Morgen weer knallen met je 12 meter busquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Hier ook De verraders en dan eens weer vroeg naar bed.
Ja het weekend weer en maandag. Best wel late diensten morgen en overmorgen dus wil een beetje uitgerust aan het weekend beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Morgen weer knallen met je 12 meter bus
Tussen Arnhem en Zevenaar reden de hele middag en avond twee extra Arriva treinstellen die normaal alleen tussen Zwolle en Emmen rijden. Maar ook in de trein kon niet iedereen meequote:Op vrijdag 29 april 2022 18:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja het weekend weer en maandag. Best wel late diensten morgen en overmorgen dus wil een beetje uitgerust aan het weekend beginnen.
Het was weer ouderwets druk met koningsdag. Was ik niet meer gewend
Miniatuur bouwen. Je moet zelfs alle kleine gebakjes kleien. Zo leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond schat, een cadeau is altijd leuk om te krijgen. Wat is het?
Oeh wat een gepriegel. Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 29 april 2022 18:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Miniatuur bouwen. Je moet zelfs alle kleine gebakjes kleien. Zo leuk!
[ afbeelding ]
Ken je nagaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Tussen Arnhem en Zevenaar reden de hele middag en avond twee extra Arriva treinstellen die normaal alleen tussen Zwolle en Emmen rijden. Maar ook in de trein kon niet iedereen mee
Gisteren was ik nog in Leiden veel Arriva bussen gezien. Was jij er ook?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken je nagaan.
Bij ons was het druk maar wel te doen. Heb niet hoeven te laten staan bij de haltes.
Verdwaald met de trein?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog in Leiden veel Arriva bussen gezien. Was jij er ook?
Nee even op bezoek samen met mijn ouders naar mijn zus die daar woont. Goed voor de kilometers van mijn nieuwe bolidequote:
Fijn ritje met je Zweedse tankquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee even op bezoek samen met mijn ouders naar mijn zus die daar woont. Goed voor de kilometers van mijn nieuwe bolide
Krijg je lekkere warme zomers vanquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer 20 liter diesel er doorheen gejaagd.
Als je vertrekt vanuit stilstand met een dieseltrein staat je verbruiksmeter boven de 200 liter per uurquote:Op vrijdag 29 april 2022 19:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep en dankzij jou hoeven we tegenwoordig amper meer te stoken in de winter
Ja, een aantal keer zelfsquote:Op vrijdag 29 april 2022 18:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog in Leiden veel Arriva bussen gezien. Was jij er ook?
Stroopwafels en theequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |