Ik begon te twijfelen door de commentator.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Je ziet toch dat dat niet de voet van Brobbey is?
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Makkelijke 1-0 overwinning voor Ajax
Ontzettend boos.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Ajax toch ook
en zelfs met al die zeer late, zeer slechte 0-1 overwinningen heeft Ajax nog steeds een hoger expected points aantal dan PSV, kan je nagaan wat voor een tyfusclub dat wel niet is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Ajax toch ook
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
@:frozen-assassin wilde Brobbey weer wisselen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Ajax hier in godsnaam gewonnen.
Je hebt zulf een kleintje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Het is geen lucky meer als Ajax het vaker doet tegen de kleintjes!
Dat NEC is gewoon kapoet gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Het is geen lucky meer als Ajax het vaker doet tegen de kleintjes!
Het begint wat vervelend te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
@:scrummie kijkt en prompt 0-1.
Ik ben hier iets op het spoor.
Champagnevoetbal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat NEC is gewoon kapoet gespeeld.
Kijk dan gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het begint wat vervelend te worden.
Naar NEC?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef fetX het volgende:
@:caland is nu nóg blijer dat hij niet mee is gegaan.
Nee, volgens @Shreyas is het een kwaliteit als een ploeg elke keer in de slotfase de overwinning pakt.quote:
Dat ging hij dus niet, Hans.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je als Feyenoorder indirect naar Ajax gaan?
Dit kan niet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Vincent Schildkamp is overigens een verschrikkelijke commentator.
Waarom onverdiend? Ajax was gewoon beter (heb net alle stats er even bijgepakt)...eigenlijk allemaal in het voordeel van Ajax. Omdat Ajax kort voor tijd scoort is het opeens onverdiendquote:
Wat Twente doet is toch ook echt bijzonder knap ondanks dat veel wedstrijden op het randje waren.quote:
Twente is echt een heel vervelend elftal om tegen te spelen. Wel knap ja. Zou wel leuk zijn als die pot bij hullie nog ergens over gaat, al verwacht ik dan dat Feyenoord dat gewoon even gaat regelen thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat Twente doet is toch ook echt bijzonder knap ondanks dat veel wedstrijden op het randje waren.
Unnerstalled.
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Ajax hier in godsnaam gewonnen.
Nwah, deze wedstrijd was wel heel ernstig. Ajax heeft zelden zo slecht gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.
Vandaag had vrij weinig met kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom onverdiend? Ajax was gewoon beter (heb net alle stats er even bijgepakt)...eigenlijk allemaal in het voordeel van Ajax. Omdat Ajax kort voor tijd scoort is het opeens onverdiend
Statistiekenfappers kijken geen wedstrijdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.
Dat vind ik ook wel weer meevallen, met de bal op de paal van Brobbey, de kans van Kudus (na de 0-1 weliswaar) en een gemiste penalty..quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.
Tja, als NEC zelf al die tijd kinderachtig loopt te rekken dan zou ik daar als scheids ook wel wat van af halen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e reactie:
[ twitter ]
PSV fans stellen nooit teleur.
Absoluut. NEC had een paar goede kansen ja. Al hoewel, als je Kudus ziet was dat ook wel echt een waanzinnige kans. En dan die penalty nog, wat toch ook een open kans is. Uiteindelijk heeft NEC niet de betere kansen gehad, maar wel net als Ajax een paar goede kansen ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook nog die bal op de paal van Brobbey inderdaad, en die kopbal van Klaassen die net een stukje voor de lijn werd weggewerkt. Qua grote kansen ligt het redelijk dichtbij elkaar. Ajax wel meer overwicht, dus al met al een terechte zege. Toch was het alles behalve goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer meevallen, met de bal op de paal van Brobbey, de kans van Kudus (na de 0-1 weliswaar) en een gemiste penalty..
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg mooi dat de vermoeiende AZ-bandwagon op achterstand staat.
Er is een AZ-bandwagon?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg mooi dat de vermoeiende AZ-bandwagon op achterstand staat.
Ik geloof je. Maar ja, uiteindelijk winnen psv en ajax over het algemeen wel van het rechterrijtje, zij het soms met moeitequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag had vrij weinig met kwaliteit te maken.
Bij dezen de vraag aan @Scrummie om volgend jaar geen Ajax te kijken en een slecht gevoel te hebben voor Europese wedstrijden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
@:scrummie kijkt en prompt 0-1.
Ik ben hier iets op het spoor.
Toch is het wel bizar dat Ajax na de winterstop 30/33 punten heeft gehaald, niet om te plagen ofzo maar ik zou daar als PSV fan wel een beetje pissig om worden als je al die escapes ziet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar ja, uiteindelijk winnen psv en ajax over het algemeen wel van het rechterrijtje, zij het soms met moeite
Ik wist niet dat jij ook nog een Feyenoord-broertje had. Ik schrik hier van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de 2e helft gemist omdat m'n broertje op bezoek kwam (m'n feyenoord-broertje), maar ik heb niks gemist geloof ik
3 punten genot
RKC.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je moet kiezen tussen RKC en PEC vanavond, wie kies je dan?
Daar praat ik ook niet veel overquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook nog een Feyenoord-broertje had. Ik schrik hier van.
PEC.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je moet kiezen tussen RKC en PEC vanavond, wie kies je dan?
Ja ik ben ook wel ietwat teleurgesteldquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch is het wel bizar dat Ajax na de winterstop 30/33 punten heeft gehaald, niet om te plagen ofzo maar ik zou daar als PSV fan wel een beetje pissig om worden als je al die escapes ziet.
11 mei is nog ver weg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sta op Sven, je moet erbij zijn tegen Ajax
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch is het wel bizar dat Ajax na de winterstop 30/33 punten heeft gehaald, niet om te plagen ofzo maar ik zou daar als PSV fan wel een beetje pissig om worden als je al die escapes ziet.
En AZ-uit. Wellicht is het die dag dan al beslist.quote:
Wat leuk dat je ook nog verstandige broertjes hebtquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de 2e helft gemist omdat m'n broertje op bezoek kwam (m'n feyenoord-broertje), maar ik heb niks gemist geloof ik
3 punten genot
Cambuur is ook wel een nachtkaarsquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Heerenveen en Heracles strijden om het anoniemste seizoen.
Maar niet anoniem en zeker niet teleurstellend.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur is ook wel een nachtkaars
Heracles had nog de Vloet affairequote:Op zaterdag 23 april 2022 19:32 schreef El-Stinho het volgende:
Heerenveen en Heracles strijden om het anoniemste seizoen.
Gert-Jan Verbeek.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Wie gaat Heracles überhaupt coachen komend seizoen?
Anoniem inmiddels wel redelijk, teleurstellend zeker nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet anoniem en zeker niet teleurstellend.
Ik kijk nu niet maar dacht op basis van deze post dat Pi-air analist was, en ik wilde zeggen ‘ja daar staat ie toch bekend om joh’. Maar je hebt het natuurlijk over Sydneyquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:06 schreef GGMM het volgende:
van Hooijdonk moet bijna janken
Benieuwd van wie hij dat heeft
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet maar dacht op basis van deze post dat Pi-air analist was, en ik wilde zeggen ‘ja daar staat ie toch bekend om joh’. Maar je hebt het natuurlijk over Sydney
Wat lekker zegquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik drink nu een heerlijke glaasje coca cola zero
dit is een leuk feitjequote:Op zaterdag 23 april 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
3 punten genot
Dankje. mijn tafel moet ik nog opruimen, anders had ik een plaatje gemaakt voor je.quote:
wie was dat. reijnders?quote:
Misschien zou je als alternatief een paint kunnen maken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje. mijn tafel moet ik nog opruimen, anders had ik een plaatje gemaakt voor je.
ik wilde het bijna proberen tot ik die laatste zin van je las. Jammer dat je weer uithaalt richting een van mijn favoriete drankjes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Misschien zou je als alternatief een paint kunnen maken?
(Al blijft het Coca Cola Zero. Voordeel is dat je daar niks meer aan kan vernielen)
Oh ik vind normale cola gewoon te zoet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die coca cola zero drinken zijn zonder uitzondering dik
ben ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die coca cola zero drinken zijn zonder uitzondering dik
Ietwat ordinair...?quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:37 schreef T3hTommay het volgende:
Ik zou @:KingRoland wel als vadsig mannetje bovenop een Aziatisch scharminkel zien liggen.
Ietwat ordinair, maar goed.
Echt geen heel bijzondere rechtsbackquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hele lofrede voor Mauro Junior wordt ie hier eenvoudig gedold
Zoals ze over hem praten leek het wel Dani Alves van weleerquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt geen heel bijzondere rechtsback
quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:09 schreef MC-M het volgende:
Ik weiger mee te doen aan de Cambuur en Emmen act.
Cambuur is een prima club. Over Emmen heb ik nog altijd geen bijzondere uitleg gelezen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:09 schreef MC-M het volgende:
Woedende Heerenveen-fan gespot allen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:09 schreef MC-M het volgende:
Ik vind de verwachting van Heerenveen supporters altijd een leuke rubriek.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woedende Heerenveen-fan gespot allen.
Dit mag je pas om 22:50 posten.quote:
Heel goed. Zeker na FC Twente v PSV mag je wel op je tellen passen.quote:
Gakpo heb je in de bekerfinale nog kunnen zien hinken, dus dat is niet heel shockerend. Over Sangaré geen idee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:18 schreef Bugno3 het volgende:
Is dit trouwens weer een Schmidt-masterplan of zijn Sangaré en Gakpo maar weer eens geblesseerd?
Jama omdat ze wel op het bankie zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gakpo heb je in de bekerfinale nog kunnen zien hinken, dus dat is niet heel shockerend. Over Sangaré geen idee.
In case of emergency, kan toch best?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:20 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Jama omdat ze wel op het bankie zitten.
Oh zeker, maar het kan ook zomaar weer een briljante vondst van Herr Schmidt zijn, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In case of emergency, kan toch best?
Goed dat je het eerst vraagt en niet zoals de 'Volendam heeft kunstgras stom!!!!!" roepers de mist ingaat. Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Oh zeker, maar het kan ook zomaar weer een briljante vondst van Herr Schmidt zijn, vandaar de vraag.
Je wil niet weten wat dit met mijn dag doet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed dat je het eerst vraagt en niet zoals de 'Volendam heeft kunstgras stom!!!!!" roepers de mist ingaat. Ik ben trots op je.
Dit is een normaal grasveld waar per ongeluk kunstgraskorrels tussen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:26 schreef RipCity het volgende:
Is dit kunstgras??? Of wat stuift er telkens op bij slidings?
Dat is opstuivend kunststofquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:26 schreef RipCity het volgende:
Is dit kunstgras??? Of wat stuift er telkens op bij slidings?
Wat lekker zeg! Geniet er van!quote:
Als het maar een Festini is.quote:
Hij tutoyeert een Duitser zonder toestemming, dus die kan het wel schudden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:33 schreef RipCity het volgende:
Shirt bedelaars.. weer zoveel aandacht dus volgende week staan ze er met bordjes in 8 talen.
Mensen die denken dat de titelrace nog spannend is, neem ik niet serieus.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind een spartelend PSV altijd een genot, maar jammer dat ze het Ajax niet meer moeilijk kunnen maken als dit puntenverlies oplevert
Ik vind het altijd lachwekkend als een ploeg de hele wedstrijd daar niks aan doet en dan in de laatste vijf minuten ineens haast heeft. Doe dat dan eerder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
In 34e minuut al bal klaarleggen voor keeper
PSV heeft haast
Kon PSV je als ware cupfighters wel bekoren dit seizoen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
PSV en Ajax wat een titelkandidaten zeg, bakken er beide niks van
Daarvoor had Ajax inderdaad minder dan 3 punten voorsprong nodig gehad op dit moment.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de titelrace nog spannend is, neem ik niet serieus.
Het is ook totaal niet spannend, maar voor het idee is het toch leuker dat het ''levendig'' is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de titelrace nog spannend is, neem ik niet serieus.
Oh?quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Cupfighter het volgende:
PSV en Ajax wat een titelkandidaten zeg, bakken er beide niks van
Jeetje, scorebordjournalistiek van user El-Stinho.quote:
Ik geef het pas definitief op als PSV nog een keer punten laat liggen of ajax van AZ wint.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor had Ajax inderdaad minder dan 3 punten voorsprong nodig gehad op dit moment.
Die hier verder maar wat roept want kijkt naar eigen zeggen nooit naar PSV.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje, scorebordjournalistiek van user El-Stinho.
Mja Ajax heeft nog 3 kansjes om punten te laten liggen, maar die moeten ze eigenlijk allemaal aangrijpen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik geef het pas definitief op als PSV nog een keer punten laat liggen of ajax van AZ wint.
Ik zat de nabeschouwing van NEC - Ajax te kijken. En ondanks dat ze constateerden: "Hm, Ajax speelt volgende week tegen PEC." probeerden ze liever uit de onderbuik te redeneren.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor had Ajax inderdaad minder dan 3 punten voorsprong nodig gehad op dit moment.
Om 22:00 is er pas Spaans voetbal, dus ik kijk even mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hier verder maar wat roept want kijkt naar eigen zeggen nooit naar PSV.
Heb je die wedstrijd gezien vanmiddag, als NEC met 3-0 had gewonnen had je ook niks kunnen zeggen?quote:
Je zou om je aan je eigen woorden te houden ook de kraker RKC - PEC kunnen kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om 22:00 is er pas Spaans voetbal, dus ik kijk even mee.
Ik heb de wedstrijd gekeken, ja. Ajax was wanstaltig slecht, maar 'er niets van bakken' zie ik vaak ook meer doorvertaald op het scorebord.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Heb je die wedstrijd gezien vanmiddag, als NEC met 3-0 had gewonnen had je ook niks kunnen zeggen?
Meid, waar bemoei je je mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je zou om je aan je eigen woorden te houden ook de kraker RKC - PEC kunnen kijken natuurlijk
Als je al geel hebt mag je meer.quote:
Met jou, dat zie je toch?quote:
Mooi he, om zo gelijk te maken.quote:
Dat kloptquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, volgens @:Shreyas is het een kwaliteit als een ploeg elke keer in de slotfase de overwinning pakt.
Graag @Neef_Wuppie ook inlichtenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:01 schreef MC-M het volgende:
[..]
Niks gezien maat.
Punthoofd. @:wereldgozer
Het probleem is dat PSV nog steeds op die manier kampioen kan worden, omdat Ajax alles behalve stabiel oogt. Met de kwaliteiten van PSV kunnen ze zomaar winnen in de Kuip en als we verliezen van AZ en gelijk spelen tegen Vitesse heb je precies dat scenario.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel leuk dat Ajax kampioen wordt precies op de manier hoe @:shreyas had voorspeld dat PSV kampioen zou gaan worden
Jan Joost van Gangelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
Wie is deze vreselijke uit de Noord-Hollandse klei getrokken nitwit in de ESPN-studio?
Het kan slechter. Fred Grim bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Wie stelt er dan ook Dennis Haar aan als hoofdtrainer.
Maar dan worden ze niet op die manier kampioenquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het probleem is dat PSV nog steeds op die manier kampioen kan worden, omdat Ajax alles behalve stabiel oogt. Met de kwaliteiten van PSV kunnen ze zomaar winnen in de Kuip en als we verliezen van AZ en gelijk spelen tegen Vitesse heb je precies dat scenario.
Nee, dit was hem niet helemaal..quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Allen naar 14 Copa del Reygenot", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ook alleen al de opmerking: "Allen naar 14 Copa del Reygenot", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!”
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Als je dit soort onzin nog één keer post ontsla ik je van je FA functie.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik had een vergelijking met mensen die ergens een dagcursus voor sommeliers hebben gedaan. Vervolgens prentieus wijn gaan slurpen, en lullen over hoe de zuurtegraad van de druif beïnvloed bij welk gerecht het past. Meer op zijn plaats gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:24 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Copa del Rey-kijkers vrij lachwekkend ja. Er was toch ook altijd zo'n user die alleen maar Spaans voetbal keek. Koffieplanter ofzo.quote:
Ja, die kwam altijd met goede analyses omdat hij daadwerkelijk naar wedstrijden keek.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Copa del Rey-kijkers vrij lachwekkend ja. Er was toch ook altijd zo'n user die alleen maar Spaans voetbal keek. Koffieplanter ofzo.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die kwam altijd met goede analyses omdat hij daadwerkelijk naar wedstrijden keek.
In tegenstelling tot jij.
Nou ja, tegen FC Twente pakte ze wel een punt in de blessuretijd en die zou best nog wel eens bepalend kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar dan worden ze niet op die manier kampioen
Prentieusquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik had een vergelijking met mensen die ergens een dagcursus voor sommeliers hebben gedaan. Vervolgens prentieus wijn gaan slurpen, en lullen over hoe de zuurtegraad van de druif beïnvloed bij welk gerecht het past. Meer op zijn plaats gevonden.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, die kwam altijd met goede analyses omdat hij daadwerkelijk naar wedstrijden keek.
In tegenstelling tot jij.
Ik geef dit ietwat boze werkstukje een 6 voor de moeite.quote:Op zondag 24 april 2022 09:10 schreef RipCity het volgende:
De winnende tegen Willem II: 81'
De winnende tegen RKC: 90'
De winnende tegen Cambuur: 90'+2
De winnende tegen Feyenoord: 86'
De winnende tegen NEC: 88'
Voor de vijfde keer in acht eredivieduels scoort Ajax een cruciale goal in de laatste tien minuten.
Het nieuwe psv dus
quote:Op zondag 24 april 2022 09:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef dit ietwat boze werkstukje een 6 voor de moeite.
Ligt er natuurlijk ook aan waar je de grens legt. Tegenwoordig heeft elke wedstrijd nog een minuut of 7/8 blessuretijd dus als je een doelpunt in minuut 81 maakt dan is er daarna nog meer dan 15 minuten te spelen.quote:Op zondag 24 april 2022 09:10 schreef RipCity het volgende:
De winnende tegen Willem II: 81'
De winnende tegen RKC: 90'
De winnende tegen Cambuur: 90'+2
De winnende tegen Feyenoord: 86'
De winnende tegen NEC: 88'
Voor de vijfde keer in acht eredivieduels scoort Ajax een cruciale goal in de laatste tien minuten.
Het nieuwe psv dus
Dit suggereert dat Ajax ook een punt of 6 is kwijtgeraakt in de slotfase dit jaar. In welke wedstrijden?quote:
Alleen tegen Twente van 3 punten naar 1 door een late goal van Pröpper. Tegen Utrecht en AZ vielen de beslissende goal ook vrij laat maar wel voor de 85e minuut.quote:Op zondag 24 april 2022 11:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit suggereert dat Ajax ook een punt of 6 is kwijtgeraakt in de slotfase dit jaar. In welke wedstrijden?
Dan kloppen de statistieken van Bart niet helemaal en heeft hij ze waarschijnlijk naar eigen voorkeur geïnterpreteerd. Maar zelfs als je die tegengoals tegen Utrecht en AZ meerekent dan verliest Ajax in beide wedstrijden slechts 1 punt en kom ik dus nog steeds op 8 punten winst uit.quote:Op zondag 24 april 2022 11:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alleen tegen Twente van 3 punten naar 1 door een late goal van Pröpper. Tegen Utrecht en AZ vielen de beslissende goal ook vrij laat maar wel voor de 85e minuut.
Ik hoop eigenlijk dat zowel Sparta als Willem II erin blijven. Het altijd lelijke flut PEC mag van mij degraderen, maar ziet er naar uit dat die het nog wel eens kunnen gaan redden. Al weet ik het programma niet van PEC.quote:Op zondag 24 april 2022 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Ja oke.
Zo Willem II tegen Vitesse. Sparta terug naar de laatste plaats.
Willem II is kansloos, doe Fortuna er dan maar samen met hen uitquote:Op zondag 24 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zowel Sparta als Willem II erin blijven. Het altijd lelijke flut PEC mag van mij degraderen, maar ziet er naar uit dat die het nog wel eens kunnen gaan redden. Al weet ik het programma niet van PEC.
Fortuna of RKC eruit zou erg mooi zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat zowel Sparta als Willem II erin blijven. Het altijd lelijke flut PEC mag van mij degraderen, maar ziet er naar uit dat die het nog wel eens kunnen gaan redden. Al weet ik het programma niet van PEC.
Als ze vandaag winnen zie ik het ze nog wel redden. Vitesse kan er ook niks van dus niet onmogelijk.quote:Op zondag 24 april 2022 11:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Willem II is kansloos, doe Fortuna er dan maar samen met hen uit
PEC moet nog tegen Ajax en PSV, dus die hebben een aardig probleem. Potje tegen Sparta zal in ieder gewonnen moeten worden.quote:Op zondag 24 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg mooiquote:Op zondag 24 april 2022 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC moet nog tegen Ajax en PSV, dus die hebben een aardig probleem.
Wel leuk dat het allemaal nog vrij dicht bij elkaar ligt.quote:Op zondag 24 april 2022 11:38 schreef fetX het volgende:
[..]
PEC is wel met afstand in de beste vorm van de onderste 5 teamsquote:Op zondag 24 april 2022 11:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
PEC moet nog tegen Ajax en PSV, dus die hebben een aardig probleem. Potje tegen Sparta zal in ieder gewonnen moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |