Dit begint erg vermoeiend te worden ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik erger me weer meer aan de 'pers' met hun Slot-Ajax-obsessie.
Als God een Feyenoorder is wel ja, @KingRoland heb jij hier een antwoord op?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als God het wil gaat het gewoon Kluivert worden.
kluivert of seedorf?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind al die schijtlollige suggesties ook enorm vermoeiend worden.
Die werd ook door VI genoemd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef aTypisch het volgende:
de leukste optie die genoemd werd tot nu toe vond ik Ron Jans
Ik heb zelfs al ergens Heitinga gelezen.quote:
heitinga in de leer bij jans, om het over te nemen als hij er klaar voor isquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al ergens Heitinga gelezen.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heitinga in de leer bij jans, om het over te nemen als hij er klaar voor is
ik zeg doen
heitinga kent de club, net zoals van nistelrooy bij PSVquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik krijg hier koude rillingen van.
Ben jij Team Depp of Team Heard?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heitinga kent de club, net zoals van nistelrooy bij PSV
jans als ervaren man er naast
ik ga huntelaar NU appen (of wie doet dit beleid nu bij ajax?)
neequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij Team Depp of Team Heard?
En als je Team Heard bent, kan je dan uitleggen waarom je een vrouw support die in bed schijt?
Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij Team Depp of Team Heard?
En als je Team Heard bent, kan je dan uitleggen waarom je een vrouw support die in bed schijt?
Poepz0r haha.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
ChipsZak. in SHO / Amber Heard vs. Johnny Depp
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat not dunquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Amber Heard een vrouw?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:poepz0r
Dan nog heeft @Poepz0r het recht om mee te lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.
Jazeker, met dit argument heeft @Tarado mij gisteren overtuigd, ik ben nu #TEAMHEARDquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Amber Heard een vrouw?
@:rambodirk
quote:
Ik heb zelfs weleens gehoord dat echte vrouwen helemaal niet poepen @JR-Style-93quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen die in bed poepen zijn vies.
Poept ze daarom in bed?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Amber heard heeft ook stukje aziatisch bloed heb ik vernomen
Erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |