Willem 2 is niet zo best. Vitesse is gewoon heel slecht vandaag.quote:Op zondag 24 april 2022 12:59 schreef hhh38 het volgende:
Willem II heeft het heilige vuur gevonden. Dat had wel een paar speelrondes eerder kunnen gebeuren toch?
Groningen moet nog strijden voor hun play off plekquote:Op zondag 24 april 2022 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat RKC buiten AZ een LIDL-schema heeft, anders hadden ze gezellig het moeras in meegetrokken kunnen worden.
Ik zie nec en Cambuur weinig punten meer pakken. Of denk je dat Heerenveen ze nog gaat bedreigen?quote:Op zondag 24 april 2022 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groningen moet nog strijden voor hun play off plek
Je vergeet Go Ahead nog. Die zie ik samen met NEC en Heerenveen nog wel in de buurt blijvenquote:Op zondag 24 april 2022 13:03 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie nec en Cambuur weinig punten meer pakken. Of denk je dat Heerenveen ze nog gaat bedreigen?
Goed punt. Die krijgen immers komend weekend weer 3 punten cadeau.quote:Op zondag 24 april 2022 13:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je vergeet Go Ahead nog. Die zie ik samen met NEC en Heerenveen nog wel in de buurt blijven
Bazoer, Grbic, Openda en Dasa in de huidige vorm ga je niet missen.quote:Op zondag 24 april 2022 13:27 schreef Scrummie het volgende:
Vitesse volgend jaar degradatie kandidaat.
Bazoer moet zijn muil houden en gewoon gaan voetballen! Dat doet hij sinds de winter immers niet meer.quote:
Sow danquote:Op zondag 24 april 2022 13:55 schreef yats het volgende:
[..]
Bazoer moet zijn muil houden en gewoon gaan voetballen! Dat doet hij sinds de winter immers niet meer.
Ik ergerde me gisteren ook ontzettend aan Vincent Schildkamp.quote:
Er is geen woord aan gelogen. Hij zet geen stap teveel.quote:
Ik vermoed dat ie om die reden ook lekker centrale verdediger is gewordenquote:Op zondag 24 april 2022 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Er is geen woord aan gelogen. Hij zet geen stap teveel.
Ik hoop dat AZ jullie nog inhaaltquote:
Nog meer wedstrijden JAAAAAAAAAquote:Op zondag 24 april 2022 14:15 schreef yats het volgende:
Steek heel die playoffs ook maar ergens waar de zon niet schijnt.
Ik blijf thuisquote:
wist je dat wormuth volgend jaar trainer wordt van groningen maar nu met heracles zijn toekomstige werkgever bezoekt wat vind jij daarvan renequote:Op zondag 24 april 2022 14:18 schreef GGMM het volgende:
Jezus dat gezeik over die trainer
ESPN maakt overal een drama van
Dat kan me nou echt niks schelen Stijnquote:Op zondag 24 april 2022 14:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
wist je dat wormuth volgend jaar trainer wordt van groningen maar nu met heracles zijn toekomstige werkgever bezoekt wat vind jij daarvan rene
Ik blijf nog steeds tevergeefs op Heracles hopenquote:Op zondag 24 april 2022 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De kans dat Fortuna en RKC degraderen is weer groter geworden.
Heel mooi.
maar wat vind je er echt van?quote:
quote:
Apart dat je bij zo'n belangrijke gebeurtenis niet op een hele serie hoopt.quote:
Ik ookquote:Op zondag 24 april 2022 14:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds tevergeefs op Heracles hopen
En dan toch kut spelen tegen uquote:Op zondag 24 april 2022 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
Wat een sfeer weer in de Kuip.
Dat legioen is echt een klasse apart.
Genieten!
Alleen Feyenoorders doen dat, het lijkt erop dat ze zich schamen voor hun eigen club.quote:Op zondag 24 april 2022 16:27 schreef Bolasie het volgende:
Post men tegenwoordig in eigen clubtopics dan dit topic?
Tram naar Science Park met een doosje rotte tomaten!!!quote:
De ambtenaar die van de Uithof het Science Park heeft gemaakt. Die verdiend een milde steniging.quote:Op zondag 24 april 2022 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tram naar Science Park met een doosje rotte tomaten!!!
quote:Op zondag 24 april 2022 18:43 schreef hhh38 het volgende:
3 van de 5 onderste ploegen gewonnen, jeetje
Sparta zie ik ook nog wel stuntenquote:Op zondag 24 april 2022 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ajax v PEC Zwolle
Fortuna Sittard v Feyenoord
RKC Waalwijk v FC Groningen
PSV v Willem II
Sparta v AZ
Zou bijzonder zijn als er volgende week veel verschuivingen komen. RKC, wellicht.
Feyenoord tussen 2 Europese wedstrijden, Fortuna zal de messen slijpen. AZ ook in matige vorm, geef Sparta ook wel een kansjequote:Op zondag 24 april 2022 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ajax v PEC Zwolle
Fortuna Sittard v Feyenoord
RKC Waalwijk v FC Groningen
PSV v Willem II
Sparta v AZ
Zou bijzonder zijn als er volgende week veel verschuivingen komen. RKC, wellicht.
Verdiende nederlaag. Feyenoord was veel beter. Jullie zijn momenteel net zo @%$@ als ons.quote:
Voor welke club ben je ookalweerquote:Op zondag 24 april 2022 20:14 schreef yats het volgende:
[..]
Verdiende nederlaag. Feyenoord was veel beter. Jullie zijn momenteel net zo @%$@ als ons.
De club die jullie uit de play-offs gaat gooien. Zoals elke keer om het jaar.quote:
FC Groningen dusquote:Op zondag 24 april 2022 20:16 schreef yats het volgende:
[..]
De club die jullie uit de play-offs gaat gooien. Zoals elke keer om het jaar.
Gewaagde uitspraak bij play offsquote:Op zondag 24 april 2022 20:31 schreef hhh38 het volgende:
AZ/Twente gaat die play offs echt lachend winnen
Wat een symboolmaatregel is dat ook, zegquote:
Volgend seizoen voor het eerst ooit maar 1 Rotterdams team in de Eredivisie.quote:Op zondag 24 april 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sparta is dus weer een zinkend schip. Jammer, had gehoopt dat na twee prima seizoenen rond de middenmoot ze weer een vaste klant in de Eredivisie zouden zijn, maar het is snel in elkaar gestort.
Nee dat idee heb ik niet. Hij bleef afgelopen winter al aan toen hij al een buitenkans had om het zinkende schip te verlaten, vond dat al eigenlijk best netjes van Fraser. Als ze zonder zijn toestemming zijn assistent vervangen in de eindfase van het seizoen is het wel mooi geweest natuurlijk, dan wordt je positie als trainer duidelijk ondermijnd.quote:Op zondag 24 april 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt sympathiek maar toch het gevoel dat hij het schip nog even verlaat voordat het zinkt
Het is niet netjes nee. Eigenlijk zou je Fraser gewoon zelf ook moeten ontslaan. Prestaties zijn slecht, het spel is slecht. Je hebt nog maar 4 wedstrijden voor een schokeffect. Nog vrij laat zelfs.quote:Op zondag 24 april 2022 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik niet. Hij bleef afgelopen winter al aan toen hij al een buitenkans had om het zinkende schip te verlaten, vond dat al eigenlijk best netjes van Fraser. Als ze zonder zijn toestemming zijn assistent vervangen in de eindfase van het seizoen is het wel mooi geweest natuurlijk, dan wordt je positie als trainer duidelijk ondermijnd.
Dat is toch ook precies wat het isquote:Op zondag 24 april 2022 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Klinkt sympathiek maar toch het gevoel dat hij het schip nog even verlaat voordat het zinkt
Het materiaal is gewoon volledig kut bij Sparta, ik vind het niet dat je Fraser dit echt kunt aanrekenen ook al zijn niet al zijn keuzes even goed geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is niet netjes nee. Eigenlijk zou je Fraser gewoon zelf ook moeten ontslaan. Prestaties zijn slecht, het spel is slecht. Je hebt nog maar 4 wedstrijden voor een schokeffect. Nog vrij laat zelfs.
Snap Fraser op zich wel. Rankovic gaat ook met hem mee naar Utrecht. Dus dat hij hem nu niet wil laten vallen snap ik wel.quote:Op zondag 24 april 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is niet netjes nee. Eigenlijk zou je Fraser gewoon zelf ook moeten ontslaan. Prestaties zijn slecht, het spel is slecht. Je hebt nog maar 4 wedstrijden voor een schokeffect. Nog vrij laat zelfs.
Nee dat is het in deze situatie niet, volgens mij is de band met de spelersgroep ook prima want anders was Fraser hem al in januari gepeerd. Laros heeft denk ik Rankovic eruit gezet met het idee dat Fraser zelf zou volgen. Het dondert al een geruime tijd bovenin bij Sparta natuurlijk.quote:Op zondag 24 april 2022 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook precies wat het is
Verder zal er ook wel geen chemie meer zijn met de spelers
Toch al een rare maatregel om een assistent te ontslaan. Dan moeten ze ook weten dat de hoofdtrainer dat niet gaat pikken.quote:Op zondag 24 april 2022 21:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Snap Fraser op zich wel. Rankovic gaat ook met hem mee naar Utrecht. Dus dat hij hem nu niet wil laten vallen snap ik wel.
Fritz Korbach weer opgraven.quote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er is wel een leuk rijtje trainers beschikbaar, ik zie staan:
- Mark van Bommel
- Henk ten Cate
- Jaap Stam
- Hans de Koning
- Fred Grim
Wie gaat Sparta redden? #pietjepukvraagt
Tokkie Buijs.quote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Mark van Bommel
- Henk ten Cate
- Jaap Stam
- Hans de Koning
- Fred Grim
Nou ja, ADO uit de degradatiezone naar de middenmoot gesleept, met Vitesse de enige prijs uit hun historie gewonnen en met Sparta gepromoveerd en in de middenmoot geëindigd. Eigenlijk heeft Fraser het overal juist goed gedaan tot dit seizoen, maar het materiaal van Sparta was ook heel beroerd.quote:Op zondag 24 april 2022 21:53 schreef Pedroso het volgende:
Moet zeggen dat ik wel sympathie voor Fraser heb, vraag me wel af wat zijn niveau als trainer is.
Eigenlijk heeft ie het nergens echt goed gedaan.
Dickie natuurlijkquote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Mark van Bommel
- Henk ten Cate
- Jaap Stam
- Hans de Koning
- Fred Grim
Precies dat. Mongolenactie van de directie en van niemand anders.quote:Op zondag 24 april 2022 21:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik niet. Hij bleef afgelopen winter al aan toen hij al een buitenkans had om het zinkende schip te verlaten, vond dat al eigenlijk best netjes van Fraser. Als ze zonder zijn toestemming zijn assistent vervangen in de eindfase van het seizoen is het wel mooi geweest natuurlijk, dan wordt je positie als trainer duidelijk ondermijnd.
Was het materiaal dit jaar zoveel minder dan vorig seizoen? Je zou ook kunnen zeggen dat zijn effect is uitgewerktquote:Op zondag 24 april 2022 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ADO uit de degradatiezone naar de middenmoot gesleept, met Vitesse de enige prijs uit hun historie gewonnen en met Sparta gepromoveerd en in de middenmoot geëindigd. Eigenlijk heeft Fraser het overal juist goed gedaan tot dit seizoen, maar het materiaal van Sparta was ook heel beroerd.
Het is wel resultaatvoetbal pur sang bij hem, vaak saai en degelijk. Gewoon het dichtgooien achterin en dan hopen op leuke bevliegingen voorin of vanuit de counter, je kijkt er niet graag naar.
Ja, echt veel minder, met name op het middenveld waar ze vorig seizoen Duarte, Harroui en Burger hadden en niks voor hebben teruggehaald, komt nog bij dat Auassar nu wel echt een jaartje te oud is geworden en Smeets ook is vertrokken deze winter. Ze hadden vorig seizoen echt een goed middenveld, momenteel is die linie het zwakst.quote:Op zondag 24 april 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was het materiaal dit jaar zoveel minder dan vorig seizoen? Je zou ook kunnen zeggen dat zijn effect is uitgewerkt
Als je verstandig bent stap je nu niet in bij Sparta. Zeker niet eerste drie namen.quote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Mark van Bommel
- Henk ten Cate
- Jaap Stam
- Hans de Koning
- Fred Grim
Alles van waarde verkocht tot op de laatste transderdag en niks teruggekregenquote:Op zondag 24 april 2022 22:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was het materiaal dit jaar zoveel minder dan vorig seizoen? Je zou ook kunnen zeggen dat zijn effect is uitgewerkt
Las dat ze Steijn eerder willen laten beginnenquote:Op zondag 24 april 2022 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als je verstandig bent stap je nu niet in bij Sparta. Zeker niet eerste drie namen.
Maurice Steijn is al aangesteld voor volgend seizoen lieverd.quote:Op zondag 24 april 2022 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
- Mark van Bommel
- Henk ten Cate
- Jaap Stam
- Hans de Koning
- Fred Grim
Kan alleen maar gezeik opleveren inderdaad. Liever met schone lei beginnen in zomer.quote:Op zondag 24 april 2022 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Las dat ze Steijn eerder willen laten beginnen
Zou ik nooit doen als ik hem was
Dat weet ik toch, de vraag is wie Sparta nu gaat redden als korte termijn klusje! Das bij Sparta altijd wel een leuke rubriek geweest.quote:Op zondag 24 april 2022 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maurice Steijn is al aangesteld voor volgend seizoen lieverd.
https://www.tubantia.nl/n(...)ant-zetten~ae4b7298/quote:Op zondag 24 april 2022 23:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat weet ik toch, de vraag is wie Sparta nu gaat redden als korte termijn klusje! Das bij Sparta altijd wel een leuke rubriek geweest.
quote:Op zondag 24 april 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan alleen maar gezeik opleveren inderdaad. Liever met schone lei beginnen in zomer.
Beetje voor blok gezet lijkt me. Je bent vrij en als je dan nu toch zegt nee ik doe het niet is dat ook wel een veeg teken.quote:
Met Fraser niet dan? Zal het wat uitmaken gif.quote:Op zondag 24 april 2022 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Degradatie voor Sparta dus.
Jammer.
Compleet gestoorde aankoop inderdaad.quote:Op dinsdag 26 april 2022 11:19 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Bayern voor Haller gaat, terwijl Dessers ook beschikbaar is.
@:pietjepuk2000
Laatste training meegepakt? Was bij Cambuur erg druk zag ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef MC-M het volgende:
https://noordernieuws.nl/(...)friese-derby-133914/
Stukje oorlog @:maxi-mus
Die vesten werken dus ook tegen carbidquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef MC-M het volgende:
https://noordernieuws.nl/(...)friese-derby-133914/
Stukje oorlog @:maxi-mus
Ik woon niet echt in de buurt + 10:00 uur, dus helaas niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste training meegepakt? Was bij Cambuur erg druk zag ik.
Vanaf volgend jaar zonder uitpubliek.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dat kan normaal alleen bij clubs als NAC en Feyenoord.
Dat zou errug jammer zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:13 schreef MC-M het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar zonder uitpubliek.
Geef ik u op een briefje.
Ludieke is er af. Acties zoals hooi in het uitvak zijn geinig maar dit loopt gewoon uit op een veldslag.quote:
Zal morgen wel meevallen toch, met een enorme macht aan politie en iedereen verplicht in bussen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ludieke is er af. Acties zoals hooi in het uitvak zijn geinig maar dit loopt gewoon uit op een veldslag.
Wat van een afstandje ook best komisch kan zijn, trouwens.
Ja, gok ik ook wel. Alleen even kijken hoe het op de thuisvakken gaat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal morgen wel meevallen toch, met een enorme macht aan politie en iedereen verplicht in bussen?
Je zou toch denken dat er genoeg weilandjes in de buurt zijn om eens een keer echt af te spreken voor de mensjes die dat zo graag willen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Ludieke is er af. Acties zoals hooi in het uitvak zijn geinig maar dit loopt gewoon uit op een veldslag.
In Overijssel zijn al clubs zat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond is er ook een durby, daar hoor je weinig over.
Misschien omdat die wedstrijd morgen is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vanavond is er ook een durby, daar hoor je weinig over.
Heracles - Twente vriendquote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat die wedstrijd morgen is.
Kijk eens dom?quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AFCNiels met een blundertje!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
3000 keer. Ik heb in totaal nog nooit 3000 gehaald.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien moet de bal waarmee kleine Ajacieden hooghouden nog kleiner
3579 en was nog bezig. Ik had kramp gekregen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:44 schreef MC-M het volgende:
[..]
3000 keer. Ik heb in totaal nog nooit 3000 gehaald.
Dat het je mag smaken!quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
Ik eet een bakje aardbeien roomijs van de Jumbo.
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
Gadverdamme man walgelijk varken ben jequote:Op zaterdag 30 april 2022 18:46 schreef T3hTommay het volgende:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wil je met een kabouter op doel.
Dit was een Ken neth balletje.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiervoor wel een hoop net-niet balletjes.
Gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit was een Ken neth balletje.
@:mexicanobakker
Ging vaak net niet goed nee. Ook wel lastig soms in kleine ruimte met Tagliafico in volle sprintquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hiervoor wel een hoop net-niet balletjes.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:28 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het erg leuk dat Kudus weer speelt
Ja meer omdat ik die reactie niet verwacht had, ik denk hij komt er wel achter dat het inderdaad vrij kinderachtig van hem was en dan zie je opeens dat.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jan-Jood is totaal niet geinteresseerd vandaag
Jij hebt PSV een kampioenschap door de neus geboord.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:55 schreef Scrummie het volgende:
Ik keek vanaf de rust.
Goal.
Zap.
Sorry @:Fetx
Excuses aan alle drie PSV fans.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij hebt PSV een kampioenschap door de neus geboord.
@:psvcl
Als die man dat leuk vindt moet hij dat toch lekker zelf weten?quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:10 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is dat voor debiel die met die vlag heen en weer loopt ...mijn hemel
dat hoort niet in een stadion thuis....quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die man dat leuk vindt moet hij dat toch lekker zelf weten?
Ach die man loopt zo snel dat je er echt maar heel even last van hebtquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat hoort niet in een stadion thuis....
zwaar irritant voor de andere toeschouwers die op hun plek zitten
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach die man loopt zo snel dat je er echt maar heel even last van hebt
valt wel meequote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
valt wel mee
ik vind klaassen een zak hooi
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat wil je anders met zo'n kabouter op doel.
zak hooi scoort met mazzelquote:
Die man zouden ze nou eens een klap op z'n bek moeten gevenquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
Megafoonmongool krijgt een behoorlijke beroerte
Wow, hier schrik ik van.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man zouden ze nou eens een klap op z'n bek moeten geven
Ergens op zijn slaapquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een welverdiende like en als ik er twee kon geven deed ik dat!quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij geen aangifte doen
@:ZKA check dit grapje
@admin grijp is in ....doodsbedreigingen door een userquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cancel alles en iedereen JAAAAAquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:admin grijp is in ....doodsbedreigingen door een user
Wowquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er werd zelfs gevraagd waar die man was toen hij tijdje ziek thuis zat.
Dat zouden jullie andersom nooit doen!quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Treurig publiek daar in Almeloooo, elke keer fluiten wanneer Pröpper de bal heeft
Stuur maar een mailtjequote:Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
@:admin grijp is in ....doodsbedreigingen door een user
Kloptquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zouden jullie andersom nooit doen!
VARREDquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:38 schreef Scrummie het volgende:
Prima goaltje van Heracles.
@:Drizzt_dourden haha
Ik vind jou wel erg klagerig vanavondquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
mijn hemel hoeveel mensen zitten daar in de studio
die gasten hebben echt niets te doen ofzo
Eens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had mezelf al verbeterd.
Beetje kinderachtig dit
Dat hoop ik niet.quote:
hee wat te fuck manquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind jou wel erg klagerig vanavond
Gaat het wel goed met je?
Nieuwe generatie is troep.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het scheidsrechtertje bij Heracles - Twente maar vervelend.
Tja het is elke keer maar net aan of tegen 10 man, maar een beetje druk op Heracles Heracles en ze gaan erop en erover hoor. Die kunnen er helemaal niets van en zeker niet met een mannetje minder.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet.
Als dit Twente de drie wedstrijden voor Feyenoord-uit geen punten verliest eet ik mijn biertje op.
quote:
quote:
quote:
Niet gekliktquote:
Het is gewoon nek-vitesse in het klein...quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |