Net als Euphoria kan ik betere winnaars opnoemenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eens. Ik vind het nummer van Lenny Kuhr beter dan die van Abba.
Celine Dion is meer bekend van de Titanic dan van het songfestival.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft het toch een beetje gek dat je dat met bijvoorbeeld Celine Dion niet hebt, terwijl die toch ook een glansrijke carrière kreeg.
Misschien omdat dat Franstalig is?quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijft het toch een beetje gek dat je dat met bijvoorbeeld Celine Dion niet hebt, terwijl die toch ook een glansrijke carrière kreeg.
En later nog eens later volgens mij, met een kwartet of zo. Beide minder inzendingen als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:27 schreef NailQueen het volgende:
Deze verbleekt een beetje bij Abba. Maar geen paniek, deze zien we over een paar jaar voor Duitsland
Zelfs betere niet winnaarsquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:28 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net als Euphoria kan ik betere winnaars opnoemen
Oh absoluutquote:
Met die actrice uit Medische Centrum West en nog 3 in 1985 inderdaad.quote:Op zaterdag 30 april 2022 22:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
En later nog eens later volgens mij, met een kwartet of zo. Beide minder inzendingen als je het mij vraagt
Verrekquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:31 schreef koffieleuk het volgende:
Zijn de backings van Luxemburg blijven staan? Of lijken ze er gewoon op?
Het is ook gewoon topnummerquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wel een enorm sterk top 3 dit jaar, daar stonden wij maar mooi in
Oh ja de prachtige nummer 2 krijgen we ook nogquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Wel een enorm sterk top 3 dit jaar, daar stonden wij maar mooi in
ftfyquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja de prachtige nummer 2 krijgen we ook nog
Gelijk ook een link naar haar volgende deelnamequote:Op zaterdag 30 april 2022 22:37 schreef usagi414 het volgende:
Leuk die postcards muziekjes met een link naar de landen.
Tulpen uit Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |