Maar jij zegt nu dus dat ik niks weet, en dat ik mijn mond moet houden omdat ik volgens jou fok! al jaren niet volg.quote:
En om eerlijk te zijn, jij bent nu geen mod, je was toen geen mod en jij weet niks.quote:
Doe eens rustig joh, je doet zelf nu ook of je alle wijsheid in pacht hebt maar je weet verder ook nergens van.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
En om eerlijk te zijn, jij bent nu geen mod, je was toen geen mod en jij weet niks.
Waarschijnlijk kwam jij met een ontstopper omdat jij te dom was om te poepen.
Konden ze die ontstopper mooi gebruiken om al je shit er uit te trekken.
Kom met feiten, en het helpt als je mod ben geweest, of buk en ik pak de plopper even voor je volgende shit.
Ik zag wat je deedquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh, je doet zelf nu ook of je alle wijsheid in pacht hebt maar je weet verder ook nergens van.
Pak lekker een kop koffie en ga van de zon genieten ofzo.
En dat heb ik niet, dat is waarquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doe eens rustig joh, je doet zelf nu ook of je alle wijsheid in pacht hebt maar je weet verder ook nergens van.
Pak lekker een kop koffie en ga van de zon genieten ofzo.
En ik snap het ook allemaal wel, maar ik waardeer het ook niet alsof ik helemaal dom ben. That's it. En ik hou ook op.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
En ik snap het ook allemaal wel, maar ik waardeer het ook niet alsof ik helemaal dom ben. That's it. En ik hou ook op.
Je hebt een mening, erg mooi.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar jij zegt nu dus dat ik niks weet, en dat ik mijn mond moet houden omdat ik volgens jou fok! al jaren niet volg.
Ik vind het mooi!
Ik ben de man van Gizmo, die wel vaak poste, en alles heeft meegekregen. en ik hou nu op als beloofd aan de modsquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt een mening, erg mooi.
Haalt je tijd bij uto erbij en legt dat even op de huidige situatie, dat mag.
Je post hier nauwelijks, zegt het wel te weten maar komt nog steeds niet met namen of een inhoudelijke visie over de sluiting, kan ook.
Je gedraagt je nu in mijn ogen net als al die andere meelopers, die elkaar maar blijven voeren tot ze alleen hun eigen gedachten nog horen.
Je bent nog een tikkeltje erger omdat je er nooit bent.
Je bent toch niet een verzuurde excrew he
Idiootquote:Op zaterdag 23 april 2022 09:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
En om eerlijk te zijn, jij bent nu geen mod, je was toen geen mod en jij weet niks.
Waarschijnlijk kwam jij met een ontstopper omdat jij te dom was om te poepen.
Konden ze die ontstopper mooi gebruiken om al je shit er uit te trekken.
Kom met feiten, en het helpt als je mod ben geweest, of buk en ik pak de plopper even voor je volgende shit.
Nee, maar als mod wel. Je kan het terug lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:05 schreef Fok-it het volgende:
Mag je verwachten dat iemand inhoudelijk reageert die de hele dag lang utopia kijkt?
Oh wacht, ik ben mod dat soort dingen mag ik niet meer zeggen
Maar vertel eens, het is nu toch van de buis, wat was er nou zo interessant aan dat programma dat je verder zelfs je dagelijkse behoeften ervoor liet schieten?quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, maar als mod wel. Je kan het terug lezen.
In het begin was het Fok! forum leuker dan utopia.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar vertel eens, het is nu toch van de buis, wat was er nou zo interessant aan dat programma dat je verder zelfs je dagelijkse behoeften ervoor liet schieten?
Het is fok die BB nog enigszins leuk maakt. En dat mensen nu laagdunkend gaan doen over een deel van FOK vind ik erg sneu.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:10 schreef Punkman het volgende:
[..]
In het begin was het Fok! forum leuker dan utopia.
Later veranderde dat door haat en heel veel dingen.
Dat was jammer.
Hert was Fok! dat in het begin utopia leuk maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |