Ja zat op mijn mobiel. Dan doe ik het liever rustig 🫢quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:19 schreef ToT het volgende:
Is er weer een modje aan het editen?Of pas je de TT zelf aan na het topic aangemaakt te hebben?
Toen heb je hem de definitie van abonnement uitgelegd?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:37 schreef Moeraskat het volgende:
Net zo’n verkoper aan de deur voor artsen zonder grenzen. “Nee ik kom niets verkopen ook geen abonnement”.
1,5 minuut later: het is een vaste maandelijkse donatie.
Hmhm…
quote:
Krijg je er iets voor terug dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen heb je hem de definitie van abonnement uitgelegd?
Dat ze hun opvolgers zeggen dat je niet bij die betweter moet aanbellen.quote:
Mihoen.En jij?quote:
Ik heb mij net volgestopt met sate etc,quote:
Lekker!quote:
Japanse curry gemaakt en al opquote:
Algemene veiligheids goederen?quote:
Ik kom er aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Japanse curry gemaakt en al op
Zometeen nog verse asperges
Aardappelen,vlees,groente.quote:
Neem dan ook wat mee wat erbij kanquote:
Ik heb alleen maar Algemene verordening gegevensbescherming hierquote:
En zal ook wel niet lekker smakenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar Algemene verordening gegevensbescherming hier![]()
Maar dat eet zo moeilijk
Heb je gisteren die show in de Prinsentuin gezien?quote:
Alleen sate? Had je er ook iets bij?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij net volgestopt met sate etc,
Zal je zien dat hij mij meeneemt.quote:
Smaakt naar niksquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En zal ook wel niet lekker smaken
Dat was wel mijn eerste gedachte.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij mij meeneemt.
Ik dacht zijn vriendinnetje, maar kom ook maar langs dan kunnen we net 2 vorkjes per persoonquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij mij meeneemt.
Waar heb je je vriendinnetje gelatenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was wel mijn eerste gedachte.
Donderdags heb ik al een bezigheid, vanavond ook, dus het wordt morgen kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je gisteren die show in de Prinsentuin gezien?
Die houdt niet van asperges.quote:
Wel imposant.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Donderdags heb ik al een bezigheid, vanavond ook, dus het wordt morgen kijken
Meer voor onsquote:
Ik heb filmpjes gezienquote:
o no ik heb wel 6quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar na 2 a 3 ben ik er ook wel klaar mee
Missquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:07 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vind ze wel lekker maar na 2 a 3 ben ik er ook wel klaar mee
Lekker met een glaasje Riesling.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:08 schreef drakin het volgende:
of 8, vergeten te tellen, maar de pan is goed vol
* dud0r gaat vanavond romantisch bij soul etenquote:
Het bord wordt nu opgeschept, je moet dus snel zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gaat vanavond romantische bij soul eten
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r gaat vanavond romantische bij soul eten
Hoezo dat?quote:
Veel te spannendquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
Dit is een leuke reeks
https://www.boekbeschrijvingen.nl/morgan-tica/morgan.html
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel te spannend
Is dat jouw genre boeken?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
2 Friese boeken,eentje uit 1943 en eentje uit 1975.
De gouden swipe en Pake Sytse.
Ik wolquote:
Rink van der Velde is echt een goede schrijver.quote:
Lang geleden dat ik uberhaubt een boek heb gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rink van der Velde is echt een goede schrijver.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja verder was het gewoon in het Nederlands!
[ afbeelding ]
Same.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik uberhaubt een boek heb gelezen
Ik heb de laatste tijd nogal veel gelegenheid gehad zoals je vast wel weet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik uberhaubt een boek heb gelezen
Ik was niet zo'n lezer. Vooral Stephen King..quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.
Het laatste wat ik gelezen heb zijn de boeken van A song of ice and fire.
Daarvoor heb ik Het Veelkleurig Land gelezen; begon erg interessant, maar kreeg steeds meer een "What the fuck am I reading?"-gehalte.
Dat is wel het voordeel van vakantiequote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd nogal veel gelegenheid gehad zoals je vast wel weet.
quote:
Ja dat heb ik ook wel het meest gelezen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was niet zo'n lezer. Vooral Stephen King..
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:35 schreef drakin het volgende:
Ik heb net iets over de 5000 pagina's gelezen dit jaar
17 boeken
Valt nog best mee, heb ook een leesdipje gehad waar ik 3 weken over 100 blz deed.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Valt nog best mee, heb ook een leesdipje gehad waar ik 3 weken over 100 blz deed.
De donkere toren reeks niet eens uitgelezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel het meest gelezen.Verder idd ook niet echt een lezer.
Een reeks die ik wel enorm kan aanraden als je van fantasy houdt is de Deathgate ("Poort des doods") reeks.
Bizar pakkend geschreven!
O en 1 boek was ik al even in bezig, dus een deel is vorig jaar al gelezen, maar goodreads telt die blz gewoon bij dit jaar omdat dat boek dit jaar uit was.quote:
Ik heb alleen nog maar the green mile van hem gelezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:39 schreef ToT het volgende:
Stephen King heeft ook echt wel vreselijke pulp geschreven tussen zijn ernstig goede boeken door.
[ afbeelding ]
Deze vind ik echter wel ernstig goed!
Direct daarna "Desparation" gelezen! [ afbeelding ]
Ben ik überhaupt nog niet aan begonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
De donkere toren reeks niet eens uitgelezen![]()
Kan nog steeds uiteraard.
Ik heb iedere maand die mini-boekjes daarvan gekocht omdat er gezworen werd dat er NOOIT een volledig boek van uitgegeven zou wordeen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:40 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar the green mile van hem gelezen
Ik dus ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iedere maand die mini-boekjes daarvan gekocht omdat er gezworen werd dat er NOOIT een volledig boek van uitgegeven zou wordeen.
DIRECT nadat het laatste deel van die boekjes uit kwam echter........
40+ ? Komt een vrouw bij de dokter enzo?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef dud0r het volgende:
Ik heb dit jaar toch wel een goede 40+ boeken voorgelezen denk ik
Ik heb denk ik drie delen gelezen...quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik überhaupt nog niet aan begonnen.
De titel deed me weer denken aan een boek die ik vroeger voor school heb gelezen trouwens.
Was ook best interessant; een primitieve beschaving die een toren aan het bouwen is à la toren van Babel om dichter bij God te komen. Gaandeweg worden er steeds minder lokale stenen gebruikt en steeds meer zwarte stenen die geïmporteerd worden. Een paar jonge tieners trekken de wijde wereld in en komen op een gegeven moment er achter waarom die zwarte stenen gebruikt worden.
Nee. De boeken van Julia Donaldson en Alex Scheffer bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:43 schreef maily het volgende:
[..]
40+ ? Komt een vrouw bij de dokter enzo?
En aan wie voorgelezen?
Ik had ook die mini boekjes, ze lagen in de toeristen bieb in een hotel in Portugal.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb iedere maand die mini-boekjes daarvan gekocht omdat er gezworen werd dat er NOOIT een volledig boek van uitgegeven zou wordeen.
DIRECT nadat het laatste deel van die boekjes uit kwam echter........
Ja en er stond nog wel op dat het hem herinnerde aan soortgelijke reeksen van vroeger toen hij zelf nog kind was en gefascineerd zat te luisteren naar zijn vader of zo die telkens uit zo'n deeltje zat voor te lezen, en dat hij vervolgens gefrustreerd weer tot de volgende maand moest wachten om er achter te komen hoe het verhaal verder ging.quote:
Kun je nagaan hoe de fans van A song of ice and fire zich moeten voelen; de laatste 2 delen (sowieso het allerlaatste deel) zal nooit uit komen; George R.R. Martin is met veel te veel andere dingen bezig en heeft medelijden met de fans die zich focussen op die reeks.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had ook die mini boekjes, ze lagen in de toeristen bieb in een hotel in Portugal.
Ineens misten de laatste delen en moest ik op dat boek wachten om de rest te lezen
quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef drakin het volgende:
Nou moest ik mijn eten weer warm maken![]()
Ff eten
Ik kan die film niet weer zien.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en er stond nog wel op dat het hem herinnerde aan soortgelijke reeksen van vroeger toen hij zelf nog kind was en gefascineerd zat te luisteren naar zijn vader of zo die telkens uit zo'n deeltje zat voor te lezen, en dat hij vervolgens gefrustreerd weer tot de volgende maand moest wachten om er achter te komen hoe het verhaal verder ging.
Overigens die film.....toen ik hoorde dat Tom Hanks die bewaker speelde, was ik serieus echt PISSED!!!!
Maar WÁT een goede verfilming zeg!!!![]()
![]()
Er waren geloof ik maar 2 kleine details die ik uit die boekjes miste / liever anders had gezien in de film; die eikel van een verzorger in dat bejaardenhuis waar hij zat, en er was nog iets met die muis die hij op zijn oude dag nog verzorgde wat in de boek speciaal was, maar wat in het boek overgeslagen werd. De hoofdlijnen waren er uiteraard nog wel, maar er was wel iets wat ik er in miste, maar ik ben inmiddels vergeten wat het ook al weer was.
Ja ik heb idd wel iets voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:50 schreef aloa het volgende:
Er is ook een film van de Donkere Toren meen ik?
Ga ik echt janken.quote:
Of die andere Toet toet.quote:
Maar eens opzoeken waar ik die kan zien, hoef ik het boek niet meer te lezenquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb idd wel iets voorbij zien komen.
Denk het,ik kan het niet meer aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Awwww.
Maar hoezo? Speciale reden, of is het gewoon aangrijpender geworden voor je?
Ssssst.quote:
Er is een nieuwe.Maar beter laten we het.quote:
Ja in de loop der tijd veranderen je inzichten, je levenservaringen, hoe dingen aanvoelen. Wil ik echt wel geloven!quote:
O, ook goedquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een nieuwe.Maar beter laten we het.
Nee Socios had wel een treinenfetisj, maar op een gegeven moment kwam er een foto of video van iemand die in een trein zat te fappen en mensen beschuldigden hem er van diegene te zijn, maar zijn ontkenning was allerminst overtuigend, vreemd genoeg!quote:
Er is een andere film ook over iemand die in de gevangenis zit en door de directeur enorm gepest wordt,jaren later blijkt hij onschuldig te zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de loop der tijd veranderen je inzichten, je levenservaringen, hoe dingen aanvoelen. Wil ik echt wel geloven!
Het is dan ook echt wel erg aangrijpend gemaakt. En dat Michael Clarke Duncan er inmiddels ook niet meer is zal ook wel wat invloed hebben op hoe je de film beleeft.
Then again;
[ afbeelding ]
Dat wist ik dan weer nietquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee Socios had wel een treinenfetisj, maar op een gegeven moment kwam er een foto of video van iemand die in een trein zat te fappen en mensen beschuldigden hem er van diegene te zijn, maar zijn ontkenning was allerminst overtuigend, vreemd genoeg!En toen was-ie ineens een tijdje weg en sindsdien heeft hij het niet meer over treinen gehad!
Ik weet ff niet welke dat is, maar er zijn wel meer goede gevangenis-films.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is een andere film ook over iemand die in de gevangenis zit en door de directeur enorm gepest wordt,jaren later blijkt hij onschuldig te zijn.
Die blijft ook mooi,of Shawshenk redemtion.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ff niet welke dat is, maar er zijn wel meer goede gevangenis-films.
Eentje met een poster die onmogelijk voor een gat is gehangen bijvoorbeeld.
Maar Papillon bijvoorbeeld ook, ook al is die op een eiland.
Dan wel de originele met Steve McQueen en, Dustin Hoffman.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet ff niet welke dat is, maar er zijn wel meer goede gevangenis-films.
Eentje met een poster die onmogelijk voor een gat is gehangen bijvoorbeeld.
Maar Papillon bijvoorbeeld ook, ook al is die op een eiland.
Dit is de remake.quote:
Deze man weet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan wel de originele met Steve McQueen en, Dustin Hoffman.
Ik wel,opzich wel goed gedaan.quote:
Dat Rihanna fans het zo mooi vonden dat ze een oude man een kans gaf een nummer met haar te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Echt een ZELDZAAMHEID dat een remake een origineel kan overtreffen of er zelfs aan maar kan tippen.
Toch gebeurt het wel soms, hoewel dat vaak een gevoelsmatige kwestie is, afhankelijk van wat je als eerste gezien hebt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat Rihanna fans het zo mooi vonden dat ze een oude man een kans gaf een nummer met haar te maken.
![]()
![]()
Ik vond die van de Shining wel goed.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Same. Echt een ZELDZAAMHEID dat een remake een origineel kan overtreffen of er zelfs aan maar kan tippen.
Toch gebeurt het wel soms, hoewel dat vaak een gevoelsmatige kwestie is, afhankelijk van wat je als eerste gezien hebt.
[ afbeelding ]
Thunderdome?quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard geen remake, maar ik weet wel welke van deze 2 ik VEEL meer kan waarderen.
quote:
Ik vond Glee echt geen doorkomen aan terwijl een vriendin van me nog regelmatig terug kijktquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:12 schreef ToT het volgende:
Wat dat Glee betreft: hier op FOK! bij Radio49 was er iemand die echt furieus werd als je iets slechts daar over zei!![]()
![]()
Dat ik niet weet wie het is zegt genoeg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik vond Glee echt geen doorkomen aan terwijl een vriendin van me nog regelmatig terug kijkt
Opa, wass ist techno?quote:
Het was een serie over een school die nogal wat liedjes in een aflevering verwerkte.....quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ik niet weet wie het is zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was een serie over een school die nogal wat liedjes in een aflevering verwerkte.....
quote:
En soms ook een mash-up van klassiekers maakte.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was een serie over een school die nogal wat liedjes in een aflevering verwerkte.....
Fame.quote:
Als kind noemde ik haar altijd "oma Turner" en had een grafhekel aan haar. Ik hoopte altijd dat ze met pensioen ging!quote:
Vaag verhaal inderdaad dus daarom voortijdig afgehaaktquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En soms ook een mash-up van klassiekers maakte.
"Don't stand so close to me" met nog een bekend nummer over een leraar, ben ff kwijt welke.
Moral of the story was dat die leraar niet wilde dat vrouwelijke leerlingen met hem gingen flirten bijvoorbeeld.
Ik heb nooit 1 aflevering gezien; die covers alleen al horen was absoluut erg genoeg!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vaag verhaal inderdaad dus daarom voortijdig afgehaakt
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nooit 1 aflevering gezien; die covers alleen al horen was absoluut erg genoeg!
Ik heb haar ooit live gezien,wat een energie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kind noemde ik haar altijd "oma Turner" en had een grafhekel aan haar. Ik hoopte altijd dat ze met pensioen ging!
Maar dit nummer, en haar in deze rol? DAMN!!!!![]()
![]()
Donders!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar ooit live gezien,wat een energie.![]()
Dat was bij dame Turner wel anders,dit was echt een mooie ervaring.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Donders!
Ik heb Michael Jackson 1x live gezien, maar wel op de verst mogelijk verwijderde plek!
Je kon hem goed op een scherm zien en zo in de verte zag je ook wel een klein figuurtje bewegen, maar that's it.
De audio was zo gelikt dat het leek alsof je naar de cd zat te luisteren.
Aan de ene kant heel bijzonder om hem zo "in het echt te zien", maar aan de andere kant was het ook doodsaai.
In After Forever vond ik haar wel een dijk van een stem hebben en eigenlijk was elk individueel nummer ook echt wel goed, maar na een stuk of 3 - 4 nummers ging ik me er wel erg aan storen; steeds dezelfde intensiteit en toonhoogte van zingen, en de muziek was ook steeds dezelfde muur van geluid wat continu op je af kwam.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:29 schreef FreshFruit het volgende:
Floor Jansen is trouwens ook geweldig.
Zij was iemand die live tenminste ook goed kan zingen em weet hoe je een optreden neer moet zetten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was bij dame Turner wel anders,dit was echt een mooie ervaring.
Ja ik ben fanquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe de fans van A song of ice and fire zich moeten voelen; de laatste 2 delen (sowieso het allerlaatste deel) zal nooit uit komen; George R.R. Martin is met veel te veel andere dingen bezig en heeft medelijden met de fans die zich focussen op die reeks.
Dat was niet leuk in het boek, veel te langdradig. En steeds weer kwam die stomme muis terug. Die blz. hadden van mij niet geschreven hoeven worden.quote:
Ik ben pas begonnen met lezen bij seizoen 3 van GoT geloof ik, dus voor mij is het een stuk minder erg, maar jammer is het wel.quote:
Ja er werd idd wel veel nadruk op gelegd, maar op het einde snap je ook wel waarom; het betekent dat hijzelf waarschijnlijk nog eeuwenlang in dit aftakelende oude lichaam zal zitten, als ongelukje.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was niet leuk in het boek, veel te langdradig. En steeds weer kwam die stomme muis terug. Die blz. hadden van mij niet geschreven hoeven worden.
In de film is het niet zo vreselijk irritant
Ik begon ook toen, na gespoilerd te zijn over iets in seizoen 3.quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben pas begonnen met lezen bij seizoen 3 van GoT geloof ik, dus voor mij is het een stuk minder erg, maar jammer is het wel.
Hij ging toen ineens aan een andere tv-serie werken, maar daar hebben mevrouw ToT en ik maar een paar afleveringen van gekeken; het kon ons echt niet boeien.
Zeker!quote:Op vrijdag 22 april 2022 19:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begon ook toen, na gespoilerd te zijn over iets in seizoen 3.
Het werd toen eerst lezen en dan verder kijken. Mooie boeken
De rest viel ook best mee, sowieso als iets nieuw is is het fantastisch, verdere seizoenen zijn altijd moeilijk aan die eerste verwachtingen te kunnen voldoen. maar boeken zijn toch echt nodig in gevalletje GOTquote:Op vrijdag 22 april 2022 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!
Ernstig goed geschreven!
De eerste paar seizoenen van de serie waren ook ongelooflijk goed!
[ afbeelding ]
Vergeet niet om ook een broek etc. aan te doen.quote:
Nog niet gezien, is die beetje goed?quote:
Rogier, meer bier.quote:
Nergens natuurlijk, zoals gewoonlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waar.....gaat.....het.....over....
ik lees af en toe mee en dan denk ikquote:
Ja verstandig ha haquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lees af en toe mee en dan denk ik
tis vrijdag![]()
![]()
GVD, je laat mijn bier doodslaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lees af en toe mee en dan denk ik
tis vrijdag![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
GVD, je laat mijn bier doodslaan.
Gescheiden zelfs. Voor zover ik heb begrepen heeft Rogier Frank z'n riante huis in Frankrijk ingepikt terwijl hij voor hun huwelijk geen cent te makken had.quote:
Rogier was al snel duidelijk een valse nicht, maar het eerste seizoen van Paleis voor een prikkie leken ze wel een heel leuke chemie onderling te hebben. In het 2e seizoen werd Rogier duidelijk al wel valser, maar was het regelmatig nog steeds best wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:11 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel jammer vond ze wel leuk stel samen
Dat heb ik dus nooit gezien.. maar een paar afleveringen van Paleis voor een prikkie..quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Rogier was al snel duidelijk een valse nicht, maar het eerste seizoen van Paleis voor een prikkie leken ze wel een heel leuke chemie onderling te hebben. In het 2e seizoen werd Rogier duidelijk al wel valser, maar was het regelmatig nog steeds best wel vermakelijk.
Met die Bead&Breakfast show werd het echter wel heel duidelijk dat er wat mis was tussen hen.
Stereotype golddigger.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gezien.. maar een paar afleveringen van Paleis voor een prikkie..
Wel jammer dat iemand dan ineens zo vals kan zijn, of was het al maar hield hij het goed verborgen
Soms wel leuk voor een paar keerquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kijk die pulp bij voorbaat niet.
Wij kijken hier ook Boer zoekt vrouw en dat soort shit!quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Soms wel leuk voor een paar keer
Maar ben meer een serie/film fan.
Ah kan wel vermakelijk zijn.. en voor je vrouw wel weer goed voor haar om de taal te leren..quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kijken hier ook Boer zoekt vrouw en dat soort shit!Vroeger HAATTE ik die troep echt, maar toen kwam er ineens een vrouw in m'n leven en dat veranderde echt alles.
Als mijn wijf me zou verplichten dat soort troep te kijken sla ik haar linea recta het huis uitquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij kijken hier ook Boer zoekt vrouw en dat soort shit!Vroeger HAATTE ik die troep echt, maar toen kwam er ineens een vrouw in m'n leven en dat veranderde echt alles.
Spreken en verstaan gaat redelijk (zeker wel goed voor hoe kort ze pas in Nederland woont), schrijven is altijd wel iets moeilijker he.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah kan wel vermakelijk zijn.. en voor je vrouw wel weer goed voor haar om de taal te leren..
Kan ze ook al Nederlands schrijven?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn wijf me zou verplichten dat soort troep te kijken sla ik haar linea recta het huis uit
jij hebt dan ook geen wijfquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als mijn wijf me zou verplichten dat soort troep te kijken sla ik haar linea recta het huis uit
Als ik denk dat de mijne zoiets leuk vind laat ik haar opnemen in een psychiatrische inrichting.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]Neuh het was ook mijn idee omdat ik wel wist dat zij het leuk zou vinden.
Ook muis sla ik dan de tent uitquote:
je doet soms zo boze manquote:
Muis vindt dat gewoon opwindend als hij zo boos doetquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
je doet soms zo boze man
maar stiekem ben je zo lief
ok houden we het daar opquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Muis vindt dat gewoon opwindend als hij zo boos doet
Vrouwen maken meer kapot dan drank kan goedmaken.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Jan Rot is overleden. Ik post zijn nummers samen met Chufi in het MUZ topic.quote:
Jij niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jan Rot is overleden. Ik post zijn nummers samen met Chufi in het MUZ topic.
Krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
Ja los FFquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:40 schreef ToT het volgende:
Om eerlijk te zijn ken ik hem absoluut niet. Schijnt een levende legende te zijn geweest.
Dit maakt me echt verdrietig.quote:
waarom mag je ze niet posten??quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg ik deze reactie:
[ afbeelding ]
Ik zit hier te janken om zijn dood en dan dit.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom mag je ze niet posten??
wat is dat nu voor een onzin!!
quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier te janken om zijn dood en dan dit.
Als je nu in Muz al geen liedjes meer mag postenquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit hier te janken om zijn dood en dan dit.
tong80 z'n muziektopics worden ook steeds binnen 0,3 seconden op slot gegooid!quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je nu in Muz al geen liedjes meer mag posten
man3
en dan zeker met dit soort zaken
Al in de FB daar er over gepost?quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
Meer een eerbetoon,maar dat mag dus niet.
Ik ben te boos.quote:
Snap ik. Eerst even de emoties laten zakken en dan alles goed formuleren.quote:
ademen FFquote:
je bent heel veelquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
Het is toch een MUZ topic of ben ik gek?
Chufi trekt zich er niks van aan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent heel veel
maar gek is er daar niet 1 van
is ook wel de beste optiequote:Op vrijdag 22 april 2022 20:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi trekt zich er niks van aan.![]()
wat een baas.
Het is idd alles behalve tactisch gebracht. Ik heb het topic niet gelezen, maar ik ZOU me er iets bij kunnen voorstellen dat een modje het constructiever vindt als je een begeleidend tekstje bij het posten van liedjes plaatst.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
Laat het emmertje niet overlopen,en je mag altijd bij mij terecht.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:52 schreef ToT het volgende:
Echt.....
- Strijkbout besteld, ding komt niet aan. Dagen later bericht gestuurd, moeten 2 weken wachten op een antwoord tot ik het bedrijf in dit topic aanviel en ik een verwijtend berichtje van hen kreeg maar wel direct het geld teruggestort kreeg.
- Nieuwe auto die ons midden in de nacht laat stranden, en de ANWB die ons ongezien de tyfus laat krijgen tot ik finaal door het lint ga aan de telefoon en we alsnog blauwbekkend door een taxi opgehaald worden en om 2.15 's nachts thuisgebracht worden en dagen later een keer onze auto terug krijgen waardoor een kleine vakantie niet door kon gaan en een therapiesessie van Mini-ToT ook geannuleerd moest worden. De reparatie kan volgende week vrijdag plaats vinden, dus een bezoekje aan een goede vriend die we lang niet gezien hebben kan ook niet door gaan.
- Dat hele gezeik met die zonnepanelen die een dag voor plaatsing niet voorradig bleken te zijn en waarbij de installateurs ineens vlak voor het einde van de klus vertrokken met de nodige schade en verkeerde keuzes achter te laten, met een leugen van dat er zo wel iemand zou komen om het af te maken. Pas anderhalve week later zou er iemand komen, maar anderhalf uur na het verstrijken van het tijdvak krijgen we te horen dat hij toch niet kon komen.
En zo zijn er nog behoorlijk veel andere dingen die er de laatste tijd mis zijn gegaan. BEHOORLIJK veel!
Dat je gek bent staat voor mij allang vast.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
Chufi haalt me nog speciaal daar naar toe.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is idd alles behalve tactisch gebracht. Ik heb het topic niet gelezen, maar ik ZOU me er iets bij kunnen voorstellen dat een modje het constructiever vindt als je een begeleidend tekstje bij het posten van liedjes plaatst.
"Bij dit nummer heb ik speciale herinneringen, want..." bijvoorbeeld.
Maar dit zo te zeggen is idd wel erg lomp.
Thx bro.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laat het emmertje niet overlopen,en je mag altijd bij mij terecht.
Lulquote:Op vrijdag 22 april 2022 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je gek bent staat voor mij allang vast.![]()
Maar wel een rare reactie in een muziek forum.
In muziek zijn de regels in sommige topics nogal strak.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is idd alles behalve tactisch gebracht. Ik heb het topic niet gelezen, maar ik ZOU me er iets bij kunnen voorstellen dat een modje het constructiever vindt als je een begeleidend tekstje bij het posten van liedjes plaatst.
"Bij dit nummer heb ik speciale herinneringen, want..." bijvoorbeeld.
Maar dit zo te zeggen is idd wel erg lomp.
Doet me ook denken aan toen het Radio49-topic van ONZ naar MUZ verhuisde; begon er een uitzending en zeiden we in het topic dingen als "OEW GAAF!!!" of "JAAA DEZE!!!!!" en ging er een modje daar ook kats over de zeik van dat we niet zomaar willekeurige woordjes moesten gaan zitten posten die nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi haalt me nog speciaal daar naar toe.
Er ligt nogal wat op je bordje de laatste tijd merk ik.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx bro.
Ja ik sta hier regelmatig echt op janken en heb vanmorgen ook een uitgebreide mail gestuurd naar iemand die misschien voor begeleiding kan zorgen.
Het is echt zwaar om continu alle verantwoordelijkheid te moeten dragen en alles te moeten regelen. Ook nu met alle klussen in huis enzo.
Soms wil je gewoon ongezien de boel uit handen kunnen geven en er maar op kunnen vertrouwen dat alles goed komt.
Met Mini-ToT z'n ontwikkeling ook weer een gesprek gehad die er behoorlijk in hakte, ook al sta ik 100% volkomen achter de observaties. Alleen emotioneel ligt het natuurlijk echt wel zwaarder.
Sorry daarvoor.. maar echt MM en Golfer..quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chufi haalt me nog speciaal daar naar toe.
Blijkbaar ja....quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:56 schreef aloa het volgende:
[..]
In muziek zijn de regels in sommige topics nogal strak.
Nog veel meer dingen dan wat ik hier allemaal benoem. Veel dingen zijn gewoonweg te persoonlijk voor zo'n openbaar forum.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er ligt nogal wat op je bordje de laatste tijd merk ik.
Geen sorry.Is niet jouw schuld.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry daarvoor.. maar echt MM en Golfer..
Even lachen dan:quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog veel meer dingen dan wat ik hier allemaal benoem. Veel dingen zijn gewoonweg te persoonlijk voor zo'n openbaar forum.
Kan godverdomme echt wel janken.....
quote:Op een dag ontmoet Jane,Tarzan in de jungle.
Ze is vrijwel onmiddellijk verkocht en uitermate aangetrokken tot deze wildeman en tijdens een gesprek babbelen ze over zijn leven in de jungle.Ze vraagt hem hoe hij zijn seksuele noden bevredigt.
"Wat is dat?", vraagt hij, niet wetende waar ze op doelt.
Ze legt hem onmiddellijk uit wat seks is, waarop hij zegt:
"Oh dat, wel ik gebruik meestal een gat in de stam van een boom".
Zichtbaar verafschuwt zegt ze: "Tarzan, je doet het helemaal
verkeerd, ik zal je uitleggen hoe je het wel moet doen".
Ze doet haar kleren uit, gaat liggen op de grond en spreidt haar benen.
"Hier",zegt ze,"hiermee moet je dat doen!"
Tarzan doet zijn lendendoek uit, gaat een stap dichterbij
staan en geeft haar plotseling een krachtige trap in het kruis.
Jane rolt in het rond van de pijn, en wanneer ze uiteindelijk een beetje tot positieven komt, vraagt ze:
"Waarom in godsnaam deed je dat nu?"
"Gewoon ff checken of er geen eekhoorn in zit!"
Het lucht wel op hoor,je kan niet alles dragen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog veel meer dingen dan wat ik hier allemaal benoem. Veel dingen zijn gewoonweg te persoonlijk voor zo'n openbaar forum.
Kan godverdomme echt wel janken.....
I know.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het lucht wel op hoor,je kan niet alles dragen.
Ja het ene modje is het andere ook weer niet, en het is maar net hoe een modje een bepaald topic ziet en hoe een ander topic gevoelsmatig weer anders overkomt. En dan heb je nog weer een collega-modje die er misschien weer anders over denkt. (Naast de TS of vaste users van zo'n topic / reeks)quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel verschil wel, per forum en dat moet je dan maar weten.
Dat iddquote:Op vrijdag 22 april 2022 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het ene modje is het andere ook weer niet, en het is maar net hoe een modje een bepaald topic ziet en hoe een ander topic gevoelsmatig weer anders overkomt. En dan heb je nog weer een collega-modje die er misschien weer anders over denkt. (Naast de TS of vaste users van zo'n topic / reeks)
En dan wordt er hogerop soms wéér anders over gedacht!quote:
Gister had ik het over puberen dat ik daar heel laat mee was.Die tijd wil ik nog wel een keertje overdoen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
I know.
Sommige dingen zijn nauwelijks te veranderen, vaak met zeer veel tijd en energie met ups en downs.
Sommige dingen stellen ongelooflijk teleur, maar als je dat verbijt loont het gelukkig wel weer, ook al blijft het in je achterhoofd knagen.
Soms verlang ik terug naar mijn kindertijd hoewel die echt ontiegelijk kut was, maar toen had ik tenminste veel minder verantwoordelijkheden en was het leven een stuk simpeler. Frustrerend en pijnlijk, maar wel veel duidelijker en rechtlijniger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |