Zou overigens wel een perfect eilandje zijn voor Foquevillequote:
Wat is het geheim? Of was het toeval?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef liesje1979 het volgende:
Donderdag hadden we een dingetje met het werk en mijn Turkse collega had Couscous bij zich. En dat vind ik altijd zo lekker maar het lukte me nooit om hem zo lekker te krijgen tot vandaag. Zelfs de nasmaak is perfect.
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is het geheim? Of was het toeval?
Stond je honderd uur in de keuken? Of was het recept te doen?quote:Op zondag 24 april 2022 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het goede recept, de Turkse supermarkt en heel veel geluk denk ik.
Slaap lekker! Doeg!
Lampje er opquote:
Goedemorgen.quote:
ja bijna 12 uurquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ah strand. Heerlijk genieten.quote:Op zondag 24 april 2022 06:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bijna 12 uurwacht opvriendin en dan gaan we naar het strand.
En die weg er naar toe vind ik wat eng dus poep al in mijn rok
bij jou ookalquote:Op zondag 24 april 2022 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh bitterbal.Ja, het dagritme is wat verpest.
![]()
Bij jou is het al middag hè.
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.quote:
zo erg is het niet hier, maar wordt wel veel te vroeg wakker (vandaag was het zo rondhalf 6)quote:Op zondag 24 april 2022 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, wel lastig. Dus de wasmachine draait en nu bezig met het ontbijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |