abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204525765
Volgende etentje doe ik ook met transportbord.
pi_204526021
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2022 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens is dat 'negatieve' typisch Haags sarcasme. Jezelf een beetje te kijk zetten als zeikerd, zoals feilloos samen met zijn tweelingbroer, dat moet je echt niet zo serieus nemen joh. Dat doen die Hagenaren de hele dag door onderling, op hun bankje voor hun huis in het zonnetje.
Ik weet het, maar in zijn geval ben ik er niet zo zeker van. Bij z'n broer wel, die zat duidelijk grapjes te maken. Of die grapjes bij Erik goed vielen... ik betwijfel het. Volgens mij vond-ie het bijv. niet erg grappig om van z'n broer te horen hoe onhandig-ie is. Ook al bleek evident uit de aflevering dat daarmee niks te veel gezegd was.
  † In Memoriam † zondag 24 april 2022 @ 15:05:44 #228
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204526903
quote:
Echt, wat een gezeik hier altijd. :D
Ja, daar draaien we nu eenmaal op. Dat geeft óns dan weer energie. Join the club. :Y

Natuurlijk kan het klussen je zwaar vallen, maar hij pakte eerlijk gezegd vrijwel alles verkeerd aan: Met een klein handbeiteltje een hele kamer willen afbikken is niet handig. Een grasmaaier zwaar voortduwen, terwijl die gewoon een motortje heeft is ook niet handig. En dan hele dunne cement-achtige drab storten om kabels weg te werken is óók al niet handig.

Had je er een klein beetje in verdiept via Youtube-filmpjes of zo. Of een boek. Dat had het leven zoveel prettiger gemaakt. Knap dat-ie toch aanpakt, ok, dat dan weer wel. Maar dan verkneukel ik me wél op zijn gemopper en geklaag. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 24 april 2022 @ 17:12:06 #229
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_204529208
quote:

[..]
Het is ook niet gauw goed. Deze man pakte door, al was het zijn hobby niet. En dan mag je daar volgens mij prima lekker over zaniken.
Had hij allerlei mensen ingehuurd, dan was hij vast weer een luie donder geweest die, als hij niet wil aanpakken, vooral lekker in Nederland had moeten blijven.

Echt, wat een gezeik hier altijd. :D

Overigens is dat 'negatieve' typisch Haags sarcasme. Jezelf een beetje te kijk zetten als zeikerd, zoals feilloos samen met zijn tweelingbroer, dat moet je echt niet zo serieus nemen joh. Dat doen die Hagenaren de hele dag door onderling, op hun bankje voor hun huis in het zonnetje.
Yep, volgens mij zat bij die negativiteit ook een gezond portie zelfspot.
pi_204531559
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2022 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij lijkt wel wat op Marcel van Roosmalen.
Net teruggekeken maar hier dacht ik ook meteen aan net zo'n droogkloot.
Ik vond het sowieso wel sympathieke mensen.

Verder vooral veel geklus deze aflevering. Sowieso snap ik al nooit mensen die zo'n oud vervallen pand kopen maar dan ook nog alles zelf doen :o
Graag verwijderen
pi_204535147
Die gasten hadden een auto met wit kenteken dus dat zullen waarschijnlijk ook Nederlanders zijn die wonen in Frankrijk of België ofzo, had het idee dat die op doorreis waren en dus 1 nachtje overnachtten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_204541771
Ik vond het wel verfrissend, zo'n mopperkont. Zo iemand zie ik liever dan bevoorrechte feelgoodyogahippies. En die kerel had ook nog de stem van Marcel van Roosmalen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204543528
Aflevering zelf vond ik best wel saai maar ik denk dat het hele concept flink te lijden heeft van de Covid maatregelen. De vertrekkers filmen vrij veel zelf, en bepalen denk ik voor zichzelf wat ze leuk vinden om te laten zien, lees; hoe ze zelf denken zo leuk mogelijk of whatever over komen.
Het knip- en plakwerk van een productie team mag misschien niet altijd even eerlijk zijn maar levert wel leuke tv op en dat mis ik nu echt wel.
De afleveringen zijn nu veel meer een 'lief dagboek, vandaag heb ik 2 planken in de verf gezet', het enige dat ze nog van het format meepakken is het verplichte afscheidsfeestje met de huilende ouders maar dat is het dan wel.
Iets opnemen is nog geen leuke tv.
  dinsdag 26 april 2022 @ 18:03:14 #234
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_204546877
Zo aan het commentaar weer een legendarische aflevering dus!?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  dinsdag 26 april 2022 @ 18:54:26 #235
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_204547192
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 11:28 schreef LC01 het volgende:
Aflevering zelf vond ik best wel saai maar ik denk dat het hele concept flink te lijden heeft van de Covid maatregelen. De vertrekkers filmen vrij veel zelf, en bepalen denk ik voor zichzelf wat ze leuk vinden om te laten zien, lees; hoe ze zelf denken zo leuk mogelijk of whatever over komen.
Het knip- en plakwerk van een productie team mag misschien niet altijd even eerlijk zijn maar levert wel leuke tv op en dat mis ik nu echt wel.
De afleveringen zijn nu veel meer een 'lief dagboek, vandaag heb ik 2 planken in de verf gezet', het enige dat ze nog van het format meepakken is het verplichte afscheidsfeestje met de huilende ouders maar dat is het dan wel.
Iets opnemen is nog geen leuke tv.
Vooral als het van die vlog-types zijn, laten ze zien hoe fantastisch hun avontuur wel niet is.
Wat dat betreft was afgelopen aflevering een stuk beter, een man die het duidelijk onderschat heeft, fysiek problemen krijgt en aan het eind van de rit vooral moe is, in plaats van dat neppe van vorige week (of de week ervoor, die met die mensen die overal maar wilde connecten).
Het hoeft van mij niet compleet fout te gaan (liever wel) of helemaal vlekkeloos/goed voorbereid, maar ik wil wel kijken naar iets echts en niet die insta-onzin.
pi_204547222
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 18:54 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Vooral als het van die vlog-types zijn, laten ze zien hoe fantastisch hun avontuur wel niet is.
Wat dat betreft was afgelopen aflevering een stuk beter, een man die het duidelijk onderschat heeft, fysiek problemen krijgt en aan het eind van de rit vooral moe is, in plaats van dat neppe van vorige week (of de week ervoor, die met die mensen die overal maar wilde connecten).
Het hoeft van mij niet compleet fout te gaan (liever wel) of helemaal vlekkeloos/goed voorbereid, maar ik wil wel kijken naar iets echts en niet die insta-onzin.
Die waren niet nep maar hadden werklui. Dan blijf ik ook lachen.
pi_204590346
Vanaf vanavond 21:30 wordt het helaas weinig lachen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:50:42 #238
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_204591599
Volgende week wel weer een uitzending.

Uitzendschema van Ik Vertrek valt eigenlijk nooit een pijl op te trekken, al jaren niet.
pi_204591730
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:50 schreef kloon_bassie het volgende:
Volgende week wel weer een uitzending.

Uitzendschema van Ik Vertrek valt eigenlijk nooit een pijl op te trekken, al jaren niet.
En dat voor, volgens mij, een erg populair programma.
pi_204591978
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:08 schreef tralalala het volgende:
lol
pi_204592015
JA EN WAT MOETEN WE NU DANNNN!?!? :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204592027
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
JA EN WAT MOETEN WE NU DANNNN!?!? :(
Netflix/HBO/ Prime aanzetten
pi_204592054
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:08 schreef tralalala het volgende:
Ik zag het voorstukje van Claudia de Breij en haar show staat me nu al weer tegen. Haar hele manier van presenteren, de soort grappen die ik niet grappig vind, haar doen en laten. Ik heb er niks mee.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 22:06:47 #244
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204592579
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:50 schreef kloon_bassie het volgende:
Ja, dat is al jaren een puinhoop. Soms ineens herhalingen, dan weer 2 afleveringen vlak achter elkaar en dan zomaar weer maanden niks. Enige continuïteit zou welkom zijn. Lijkt me nou echt een taak voor de net-coördinator, al heb ik daar geen hoge pet van op. Zal wel zo'n ambtelijke pennenlikker zijn die eigenlijk nergens over gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cynix ® op 30-04-2022 22:24:20 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 22:08:54 #245
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204592614
Ik hoef niet heel hard om Claudia te lachen, maar volgens mij is het wel een vakvrouw. Haar grappen zijn ook best redelijk, maar gaan soms wat in gemompel verloren. Ze is misschien ook wel "te netjes" om echt verrassend te zijn.
pi_204592652
De woke zenderbazen hebben gewonnen. Opzouten met deze meuk.
U MAD?
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2022 @ 22:25:37 #247
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_204592924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
De woke zenderbazen hebben gewonnen. Opzouten met deze meuk.
Wacht even, dit is geen Derksen-topic, hoor. Ik Vertrek een keer skippen is toch niet woke? :?
pi_204592981
quote:
99s.gif Op zaterdag 30 april 2022 22:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Wacht even, dit is geen Derksen-topic, hoor. Ik Vertrek een keer skippen is toch niet woke? :?
Claudia wel.
U MAD?
  zaterdag 7 mei 2022 @ 14:19:14 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204655130
Vanavond:

In Ik Vertrek gaat Martijn samen met zijn grote liefde Sean naar Curaçao. Ze worden vergezeld door hun drie naaktkatten en een labrador. Het eiland aan de kust van Venezuela is een populaire vakantieplek. Ook veel homostellen gaan erheen voor hun huwelijksreis.

Een gay-resort is er alleen nog niet, iets waar Martijn en Sean verandering in willen brengen. Het is hun grote droom, eentje die binnenkort uit lijkt te komen. De positiviteit en goede moed vervagen snel wanneer ze tijdens het bouwen houtworm in de balkconstructie vinden en de aannemer ervandoor gaat. Geldzorgen en stress zorgen voor relatieproblemen die steeds verder toenemen. Martijn neemt een drastisch besluit en het is de vraag of alles nog goed komt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_204655396
Klinkt weer als een faal-uitzending zoals vele anderen. Een echte “Ik vertrek” uitzending dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')