quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo, maar je hebt meestal wel even tijd om het te overdenken, lijkt me.
Kippen en dekhengsten, geen wonder dat je dan kinderen met een cloaca krijgt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en mannen wel wat van dekhengsten.
Nou goed
Jij bent zeker naar een concert van ze geweest?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Oké wie weet de bandleden van East 17.
Nee, dat was heiligschennis.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent zeker naar een concert van ze geweest?
Ja, zeg dat wel!quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ik niet over zulke dingen hoef na te denken.
Nou, gelukkig maar. Wat had je nog meer dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus nee, je boybandkennis is echt ondermaats.
Take Thatquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, gelukkig maar. Wat had je nog meer dan?
Oh god ja! Met die andere Wahlberg tjap, de broer van die van Marky Mark & The Funky Bunchquote:
Donniequote:Op vrijdag 22 april 2022 21:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh god ja! Met die andere Wahlberg tjap, de broer van die van Marky Mark & The Funky Bunch![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Nee, ik was hun bestaan vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef CherryLips het volgende:
Je had Tony en Harvey? En dan nog twee lelijkerds die er een beetje bij hingen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]weet eigenlijk alleen nog een beetje 1 nummer van hun die ik heel mooi vond
![]()
Dat is van die zwijmel muziek?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:03 schreef Recce het volgende:
Mijn zus luisterde ook naar Boyz II Men.Echt vreselijk.
Ik weet alleen Donnie Wahlberg. Maar dat komt meer door zijn broertje Mark. Die ik als acteur prima vind...quote:
Ja, van die gevoelige negerts.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is van die zwijmel muziek?
Ik was er toen niet zo kapot van, vond alleen The Call en Everybody leuk, maar ik ken gvd nog wel alle teksten.quote:
quote:
Ik vind Mark Wahlberg een van de slechtste acteursquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet alleen Donnie Wahlberg. Maar dat komt meer door zijn broertje Mark. Die ik als acteur prima vind...
The end of the road...quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:03 schreef Recce het volgende:
Mijn zus luisterde ook naar Boyz II Men.Echt vreselijk.
Mijn vader geeft ooit 2500 euro aan mijn zus overgemaakt omdat haar dochter die Nick aan de telefoon kreeg en ze een rekening kregen van ik weet niet hoeveelquote:
Leuk liedjequote:
Boks!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Mark Wahlberg een van de slechtste acteursAlleen in The Departed was ie nog wel leuk.
Ja goed plan !!!quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Leuk liedje![]()
Zal ik eens een whisky inschenken?
Jezus en dan wordt ie niet gecanceld. Maar Johnny depp wel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Boks!kan m niet uitstaan
heeft ook ooit in zn toenmalige woonplaats Boston een Vietnamese man blind geslagen, want racist
Zaten die ogen niet al half dicht?quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Boks!kan m niet uitstaan
heeft ook ooit in zn toenmalige woonplaats Boston een Vietnamese man blind geslagen, want racist
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten die ogen niet al half dicht?
Tenminste een leuk verhaal voor op verjaardagenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader geeft ooit 2500 euro aan mijn zus overgemaakt omdat haar dochter die Nick aan de telefoon kreeg en ze een rekening kregen van ik weet niet hoeveel
Nou ja las hem terug in een toespraakje voor morgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tenminste een leuk verhaal voor op verjaardagen![]()
Marky keek niet zo nauw destijdsquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zaten die ogen niet al half dicht?
Ik denk dat US wel betere verhalen te vertellen heeft...quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tenminste een leuk verhaal voor op verjaardagen![]()
I knowwwwquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus en dan wordt ie niet gecanceld. Maar Johnny depp wel.
Iedereen met duimen welquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat US wel betere verhalen te vertellen heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |