5 zangers.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké wie weet de bandleden van East 17.
Lekker mild.quote:
Het is hier al donkerquote:
Zou er deze keer eindelijk een wormhole ontstaan waaruit aliens komen die ons allemaal gaan opeten?quote:The Large Hadron Collider restarted Friday after a three-year break for upgrades that will allow it to smash protons together at even greater speeds, in the hope of making new ground-breaking discoveries.
Goed bezig !!!quote:
quote:
Op volle toeren.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal verduisterende gordijnen dichtgedaan zeker
Wil je meedoen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Puberruil, loopt dat programma nog steeds?
Ik weet niet of mensen daar blij van worden.quote:
quote:
We kunnen ZC en Wattenschijfje ruilenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen daar blij van worden.
Geweldig nummer vind ik datquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
We kunnen ZC en Wattenschijfje ruilen
quote:
De meningen zijn verdeeld, mensen!quote:
Wie schat je hier in als hoerenloper?quote:
Chiel Montagne, zonder franjequote:
Oh ja, ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie schat je hier in als hoerenloper?
Geen idee, niemand hier denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie denk jij?quote:
Vind het gewoon een grappige tekst op de melodie van Love is In The Airquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niemand toch?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alhoewel ik verder verre van saai benquote:
Ik ben hier de gleuvenvullerquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The postman always rings twice hè?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben hier de gleuvenvuller
@bitterbal gaat wel verdacht graag naar Thailandquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alhoewel ik verder verre van saai benkan gewoon niemand bedenken , jij wel dan?
Ken er wel een paar wie het goed zou doen, zelfde als met honden, die zijn ook anders en rustiger als ze een keer op de hondenkont hebben gezeten.quote:
Maar da's geen creepy ouwe vent toch? Of is ballie stiekem een catfish?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
@:bitterbal gaat wel verdacht graag naar Thailand
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken er wel een paar wie het goed zou doen, zelfde als met honden, die zijn ook anders en rustiger als ze een keer op de hondenkont hebben gezeten.
quote:
Dat zou wel de klapper van het jaar zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar da's geen creepy ouwe vent toch? Of is ballie stiekem een catfish?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |