Kane Tanaka was een Japanse supereeuwelinge en tot haar overlijden de oudste levende mens ter wereld. Tanaka werd geboren in Fukuoka. Tijdens de Tweede Wereldoorlog was ze werkzaam in een winkel die rijstwafels verkocht.quote:
Ja oke ik ben geen fan van rijstwafelsquote:Op maandag 25 april 2022 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kane Tanaka was een Japanse supereeuwelinge en tot haar overlijden de oudste levende mens ter wereld. Tanaka werd geboren in Fukuoka. Tijdens de Tweede Wereldoorlog was ze werkzaam in een winkel die rijstwafels verkocht.
Dan gaat dit nieuws snel langs je heen jaquote:Op maandag 25 april 2022 10:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja oke ik ben geen fan van rijstwafels
Ik word daar zo moe van hequote:Op maandag 25 april 2022 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
De T. wil Slot wel graag weg hebben bij Feyenoord, zeg.
Het levert natuurlijk reteveel clicks op, al die artikeltjes. De reactie-secties monden ook altijd in ruzies dus dat is ook leuk. Prima verdienmodelletje voor Valentijn. Leven is makkelijk als je geen enkel moreel besef hebt.quote:Op maandag 25 april 2022 10:59 schreef El-Stinho het volgende:
De T. wil Slot wel graag weg hebben bij Feyenoord, zeg.
Hey!quote:Op maandag 25 april 2022 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe is het met je baby?
Moarnquote:Op maandag 25 april 2022 07:17 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 310 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 106 3/6
⬛⬛🟨🟨🟩⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Leuk leuk.quote:Op maandag 25 april 2022 11:38 schreef Charz het volgende:
[..]
Hey!
Goed, hij is bijna 11 maanden nu.
Loopt hier rond in zijn loopstoel.
quote:Op maandag 25 april 2022 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kane Tanaka was een Japanse supereeuwelinge en tot haar overlijden de oudste levende mens ter wereld. Tanaka werd geboren in Fukuoka. Tijdens de Tweede Wereldoorlog was ze werkzaam in een winkel die rijstwafels verkocht.
Ben je jarig?quote:Op maandag 25 april 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
Neem maar een stuk taart of gebak van mij
Gohquote:Op maandag 25 april 2022 12:10 schreef Oriente het volgende:
Neem maar een stuk taart of gebak van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |