Gemaakt van het pretsap van de augurkenvlieg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
K heb homemade lemonade besteld. Das hartstikke zuur
handigquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
Oh dat is iets anders volgens Google, ik bedoel dus een steen om achterdeur open te houden.
Yes anders waait hij steeds dicht als ik hem met mooi weer helemaal open wil hebben.quote:
ja maar ook om snel dingen (en personen) buiten te zettenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes anders waait hij steeds dicht als ik hem mooi weer helemaal open wil hebben.
Zit nog een hordeur voor dus zo handig is dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar ook om snel dingen (en personen) buiten te zetten
quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit nog een hordeur voor dus zo handig is dat niet.
Die vlieg ken k niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemaakt van het pretsap van de augurkenvlieg.
Citroen, je verwacht 't niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
K heb homemade lemonade besteld. Das hartstikke zuur
Deurstop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
Oh dat is iets anders volgens Google, ik bedoel dus een steen om de achterdeur open te houden (heb ook wel een haak maar dan kan hij niet helemaal open).
Ja, alles wat een deur stopt, is een deurstop.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet een pakje wegbrengen en de pakjesbrenglocatie zit op hetzelfde industrieterrein als de chocolade-aardbeien en belachelijke wafels, dit is een teken, toch?
belachelijke wafels?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet een pakje wegbrengen en de pakjesbrenglocatie zit op hetzelfde industrieterrein als de chocolade-aardbeien en belachelijke wafels, dit is een teken, toch?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dus dit:
[ afbeelding ]
En smoothies, donuts, ijskoffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |