quote:
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt opquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hier ook al weer een tijdje geleden, ben gaan breien en haken en de puzzel aan de kant gezet.
Ja dat is ook lekker met een boekje buiten zittenquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was gewoon twee stukken die lastig waren, dus schoot ook niet echt op
Ik ben weer gaan lezen, vooral met lekker weer buiten even een boekje lezen of nog in bed
Boodschappen doen zometeen.quote:
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moetquote:
Da's ook wat ineens. Succes.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Dus ik ga straks oppassen
Goeiemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Gg ventquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's ook wat ineens. Succes.
[..]
Goeiemorgen.
Oei, je kan lelijk vallen idd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik werd net gebeld door mijn schoondochter dat mijn zoon is gestruikeld over een speelgoedje en straks naar het ziekenhuis moet![]()
Oei, hopelijk valt het mee met je zoon en succes met oppassen!quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oei, hopelijk valt het mee met je zoon en succes met oppassen!
Ah, balen zeg.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, balen zeg.
Hij moet even een foto laten maken gok ik zomaar
Ik hoop het wel voor hemquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijft klote, hopelijk valt het mee
En daar gaat de vakantie van een groot aantal mensenquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:42 schreef Ferrous het volgende:
Wat een rust hier inde omgeving, Schiphol staakt
Dat dit gebeuren ging had het management toch ook wel kunnen bedenken?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daar gaat de vakantie van een groot aantal mensen
Al snap ik de staking wel.
Blijkbaar niet, anders hadden ze het wel geregeld.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dit gebeuren ging had het management toch ook wel kunnen bedenken?
Tsja.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders hadden ze het wel geregeld.
Management is vaak vrij blind voor dit soort dingen ook. Die leven heel erg in hun eigen wereldje.
Yep, maar dat maakt niet uit, want het toch de schuld van de stakers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Dit kost hun nu klauwen met geld. En hele slechte PR.
Oh, lees nu verder.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja.
Dit kost hun nu klauwen met geld. En hele slechte PR.
Ja, die mail was de druppel.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, lees nu verder.
Er is donderdagavond een mail verstuurd dat ze mogelijk hun baan kwijtraken.
Hoe dom kan je zijn.
Nog meer miljoenen extra voor de directie dus.
Of eens in het algemeen nadenken hoe je met je personeel wil omgaan.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die mail was de druppel.
Ik kan me deze staking en dat het personeel boos is zeker wel voorstellen.
Wel klote voor de mensen die nu hun vlucht missen (mei-vakantie).
Dus tip voor de directie: niet meer dit soort mailtjes sturen vlak voor de dag dat het super druk wordt.
Doet dat geen pijn?quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, kom maar op, ik kan jullie allemaal hebben
[ afbeelding ]
Doe maar ja, de coördinatie is nog niet geheel overtuigendquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:38 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, kom maar op, ik kan jullie allemaal hebben
[ afbeelding ]
Germquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hier even goed naar kijken, er is iets ................
En ja, het zit duidelijk mee
[ afbeelding ]
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo germ?
Niets aan de hand toch
Die andere twee liepen er ook direct voor langs. Zal wel geen honger gehad hebben.quote:
Dat is ook waarquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die andere twee liepen er ook direct voor langs. Zal wel geen honger gehad hebben.
Die heeft mazzelquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
Hier even goed naar kijken, er is iets ................
En ja, het zit duidelijk mee
[ afbeelding ]
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:02 schreef aloa het volgende:
[..]
De natuur is vaak wreed, maar in dit geval niet
Nee ik ken het niet marioquote:Op zaterdag 23 april 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand e ned. film van 2017
allein met zussen ? waar koos 12, met zijn
3 zussen de hotel führen moet om dat
vater in ziekenhuis is
Hotel de Grote
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:00 schreef mario390 het volgende:
kennt er jemand e ned. film van 2017
allein met zussen ? waar koos 12, met zijn
3 zussen de hotel führen moet om dat
vater in ziekenhuis is
Hotel de Grote
Forum Opties | |