SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Tap tap tap
Even wat vuurwerk bijgooien, dan komen ze welquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hier komt de politie ook niet als er weer een blinde heeft geparkeerd op het terrein.
Ja klopt, als je al een abo hebt, dan hoef je niet nog eens die kosten te betalen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat te hebben betaald. Of dat kwam doordat ik van een voordeelurenkaart overstapte.
Je moet je leven zo inrichten dat je niet hoeft te bukken om dat tientje op de grond op te rapen maar dat je een zwerver achteloos wijst op dat centje op de grond.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, als je al een abo hebt, dan hoef je niet nog eens die kosten te betalen.
Ik heb geen abo.
Het gaat niet om het tientje, het gaat om het principequote:Op vrijdag 22 april 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je leven zo inrichten dat je niet hoeft te bukken om dat tientje op de grond op te rapen maar dat je een zwerver achteloos wijst op dat centje op de grond.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het gaat niet om het tientje, het gaat om het principe
Had ik vanavond ook. Gisteren ook al.. (beetje slechte planning hier). Tot "overmaat" van ramp kwamen ze vanmiddag vanuit de kantine ook al pizzastukken brengen want die waren over van de lunch en zouden anders weggegooid worden... Dus werden ze gratis op de afdeling neergezet. In de kantine waren ze anders 2 euro per stuk geweest...quote:
Net in de huiskamer werden ook al van een medebewoonster de nagels gelakt. Het is dat ik weet dat je onder de 50 bent en wat je voornaam is, anders had ik me even afgevraagd of je niet hier woont...quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik heb na duizend jaar mijn nagels weer eens gelakt.
Ook roze?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net in de huiskamer werden ook al van een medebewoonster de nagels gelakt. Het is dat ik weet dat je onder de 50 bent en wat je voornaam is, anders had ik me even afgevraagd of je niet hier woont...
Toevallig, ik heb vanmiddag nagellakremover gekocht zodat ik die ranzige nagellak na drie weken eens eraf kon halen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:05 schreef Ama het volgende:
Ik heb na duizend jaar mijn nagels weer eens gelakt.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb vanmiddag nagellakremover gekocht zodat ik die ranzige nagellak na drie weken eens eraf kon halen.
Toevallig bij Kruidvat, want daar was het in de aanbieding. Smoesje om langs de vreetafdeling te lopen. Als iemand ooit mijn aankopen bij Kruidvat bekijktquote:
Doe ik ook altijd als ik bij de Kruidvat ben.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toevallig bij Kruidvat, want daar was het in de aanbieding. Smoesje om langs de vreetafdeling te lopen. Als iemand ooit mijn aankopen bij Kruidvat bekijkt
Raar fenomeen is dat, vrouwen die hun nagels lakken, zitten veel verborgen boodschappen in, zwart wil zeggen "ik zit niet zo lekker in mijn vel dus blijf van mijn dijbenen af" , hoerenrood is simpelweg berig , geel en beige is in de war en paars wil zeggen "ik ben wel toe aan een vers nestje" en glinsternagellak is "pas op ik ben een beetje achtergebleven in mijn algemene ontwikkeling"quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Net in de huiskamer werden ook al van een medebewoonster de nagels gelakt. Het is dat ik weet dat je onder de 50 bent en wat je voornaam is, anders had ik me even afgevraagd of je niet hier woont...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |