Adem in, adem uit en druk op 1quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:26 schreef StephanL het volgende:
Avond mensen
Weet nog niet wat ik ga kijken. Komt zoveel op tv rond 20:30. Wat een jaar heb ik pas twee weken terug ontdekt. Geinig programma. Chantal helemaal op der plek daar volgens mij
HHB is leuk, maar Code van Coppens ook. Keuze stress
quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Adem in, adem uit en druk op 1
Fijn voor je. Lekker jezelf verwennenquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een cadeautje voor mezelf gekocht om deze periode even wat troost te geven. Een haakpatroon voor wanneer ik thuis ben
quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Fijn voor je. Lekker jezelf verwennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2022 18:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppel_GodHier ook Alberto en daarna Million Dollar Island
Praadje- en WcGodquote:
Avond ChildoftheStarsquote:Op zondag 24 april 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen en goden!
Gisteren lukt het me om tv te kijken, ben trots op emzelf.
Alleen vanavond niks leuks op voor mij
Avond lieverd, lekker relaxen dan vanavond.quote:Op zondag 24 april 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi lieve mensen en goden!
Gisteren lukt het me om tv te kijken, ben trots op emzelf.
Alleen vanavond niks leuks op voor mij
Ik ga "mijn geheim" bestuderen. Een raar tijdschrift waar hele jaargangen van liggen in de woonkamer. Dus een stuk of vijf gepakt. Mok thee, dekentje (gewoon het dekbed) en eens antropologisch onderzoek doenquote:Op zondag 24 april 2022 18:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverd, lekker relaxen dan vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |