Morgen helemaal bizar, netto -0,37.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:45 schreef ACT-F het volgende:
Het is vandaag weer zover. Geld krijgen voor je elektriciteitsgebruik![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt weer flink water koken om de vloeren te dweilenquote:Op zaterdag 25 april 2026 18:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Morgen helemaal bizar, netto -0,37.
Ik heb alle systemen die enigszins stroom verbruiken nu aanstaan op m’n auto, inclusief de airco op standje vrieskistquote:Op zaterdag 25 april 2026 19:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat wordt weer flink water koken om de vloeren te dweilen![]()
[ afbeelding ]
Wanneer zet je je geheime zender met 20kW aan de band?quote:Op zondag 26 april 2026 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wasmachine staat klaar om om 13u te starten, auto laadt al en warm water start straks ook.
Ik heb de keuken met de oven verwarmd van 18 naar 23 gradenquote:Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Toch bijna 30kWh verbruikt tussen 13.00 en 16.00 uur vandaag![]()
Ik zou bijna een bouwkachel van 3000 watt halen voor 40 euro en dan maximaal aanzwengelen in de achtertuin op dit soort dagen
Kun je beter een van 9 of 11kWh halen. Staan soms voor paar tientjes op Marktplaatsquote:Op zondag 26 april 2026 18:53 schreef JopieKlaassen het volgende:
Toch bijna 30kWh verbruikt tussen 13.00 en 16.00 uur vandaag![]()
Ik zou bijna een bouwkachel van 3000 watt halen voor 40 euro en dan maximaal aanzwengelen in de achtertuin op dit soort dagen
Dat past niet op een normale groep.quote:Op zondag 26 april 2026 19:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je beter een van 9 of 11kWh halen. Staan soms voor paar tientjes op Marktplaats
De belasting hoort niet bij de consument maar de producent die met eindige bronnen opwekt.quote:Op zondag 26 april 2026 21:54 schreef ludovico het volgende:
Het lijkt me nuttig dat de belasting gaat meebewegen met de stroomprijs.
Bij negatieve prijzen hoor je geen belasting te heffen. Dat is een oplossing voor een probleem bestraffen.
Het is een Europese markt.quote:Op zondag 26 april 2026 21:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De belasting hoort niet bij de consument maar de producent die met eindige bronnen opwekt.
Daarom moet de EU dat regelen.quote:Op zondag 26 april 2026 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is een Europese markt.
Dus dat gaat niet. Wij hebben geen jurisdictie over buiten de grens.
Hmm... Dat is wel een stapje ver.quote:
Net m’n auto vol op zonnestroom.quote:Op donderdag 30 april 2026 14:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen kan alles weg weer 🔨 🌙
Oven, kookplaat, handdoeken op 90 graden, kacheltje op buiten stopcontact, auto laden, (extra) warm water maken met WP, computer op Folding@home, halogeen bouwlampen, etc.quote:Op zondag 26 april 2026 19:48 schreef ACT-F het volgende:
Waarom niet je oven gebruiken? Is al gauw 2500W. Tegelijk combimagnetron op voorverwarmen zetten is bijna 3000W erbij. Op alle pitten water koken is ook weer 6000W.
Misschien kun je wat boodschapjes halen voor een bejaarde ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2026 15:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Net m’n auto vol op zonnestroom.
Maar ff 200km doelloos rijden dan
Kan, waar woon je?quote:Op donderdag 30 april 2026 15:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Misschien kun je wat boodschapjes halen voor een bejaarde ofzo.
quote:Op donderdag 30 april 2026 15:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zeg, vlegel!
Ik denk dat ik op zo’n 100 km afstand woon, dus dat zou net lukken
Een wasmachine met volle trommel die bijna klaar is met het programma. En net een flinke pot thee op. Ik kijk nu ook muziekvideo’s op TV. Living on the edge.quote:
De vaatwasser is al klaar. De wasmachine gaat zo centrifugeren. De boel schoon gemaakt met kokend heet water. Productief dagjequote:Op vrijdag 1 mei 2026 15:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Een wasmachine met volle trommel die bijna klaar is met het programma. En net een flinke pot thee op. Ik kijk nu ook muziekvideo’s op TV. Living on the edge.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |