quote:
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt opquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hier ook al weer een tijdje geleden, ben gaan breien en haken en de puzzel aan de kant gezet.
Ja dat is ook lekker met een boekje buiten zittenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt op
Ik ben weer gaan lezen, vooral met lekker weer buiten even een boekje lezen of nog in bed
Boodschappen doen zometeen.quote:
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moetquote:
Da's ook wat ineens. Succes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Dus ik ga straks oppassen
Goeiemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Gg ventquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Oei, je kan lelijk vallen idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Oei, hopelijk valt het mee met je zoon en succes met oppassen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oei, hopelijk valt het mee met je zoon en succes met oppassen!
Ah, balen zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, balen zeg.
Hij moet even een foto laten maken gok ik zomaar
Ik hoop het wel voor hemquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft klote, hopelijk valt het mee
En daar gaat de vakantie van een groot aantal mensenquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:42 schreef Ferrous het volgende:
Wat een rust hier inde omgeving, Schiphol staakt
Dat dit gebeuren ging had het management toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar gaat de vakantie van een groot aantal mensen
Al snap ik de staking wel.
Blijkbaar niet, anders hadden ze het wel geregeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dit gebeuren ging had het management toch ook wel kunnen bedenken?
Tsja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders hadden ze het wel geregeld.
Management is vaak vrij blind voor dit soort dingen ook. Die leven heel erg in hun eigen wereldje.
Yep, maar dat maakt niet uit, want het toch de schuld van de stakers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Dit kost hun nu klauwen met geld. En hele slechte PR.
Oh, lees nu verder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Dit kost hun nu klauwen met geld. En hele slechte PR.
Ja, die mail was de druppel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, lees nu verder.
Er is donderdagavond een mail verstuurd dat ze mogelijk hun baan kwijtraken.
Hoe dom kan je zijn.
Nog meer miljoenen extra voor de directie dus.
Of eens in het algemeen nadenken hoe je met je personeel wil omgaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die mail was de druppel.
Ik kan me deze staking en dat het personeel boos is zeker wel voorstellen.
Wel klote voor de mensen die nu hun vlucht missen (mei-vakantie).
Dus tip voor de directie: niet meer dit soort mailtjes sturen vlak voor de dag dat het super druk wordt.
Doet dat geen pijn?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, kom maar op, ik kan jullie allemaal hebben
[ afbeelding ]
Doe maar ja, de coördinatie is nog niet geheel overtuigendquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, kom maar op, ik kan jullie allemaal hebben
[ afbeelding ]
Germquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hier even goed naar kijken, er is iets ................
En ja, het zit duidelijk mee
[ afbeelding ]
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo germ?
Niets aan de hand toch
Die andere twee liepen er ook direct voor langs. Zal wel geen honger gehad hebben.quote:
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die andere twee liepen er ook direct voor langs. Zal wel geen honger gehad hebben.
Die heeft mazzelquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hier even goed naar kijken, er is iets ................
En ja, het zit duidelijk mee
[ afbeelding ]
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
De natuur is vaak wreed, maar in dit geval niet
Nee ik ken het niet marioquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand e ned. film van 2017
allein met zussen ? waar koos 12, met zijn
3 zussen de hotel führen moet om dat
vater in ziekenhuis is
Hotel de Grote
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand e ned. film van 2017
allein met zussen ? waar koos 12, met zijn
3 zussen de hotel führen moet om dat
vater in ziekenhuis is
Hotel de Grote
Oh nee! Hopelijk valt het mee.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
GGquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GG![]()
Ja ja 5 posts op een rij, dat is genieten he
Echt wel, ik wist niet wat ik zag...quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GG![]()
Ja ja 5 posts op een rij, dat is genieten he
Fijn dat je er weer bent!quote:
Chufquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Echt wel, ik wist niet wat ik zag...
Ik zag dat alles is geregeld voor Ierland, fijn! Het gaat opschieten nu.quote:
Js! We hadden geen vrees dat de auto's weg waren, maar toch fijn dat we er een hebben nuquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat alles is geregeld voor Ierland, fijn! Het gaat opschieten nu.
Zal je net zien, gebruik je je creditcard tijden niet en als je het dan eens nodig hebt doet ie het nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Js! We hadden geen vrees dat de auto's weg waren, maar toch fijn dat we er een hebben nuWas het enige wat nog geregeld moest worden. Er was iets met een creditcard die ineens geblokkeerd was, moest opnieuw worden aangevraagd.
Ga je naar Ierland? Gaaf!!!quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Js! We hadden geen vrees dat de auto's weg waren, maar toch fijn dat we er een hebben nuWas het enige wat nog geregeld moest worden. Er was iets met een creditcard die ineens geblokkeerd was, moest opnieuw worden aangevraagd.
Maandag de 16e weg en zaterdag de 28e terugquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zal je net zien, gebruik je je creditcard tijden niet en als je het dan eens nodig hebt doet ie het niet![]()
Wanneer gaan jullie weg?
Jaquote:
Dat is inderdaad al heel snel en dat heb je prima geregeld met die vlliegtijden, alles uit de dag halenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maandag de 16e weg en zaterdag de 28e terugEn net zo geregeld dat we 's ochtends hier vertrekken en daar 's avonds weer weggaan, dan pikken we nog het meest van die twee dagen mee
[..]
JaEn vrij snel ook al!
Ja toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al heel snel en dat heb je prima geregeld met die vlliegtijden, alles uit de dag halenEn toch nog mooi het ESF meepikken
Thanks!quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:31 schreef Sunsy het volgende:
Wat fijn @:Aoibhin wat goed dat alles geregeld is!
Ja , arm in het verband en dinsdag hoort ie meerquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is je zoon al terug uit het ziekenhuis?
Mag ik mee?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maandag de 16e weg en zaterdag de 28e terugEn net zo geregeld dat we 's ochtends hier vertrekken en daar 's avonds weer weggaan, dan pikken we nog het meest van die twee dagen mee
[..]
JaEn vrij snel ook al!
Yep , hopelijk is het dan wat beterquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:59 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Nu afwachten tot dinsdag dus?
Ik probeer het ook altijd wel op die manier te plannen als het enigszins mogelijk is en ik heb eens gelezen dat mei/juni de mooiste tijd is om naar Schotland en Ierland te gaan, dan is alles zo mooi groen en ook kans op het beste weer.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja toch?Dat doen we vaak bewust, zeker als de vliegtijd zo kort is. En ja, komt heel goed uit; net na het ESF, en wel buiten de zomervakantie en in mei is Ierland ook echt mooi
[..]
Thanks!
Waardeloos, maar dan is het blijkbaar niet gebroken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , arm in het verband en dinsdag hoort ie meer
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 23 april 2022 17:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waardeloos, maar dan is het blijkbaar niet gebroken.
Dan heeft hij een flink smak gemaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeHij moet zijn arm voornamelijk ontzien gok ik, hij zit wel flink in het verband
Hoop het voor jullie. Kan soms lang duren dat soort dingen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep , hopelijk is het dan wat beter
Met andere woorden "hij is zielug"quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet neeHij moet zijn arm voornamelijk ontzien gok ik, hij zit wel flink in het verband
Heel onbenullig gevallenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heeft hij een flink smak gemaakt.
Ik mag hopen van niet voor hemquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hoop het voor jullie. Kan soms lang duren dat soort dingen.
Dat is vaak met dat soort dingen, arme schoondochter ookquote:
Hij leeft nogquote:
Ja dat vooralquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is vaak met dat soort dingen, arme schoondochter ook
Er zijn nog twee plekken vrij in de auto, dus waarom nietquote:
En de massagestaaf is weer in de aanbiedingquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:25 schreef mazaru het volgende:
Humor bij de Aldi![]()
[ afbeelding ]
En voor een spotprijs![]()
[ afbeelding ]
Wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn nog twee plekken vrij in de auto, dus waarom niet
Ja dat hoorde ik ook van mei/juni, dus wat dat betreft juist fijn om dan nu te gaanquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeer het ook altijd wel op die manier te plannen als het enigszins mogelijk is en ik heb eens gelezen dat mei/juni de mooiste tijd is om naar Schotland en Ierland te gaan, dan is alles zo mooi groen en ook kans op het beste weer.
Ik ga het ESF weekend naar Zwolle, het is inmiddels traditie om tijdens ESF een weekendje weg te gaan met mijn dochter.
Wat leuk zo'n glamping, schroom niet om foto's te delen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook van mei/juni, dus wat dat betreft juist fijn om dan nu te gaanHet weer mee zou ook wel fijn zijn, omdat we veel willen wandelen en we zitten ook drie nachtjes op een glamping
![]()
Leuk zo'n traditie!Gaan jullie dan ook kijken?
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de massagestaaf is weer in de aanbieding
Ik zal zeker veel foto's gaan delen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk zo'n glamping, schroom niet om foto's te delen.
Vorig jaar waren we in Amsterdam, vanwege corona ging alles om 6 uur dicht, dus hebben we in de hotelkamer gekeken met dumplings en bier. Nu willen we kijken of we ergens in de stad kunnen kijken.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:25 schreef mazaru het volgende:
Humor bij de Aldi![]()
[ afbeelding ]
En voor een spotprijs![]()
[ afbeelding ]
Als die maar glutenvrij is ....quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de massagestaaf is weer in de aanbieding
Een massagestaaf kan je wel vergelijken met een stokbrood maar ik meen dat het toch wat anders is.quote:
Vlak na het Songfestival twee wekenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wanneer gaan we?![]()
Ierland/Schotland zou ik best wel eens willen bezoeken.
Bizar hoe groot het verval is dit seizoen.quote:
Beginnen met de #10quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bizar hoe groot het verval is dit seizoen.
Mogen er wel een stuk of 10 weg na dit seizoen
Is er nog een #10quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Beginnen met de #10
Onana is al op vakantie gestuurd
Oh ja, diequote:Op zaterdag 23 april 2022 18:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja helaas de negatieve niet scorende Tadic
Oh wauw! Hahahaha!quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, als je eerst het nieuws leest krijg je rare beelden.
Dan lees je geen massagestaaf, maar massagraf. Vroeg me al af waarom dat in de aanbieding is![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, als je eerst het nieuws leest krijg je rare beelden.
Dan lees je geen massagestaaf, maar massagraf. Vroeg me al af waarom dat in de aanbieding is![]()
Gezelligquote:
Prisha Holmesquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
Ik ben inmiddels in Nijmegen voor een nieuw Moordnacht. Zin in
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
Dat zou wat zijnquote:
quote:
Oh, gaaf. Kunnen we iemand nomineren?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
Had je iemand in gedachten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Oh, gaaf. Kunnen we iemand nomineren?
Er zijn er wel een paar die ik niet zou missen als ze het tijdelijke voor het eeuwige zouden verwisselen.quote:
Wat houdt dat in, Moordnacht?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
Eerste persoon 25.000 euroquote:
DM gestuurdquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eerste persoon 25.000 euro
Tweede persoon. 20.000
Derde persoon. 15.000
Bestellingen wel graag op tijd doorgeven.
En gelezen. Order geaccepteerd.quote:
Sssstquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En gelezen. Order geaccepteerd.
Maar zonder in details te willen treden, jij hebt echt reteveel geld.
Chufmeister.quote:
quote:
Heb je ook xqlusive op staan?quote:
Grote vriend.quote:
Vriendquote:
Bedankt nog.quote:
Heer Ferrous.quote:
Gelukkig wel.En mijn maatje ook.quote:
Ik ben voor ajaxquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet voor Cambuur hoor, maar ik ben tegen PSV
Heee moppiequote:
Ferrousssss!quote:
Net terug uit Mokum, ga zo Taking of Pelham 123 kijken, ff beetje ontspannenquote:
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Net terug uit Mokum, ga zo Taking of Pelham 123 kijken, ff beetje ontspannen![]()
![]()
Ja geniale film vind ik het ookquote:
Vaak de moeite om sommige 2x te kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja geniale film vind ik het ook
Ja heb ik wel met meer filmsquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Vaak de moeite om sommige 2x te kijken
Classic!quote:
Zijn er zat, series op Netflix ook goed.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Classic!Usual Suspects, Natural Born Killers, Joker met Joaquin Phoenix
Etc etc etc![]()
Yep! Ben het gewoon weer met je eensquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zijn er zat, series op Netflix ook goed.
Ja 3quote:
Eén lijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep! Ben het gewoon weer met je eens![]()
WA? 🤔 whut det?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja 3
[..]
Eén lijnga zo ook WA opzoeken op netflix
3 ? stond er niet bij ... we zien welquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja 3
[..]
Eén lijnga zo ook WA opzoeken op netflix
Ik was het zeker niet eens over netflixquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Je was het eens over Netflix, dus op één lijn met elkaar zeggen wij hier dan
Was voor foshizzle bedoeld, verkeerde kwootquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik was het zeker niet eens over netflix
Daar doe ik heul niet aan
Bedoel je mij hiermee? Je quote de verkeerde denk ik ?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Je was het eens over Netflix, dus op één lijn met elkaar zeggen wij hier dan
Ja ik vroeg wat WA is, en was het eens over op 1 lijn zitten tochquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:30 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Was voor foshizzle bedoeld, verkeerde kwoot
Gezondheid.quote:
dequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
WA? 🤔 whut det?![]()
En 1 lijn zeker 😉
Ja over Netflix, Maar iedere x reclame. Heb geen abo en dan gaat kwote soms misquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg wat WA is, en was het eens over op 1 lijn zitten toch
Ah gemist dan kan het wel gisteren en eergisteren 2 en 1 geweest zijnquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1 was gisteren of eergisteren al op tv.
Daar zei ik dus 3quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gemist dan kan het wel gisteren en eergisteren 2 en 1 geweest zijn
Gisteren was 3quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah gemist dan kan het wel gisteren en eergisteren 2 en 1 geweest zijn
Aha, ja ik heb ook geen abo, en zit hier op mn mobielquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:33 schreef Ferrous het volgende:
[..]
de
[..]
Ja over Netflix, Maar iedere x reclame. Heb geen abo en dan gaat kwote soms mis
Gelukkig, mijn avond weer goedquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Aha, ja ik heb ook geen abo, en zit hier op mn mobielmaar no biggie, tis je vergeven
![]()
Weet jij het weet ik hetquote:
Hahahaquote:
Heb je lekker geslapen?quote:
Hans.quote:
Yepquote:
Ik ben er nog niet achter en vraag me af of we het ooit zullen wetenquote:
Javerhalen apartquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar kan ik dan wel kijken als ik 1 en 2 gemist heb?
Tot een andere keerquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:38 schreef Ferrous het volgende:
Ga ff wat opzetten. Op tv bedoel ikmisschien tot later
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter en vraag me af of we het ooit zullen weten
Kan je niet terug kijken met Ziggo?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:37 schreef chufi het volgende:
[..]
OK maar kan ik dan wel kijken als ik 1 en 2 gemist heb?
Mooie nachtploeg was het.quote:
Jij komt toch eerder te vroeg?quote:
Ja was gezelligquote:
Owquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat ik ze al wel eens gezien heb
Ja best welquote:
Jij lijkt op haar.quote:
Ja dat zei Ferrous gisteren idd, en een vriendin van me ook toen ik haar net leerde kennenquote:
Ik vind je eerder op haar lijken.quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja dat zei Ferrous gisteren idd, en een vriendin van me ook toen ik haar net leerde kennen
Nee johquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind je eerder op haar lijken.
[ afbeelding ]
Met die ketting in je hand en zo.quote:
Wat vindt Bill hiervan?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maakte ze zo'n indruk op je?quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Eén gezicht hoor, bleef de hele dag thuis en ging niet meer werken
Wat een lelijkerd, fos net katequote:Op zaterdag 23 april 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmmm, ok, ik zie het nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 22:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met die ketting in je hand en zo.
Dat laten we Una oplossen.quote:
Ik wou net zeggenquote:
Bril kopen danquote:
Ik zit 24 kitchen te kijken.quote:
De rust is wedergekeerd.Hoi koen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit 24 kitchen te kijken.
Het gaat over jou
Okquote:
Iemand met een hele grote fles rumquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:00 schreef chufi het volgende:
Ik zie een Don Mclean virtual American Pie spelen
Nicequote:Op zaterdag 23 april 2022 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand met een hele grote fles rum
Op een tropisch eiland ook nog eens.
Chuf heeft dat niet nodig.quote:
Ik mis hier duidelijk iets ofzoquote:
Ik mis al de hele dag vanallesquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik mis hier duidelijk iets ofzo
Ja echt hčquote:
Ray ban?quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb in de auto een zonnebril op sterkte liggen
Irl heb ik ook al m'n dag nietquote:
Ja dat nummer wel uiteraard, snapte ff het virtuele nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je dat niet ?
voor een boks wedstrijd in Wembly
Met mn nieuwe ogen niet idd... alhoewel leesbril soms beter is of een zonnebril, maar voor de rest doen ze het primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |