Bordje in de aanslag?quote:Op zondag 24 april 2022 10:54 schreef Cee het volgende:
We gaan zometeen op weg naar Een Locatie op de LBL route.
Parc Asterix?quote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef sportfreak het volgende:
Goedemiddag vanuit een niet nader te noemen pretpark vlakbij Parijs
Ik ben er een keer geweest en vond het best leukquote:Op zondag 24 april 2022 14:51 schreef sportfreak het volgende:
[..]
We twijfelden even maar zijn die toch maar voorbij gereden
Nicequote:Op zondag 24 april 2022 14:39 schreef sportfreak het volgende:
Goedemiddag vanuit een niet nader te noemen pretpark vlakbij Parijs
Laatst weer Asterix & Cleopatra gekekenquote:
@Cee weet jij hier meer van?quote:Op zondag 24 april 2022 15:29 schreef Momo het volgende:
Lelijke massale sjuut bij wielrennen, dit keer geen omi opi bord.
Ik zag het gebeuren. Zijn er nog wedstrijden zonder sjuuts?quote:Op zondag 24 april 2022 15:29 schreef Momo het volgende:
Lelijke massale sjuut bij wielrennen, dit keer geen omi opi bord.
Ik distantieer me van deze sjuut!quote:
quote:
Van de Jumbo zeker? Die actie hadden we hier ook. Een paar weken voor het einde moest opa nog zo'n 40 stickers en uiteindelijk heb ik ze - samen met een oom - toch nog compleet kunnen krijgenquote:Op zondag 24 april 2022 17:48 schreef Arizona het volgende:
Hallo allemaal!
Dit weekend ben ik er weer achter gekomen dat de meeste mensen toch gewoon lief en aardig zijn
Er is hier in de stad een actie waarbij je plaatjes kunt sparen voor een boek over de geschiedenis van de stad. Die actie loopt nu bijna op zijn einde en veel mensen hebben hun boek nog niet compleet. Maar via FB zijn er zoveel mensen die plaatjes willen ruilen of gewoon weggeven (en ook actief kijken of zij nog plaatjes hebben die jij nodig hebt) en daardoor heb ik mijn boek nu vol
Heb vandaag een mooi rondje door alle wijken van de stad gefietst om plaatjes te halen op de diverse adressen. En er zijn ook mensen hier geweest om plaatjes op te halen.
Ja klopt, van de Jumbo! Is echt een heel leuk boek geworden.quote:Op zondag 24 april 2022 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van de Jumbo zeker? Die actie hadden we hier ook. Een paar weken voor het einde moest opa nog zo'n 40 stickers en uiteindelijk heb ik ze - samen met een oom - toch nog compleet kunnen krijgen
De lokale geschiedenisvereniging had trouwens ook nog heel veel over en heeft sindsdien een paar keer op de zaterdagmarkt gestaan, alwaar iedereen de zegeltjes kon meenemen, als ze die nog nodig hadden.
De lokale Jumbo hier heeft al een tijdje wat statafels bij de uitgang staan met daarop bakjes voor de verschillende stickersquote:Op zondag 24 april 2022 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van de Jumbo zeker? Die actie hadden we hier ook. Een paar weken voor het einde moest opa nog zo'n 40 stickers en uiteindelijk heb ik ze - samen met een oom - toch nog compleet kunnen krijgen
De lokale geschiedenisvereniging had trouwens ook nog heel veel over en heeft sindsdien een paar keer op de zaterdagmarkt gestaan, alwaar iedereen de zegeltjes kon meenemen, als ze die nog nodig hadden.
Ohquote:Op zondag 24 april 2022 17:59 schreef H_T het volgende:
[..]
De lokale Jumbo hier heeft al een tijdje wat statafels bij de uitgang staan met daarop bakjes voor de verschillende stickersJe kan je dubbele daar dus gewoon achterlaten en hoeft niet live langs te gaan bij mensen
Ja, er zijn wat ingrepen gedaan. Helaas is de steen er nog niet uit. Maar vanavond ga ik wel naar huis, en dan hopen we er maar het beste van.quote:Op zondag 24 april 2022 17:58 schreef Arizona het volgende:
@:Fred_B hoe gaat het nu met je? Heb je de onderzoeken achter de rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |