Oprichters zijn geboren in Nederland.quote:Op maandag 22 april 2024 14:24 schreef Starflyer het volgende:
Wat doet een Amerikaans nummer in de Koninklijke?
Je kan erover twisten, maar stiekem vind ik Van Halen wel Nederlandser dan Nightwish. Dat is gewoon een van oorsprong Finse band die pas veel later een Nederlandse zangeres heeft gekregen.quote:Op maandag 22 april 2024 14:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oprichters zijn geboren in Nederland.
Omdat die kutmuziek maakt.quote:Op maandag 22 april 2024 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat Raymond van het Groenewoud niet in de lijst? Die is ook in Amsterdam geboren.
Ohnee, Schaarbeek..wel Amsterdamse oudersquote:Op maandag 22 april 2024 14:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat Raymond van het Groenewoud niet in de lijst? Die is ook in Amsterdam geboren.
Ja, dat vind ik eigenlijk ook gek. Maar ook ik klaag niet.quote:Op maandag 22 april 2024 14:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan erover twisten, maar stiekem vind ik Van Halen wel Nederlandser dan Nightwish. Dat is gewoon een van oorsprong Finse band die pas veel later een Nederlandse zangeres heeft gekregen.
Niet dat ik klaag dat er Nightwish in deze lijst staat, dat brengt het muzikale niveau wel een flink stuk omhoog natuurlijk.
Wat zou een gedragen onderbroek van Thomas nu opbrengen?quote:Op maandag 22 april 2024 14:29 schreef Tussle266 het volgende:
Ik vind dat Famke Louise beter kon zingen dan Acda.
Ik zat net te denken dat Acda waarschijnlijk de enige op aarde zou zijn die geld bij moet leggen als hij een OF opent.quote:Op maandag 22 april 2024 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat zou en gedragen onderbroek van Thomas nu opbrengen?
Of iets leuksquote:Op maandag 22 april 2024 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Tsja.
Hier had ook iets van Afrojack kunnen staan. Of Hardwell.
Ik noem net 2 leukere dingen binnen hetzelfde genre.quote:
Dan liever Grooveyard of Jaydee uit de 20e eeuw.quote:Op maandag 22 april 2024 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik noem net 2 leukere dingen binnen hetzelfde genre.
Als je het hele genre niets vindt kan ik je niet helpen. Welkom in de 21e eeuw
precies. Dan maar een ouwe lulquote:Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan liever Grooveyard of Jaydee uit de 20e eeuw.
Dat maakt het nog geen Nederlands product.quote:Op maandag 22 april 2024 14:24 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Oprichters zijn geboren in Nederland.
Oef, dat is wel meteen een stuk obscuurder.quote:Op maandag 22 april 2024 14:41 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dan liever Grooveyard of Jaydee uit de 20e eeuw.
Ik vind het ook discutabel.quote:Op maandag 22 april 2024 14:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen Nederlands product.
Dat is denk ik een generatiedingetje. Grooveyard haalde net de top 10 van de Top 40 niet destijds.quote:Op maandag 22 april 2024 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oef, dat is wel meteen een stuk obscuurder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |