Smaakt ook heerlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:47 schreef praadje het volgende:
Die dip ziet er trouwens wel verdomd goed uit @:Van_Poppel
Haha dat lijkt mij ook niet nee. Wat dip je erin trouwens?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Smaakt ook heerlijkJe moet alleen niet 3 van deze blikjes per week wegwerken...dan komt het niet goed.
Gewoon simpele tortilla chipsquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha dat lijkt mij ook niet nee. Wat dip je erin trouwens?
Gelukkig is de CC verzekerd en draai je er zelf niet voor op.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:17 schreef praadje het volgende:
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat ik het slachtoffer ben van CC fraude. Gewoon in 1 week 3 x 49.95 afgeschreven.
Dat kan helemaal niet want ik gebruik mijn CC nooit en die ligt veilig in een kluisje. Stelletje klootzakken
Blijkbaar wel voor dit bedrag. Eerst aangifte doen en dan gaan ze kijken of het bedrag hoog genoeg is om een onderzoek in te stellen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig is de CC verzekerd en draai je er zelf niet voor op.
Albertooooooquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou wel uitzoeken hoe ze je aan jouw CC nummer zijn gekomen...dit is iets voor ons Alberto.
Dat is wel klotequote:Op vrijdag 22 april 2022 22:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Blijkbaar wel voor dit bedrag. Eerst aangifte doen en dan gaan ze kijken of het bedrag hoog genoeg is om een onderzoek in te stellen.
Gelukkig dat ik er nu al achter kwam.
Ik heb de bank gelijk gebeld en dat schijnt nogal een gedoe te zijn en geen zekerheid. Wel gelijk laten blokkeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is wel klotedacht altijd dat met de CC alles is gedekt.
Dat is zwaar klote...als je de CC niet gebruikt, dan lijkt me bewezen dat je niet roekeloos met je pas bent omgegaan. Dit is echt het risico van de bank lijkt me. Stuur desnoods ons Kees op hen af.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:24 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb de bank gelijk gebeld en dat schijnt nogal een gedoe te zijn en geen zekerheid. Wel gelijk laten blokkeren natuurlijk.
Stom ook want het is geen wereldschokkend bedrag en ik scrolde even langs mijn uittreksel en ik dacht eerst dat het van mijn verzwaarde deken was, die kostte ook zo iets. Tot de naam me opviel en ik even op mijn Visa uittreksel keek. Dus het was echt heel toevallig dat het me opviel.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, het is wel GMTA vanavond met ons
Nee, ik gebruik hem echt nooit. Ik twijfel tussen Kees en Alberto. Kees stelt dingen aan de kaak maar Alberto lost meestal dingen op.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zwaar klote...als je de CC niet gebruikt, dan lijkt me bewezen dat je niet roekeloos met je pas bent omgegaan. Dit is echt het risico van de bank lijkt me. Stuur desnoods ons Kees op hen af.
Koos en Hoogma willen wellicht ook wel helpen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik hem echt nooit. Ik twijfel tussen Kees en Alberto. Kees stelt dingen aan de kaak maar Alberto lost meestal dingen op.
Slaap lekker en lang praadjeGodinquote:Op vrijdag 22 april 2022 22:32 schreef praadje het volgende:
Het was weer gezellig schatjes. Slaap lekker voor sebiet en tot morgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |