het volgende:
Maar liever zo eens per jaar deze NL verzameling dan bijv. dagelijks RadioNL gejengel...
100 % score!quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:57 schreef Cassa95 het volgende:
Kunnen we de top 10 achterhalen? Ik denk het wel:
Roller Coaster
Radar Love
Avond
Soldier On
Door De Wind
Over De Muur
Het Dorp
Pastorale
Stil In Mij
Saturday Night
Ik zal de TT even actualiseren dan…quote:Op zaterdag 15 april 2023 08:56 schreef Tussle266 het volgende:
De Suus & Freek Cup 2023. Deze lijst blijft dus blijkbaar. Maandag en dinsdag zijn meestal wel leuk in dit type weken.
https://stem.nporadio2.nl/de-koninklijke-500-23/1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Aafke Romeijn - Karakter (2013)
BARNSTEEN - Midden Zomer (2022)
Boudewijn de Groot - Testament (1967)
De Toegift - Nollestrand (2022)
Eefje de Visser - Scheef (2015)
Fresku - Twijfel (2011)
Froukje - Niets Tussen (2021)
Harrie Jekkers - De Man in de Wolken (1991)
Iris Penning - Dood Voor Een Dag (2016)
Johan - Tumble And Fall (2001)
Klein Orkest Over De Muur (1984)
Linde Schöne - Ergens in Mijn Hoofd (2020)
MEAU - Dat Heb Jij Gedaan (2021)
Meis - Alsof (2021)
Naaz - TAPED (2019)
Roosbeef - Twijfelaar (2011)
Sarah - Labyrint (2000)
Sophie Straat - Mooier Als Je Lacht (2023)
Spinvis - Bagagedrager (2002)
Wies - Voor De Gek (2023)Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:57 schreef Cassa95 het volgende:
Kunnen we de top 10 achterhalen? Ik denk het wel:Dat Heb Jij Gedaan komt in 2023 ongetwijfeld nieuw binnen in de Top 10, na het grote succes in de Nederlandstalige 1999 en de Top 2000.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.nporadio2.nl/(...)dstalige-nummer-ooitBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |