oke, nu wil ik een bueno wafelquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dus dit:
[ afbeelding ]
En smoothies, donuts, ijskoffie...
Beetje uit de buurtquote:
Ik was me aan het inhouden, want heel goedkoop is het niet, maar net salaris gestort en ik hoef er niet eens voor om te rijden nu.quote:
Dus je gaat het gewoon doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was me aan het inhouden, want heel goedkoop is het niet, maar net salaris gestort en ik hoef er niet eens voor om te rijden nu.
ik zag vanmorgen mn loonstrookje binnen komen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was me aan het inhouden, want heel goedkoop is het niet, maar net salaris gestort en ik hoef er niet eens voor om te rijden nu.
Is het wel allemaal gelukt?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo in het wild merk ik goed dat mijn vader een tikje bejaard aan het worden is
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag vanmorgen mn loonstrookje binnen komen.
Overuren
en als het goed is komt volgende week ook ergens het belastinggeld
Meteen vragen of ze een reserve oog voor je hebben?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Of bij BB aankloppenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen vragen of ze een reserve oog voor je hebben?
Nee, hierna naar de röntgenafdeling. Met mijn vader in de rolstoelquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nog niet klaardit het laatste?
Merkte ik hier laatst ook toen we gingen uiteten.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, zou wel handig zijnquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meteen vragen of ze een reserve oog voor je hebben?
Ook zo ongedurig en het allemaal niet zo goed snappen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Merkte ik hier laatst ook toen we gingen uiteten.
Oh jeetje. Te moe om te lopen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, hierna naar de röntgenafdeling. Met mijn vader in de rolstoel
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik heb besloten. Een ijskoffie, twee fruitspiezen, een wafel en wat spekspiezen.
#viesdik
Oh das naarquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, teveel pijn als hij te lang moet staan en lopen.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dus voor het eerst in jaren weer een fysieke verjaardagskaart aan het schrijven en er zitten al drie schrijffouten in en een rare zinsconstructie. En mijn handschrift dan.
Nu moet ik een nieuwe kaart halen
Goeie wel, ik moet nog even een envelop scoren.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik altijd Greetz ofzo.
Ik ook, maakt qua prijs ook niet uit of ik het daar doe of bij de Bruna ofzo een kaart koop met postzegel.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daarom gebruik ik altijd Greetz ofzo.
Ja, af en toe wat hulp nodig hebben met dingen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook zo ongedurig en het allemaal niet zo goed snappen?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben dus voor het eerst in jaren weer een fysieke verjaardagskaart aan het schrijven en er zitten al drie schrijffouten in en een rare zinsconstructie. En mijn handschrift dan.
Nu moet ik een nieuwe kaart halen
Ik stuur zaadjes mee voor buiten dus een fysieke kaart is dan handigerquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hier heb ik Hallmark voor
Ook deels omdat ik te lui ben om een fysieke kaart te gaan halen
Hoelang is dat geleden dan?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, af en toe wat hulp nodig hebben met dingen.
Als m'n moeder vandaag haar nieuwe knie zou krijgen zou ze niet eens op krukken kunnen lopen omdat ze vorig jaar haar pols gebroken heeft en dat nog niet hersteld is.
Oh, das geen geld, maar ik heb van die hanenpoten die niemand kan lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stuur zaadjes mee voor buiten dus een fysieke kaart is dan handiger
En had laatst bij de Sostrene een stel verjaardagskaarten meegenomen, zijn heel leuk en maar 80 cent.
Nagellakremover is ook helemaal niet lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben naar Kruidvat geweest voor nagellakremover en kom thuis met een emmer Maltesers.
Ik ben 30 jaar geleden aan mijn hand geopereerd. Dat voel ik nog af en toe.quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoelang is dat geleden dan?
Ik voel mn voet af en toe ook nog en ben al vanaf november uit t gips
Nooit gedacht dat dat zolang kon duren.
Ik normaliter ook niet, maar ik vind mezelf heel grappig met deze.quote:
Ik heb nooit een leuke redenquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zelden, alleen als ik een hele goeie/leuke reden heb..
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb de 'sport' modus op de space star ontdekt, nu binnen de 15 seconden aan de 100
Ben je geschept door een streekbus?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb de 'sport' modus op de space star ontdekt, nu binnen de 15 seconden aan de 100
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |