Ik begon te twijfelen door de commentator.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:21 schreef hhh38 het volgende:
Je ziet toch dat dat niet de voet van Brobbey is?
Nooit aan getwijfeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Makkelijke 1-0 overwinning voor Ajax
Ontzettend boos.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Ajax toch ook
en zelfs met al die zeer late, zeer slechte 0-1 overwinningen heeft Ajax nog steeds een hoger expected points aantal dan PSV, kan je nagaan wat voor een tyfusclub dat wel niet is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een walgelijke ploeg is dat Ajax toch ook
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:26 schreef maxi-mus het volgende:
@:frozen-assassin wilde Brobbey weer wisselen.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Ajax hier in godsnaam gewonnen.
Je hebt zulf een kleintje.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Het is geen lucky meer als Ajax het vaker doet tegen de kleintjes!
Dat NEC is gewoon kapoet gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef coronatus het volgende:
[..]
Het is geen lucky meer als Ajax het vaker doet tegen de kleintjes!
Het begint wat vervelend te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
@:scrummie kijkt en prompt 0-1.
Ik ben hier iets op het spoor.
Champagnevoetbal.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat NEC is gewoon kapoet gespeeld.
Kijk dan gewoon niet meer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het begint wat vervelend te worden.
Naar NEC?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:32 schreef fetX het volgende:
@:caland is nu nóg blijer dat hij niet mee is gegaan.
Nee, volgens @Shreyas is het een kwaliteit als een ploeg elke keer in de slotfase de overwinning pakt.quote:
Dat ging hij dus niet, Hans.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je als Feyenoorder indirect naar Ajax gaan?
Dit kan niet.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:34 schreef El-Stinho het volgende:
Vincent Schildkamp is overigens een verschrikkelijke commentator.
Waarom onverdiend? Ajax was gewoon beter (heb net alle stats er even bijgepakt)...eigenlijk allemaal in het voordeel van Ajax. Omdat Ajax kort voor tijd scoort is het opeens onverdiendquote:
Wat Twente doet is toch ook echt bijzonder knap ondanks dat veel wedstrijden op het randje waren.quote:
Twente is echt een heel vervelend elftal om tegen te spelen. Wel knap ja. Zou wel leuk zijn als die pot bij hullie nog ergens over gaat, al verwacht ik dan dat Feyenoord dat gewoon even gaat regelen thuis.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat Twente doet is toch ook echt bijzonder knap ondanks dat veel wedstrijden op het randje waren.
Unnerstalled.
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:28 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe heeft Ajax hier in godsnaam gewonnen.
Nwah, deze wedstrijd was wel heel ernstig. Ajax heeft zelden zo slecht gespeeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.
Vandaag had vrij weinig met kwaliteit te maken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis al de zoveelste keer, wellicht is het kwaliteit.
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom onverdiend? Ajax was gewoon beter (heb net alle stats er even bijgepakt)...eigenlijk allemaal in het voordeel van Ajax. Omdat Ajax kort voor tijd scoort is het opeens onverdiend
Statistiekenfappers kijken geen wedstrijdenquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.
Dat vind ik ook wel weer meevallen, met de bal op de paal van Brobbey, de kans van Kudus (na de 0-1 weliswaar) en een gemiste penalty..quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd gezien? Zo ja, dan weet je ook dat NEC de betere kansen had.
Tja, als NEC zelf al die tijd kinderachtig loopt te rekken dan zou ik daar als scheids ook wel wat van af halen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1e reactie:
[ twitter ]
PSV fans stellen nooit teleur.
Absoluut. NEC had een paar goede kansen ja. Al hoewel, als je Kudus ziet was dat ook wel echt een waanzinnige kans. En dan die penalty nog, wat toch ook een open kans is. Uiteindelijk heeft NEC niet de betere kansen gehad, maar wel net als Ajax een paar goede kansen ja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook nog die bal op de paal van Brobbey inderdaad, en die kopbal van Klaassen die net een stukje voor de lijn werd weggewerkt. Qua grote kansen ligt het redelijk dichtbij elkaar. Ajax wel meer overwicht, dus al met al een terechte zege. Toch was het alles behalve goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer meevallen, met de bal op de paal van Brobbey, de kans van Kudus (na de 0-1 weliswaar) en een gemiste penalty..
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg mooi dat de vermoeiende AZ-bandwagon op achterstand staat.
Er is een AZ-bandwagon?quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:53 schreef El-Stinho het volgende:
Heel erg mooi dat de vermoeiende AZ-bandwagon op achterstand staat.
Ik geloof je. Maar ja, uiteindelijk winnen psv en ajax over het algemeen wel van het rechterrijtje, zij het soms met moeitequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag had vrij weinig met kwaliteit te maken.
Bij dezen de vraag aan @Scrummie om volgend jaar geen Ajax te kijken en een slecht gevoel te hebben voor Europese wedstrijden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:31 schreef fetX het volgende:
@:scrummie kijkt en prompt 0-1.
Ik ben hier iets op het spoor.
Toch is het wel bizar dat Ajax na de winterstop 30/33 punten heeft gehaald, niet om te plagen ofzo maar ik zou daar als PSV fan wel een beetje pissig om worden als je al die escapes ziet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geloof je. Maar ja, uiteindelijk winnen psv en ajax over het algemeen wel van het rechterrijtje, zij het soms met moeite
Ik wist niet dat jij ook nog een Feyenoord-broertje had. Ik schrik hier van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:13 schreef GGMM het volgende:
Ik heb de 2e helft gemist omdat m'n broertje op bezoek kwam (m'n feyenoord-broertje), maar ik heb niks gemist geloof ik
3 punten genot
RKC.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als je moet kiezen tussen RKC en PEC vanavond, wie kies je dan?
Daar praat ik ook niet veel overquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij ook nog een Feyenoord-broertje had. Ik schrik hier van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |