quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:32 schreef praadje het volgende:
Het was weer gezellig schatjes. Slaap lekker voor sebiet en tot morgen![]()
Dat lang gaat met alle hulpmiddelen steeds beter. Nu nog vaak maar 2 x per nacht wakker en nog geeneens heel lang.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slaap lekker en lang praadjeGodin
Fijn dat die hulpmiddeltjes lijken te werken...als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat lang gaat met alle hulpmiddelen steeds beter. Nu nog vaak maar 2 x per nacht wakker en nog geeneens heel lang.
Maar ik klop het gelijk even af
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fijn dat die hulpmiddeltjes lijken te werken...als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 07:46 schreef Drass het volgende:
Morgen Allen. Straks al tennissen maar dat is geen straf met dit weer.
Morgenquote:
Mogguh, veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2022 07:46 schreef Drass het volgende:
Morgen Allen. Straks al tennissen maar dat is geen straf met dit weer.
Goedemorgenquote:
Bedankt.Ga wel even kijken. Heb niet zo veel met bloemen maar dit is altijd wel leuk om even te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh wat gaaf! Geniet ervan
Tja... als je niks met bloemen hebt kun je nog wel wat met speciaal of spectaculair hebben tochquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedankt.Ga wel even kijken. Heb niet zo veel met bloemen maar dit is altijd wel leuk om even te zien.
Moet echt een flinke organisatie zijn als je ziet wat er bij komt kijken. Ook al is het elke keer hetzelfde route die ze rijden, het moet wel georganiseerd worden
quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... als je niks met bloemen hebt kun je nog wel wat met speciaal of spectaculair hebben tochen je hebt er mooi weer voor! Ik ben helemaal blij voor jou
Weer terug. Mooie wagens wel. Wat een werk, respect voor de stekers.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... als je niks met bloemen hebt kun je nog wel wat met speciaal of spectaculair hebben tochen je hebt er mooi weer voor! Ik ben helemaal blij voor jou
Ja, zeker een werk maar wel mooi. Ik geloof dat ze 80.000 mensen verwachten.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:31 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Weer terug. Mooie wagens wel. Wat een werk, respect voor de stekers.
En druk was het ook. Dan valt het hier nog mee moet toeristen. Veel bewoners die zijn gaan kijken, nu het weer kan na 2 jaar zonder corso
Dat is misschien 1 dorp, maar in totaal mag je daar wel een 0 achter plaatsen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, zeker een werk maar wel mooi. Ik geloof dat ze 80.000 mensen verwachten.
Oh, het zou best kunnen dat er 800.000 werd gezegd maar ik dacht dat ik dan overdreef omdat ik maar met een half oor zat te luisteren. Leuk en gezellig, iedereen was er wel weer aan toe. Voor veel mensen is het toch hun levenswerk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is misschien 1 dorp, maar in totaal mag je daar wel een 0 achter plaatsen.
Check https://www.ad.nl/binnenl(...)-bezoekers~ab9ed267/ cijfers van 2019. Ik denk dat het dit jaar wel meer is.
Gezellig druk dus
Jipquote:Op zaterdag 23 april 2022 13:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh, het zou best kunnen dat er 800.000 werd gezegd maar ik dacht dat ik dan overdreef omdat ik maar met een half oor zat te luisteren. Leuk en gezellig, iedereen was er wel weer aan toe. Voor veel mensen is het toch hun levenswerk.
Goedenavond lieverd. Dat dacht ik al dat je te moe was. Wie weet lukt HHB wel en anders terugkijken. Wat leuk dat je vriendin op bezoek is geweest en een fijn vooruitzicht dat je dinsdag weer naar huis mag. Terug naar goede tijden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen!
Hier ga ik HHB kijken en ik vertrek. Gisteren lukte het om te streamen, maar ik was simpelweg te moe om televisie te kijken. Hopelijk lukt sowieso HHB kijken. Doel van deze dag
Mijn beste vriendin is op bezoek geweest, was leuk
Nog morgen en maandag hier. Dinsdag met ontslag. Lekker naar mijn eigen huisje toe.
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Goedenavond lieverd. Dat dacht ik al dat je te moe was. Wie weet lukt HHB wel en anders terugkijken. Wat leuk dat je vriendin op bezoek is geweest en een fijn vooruitzicht dat je dinsdag weer naar huis mag. Terug naar goede tijden.
We hebben dezelfde avondquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:23 schreef potjecreme het volgende:
20.29; Heel Holland Bakt NPO1
21.27; Ik Vertrek NPO1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |