Kan best mooi staan..quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik zie deze lente veel oude vrouwen op gympies lopen, vaak onder een redelijk chique ouwe-wijven-jurk.
Daar loop ik liever niet op, breek ik meteen mijn enkelquote:
vind het ook totaal niet 'sexy' of zo... overdreven gedoequote:Op vrijdag 22 april 2022 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar loop ik liever niet op, breek ik meteen mijn enkel
Mwa sommige hak schoenen zijn wel mooi en staan ook wel bij veel vrouwen..quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind het ook totaal niet 'sexy' of zo... overdreven gedoe
Doen we niks meequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:25 schreef UitStraling het volgende:
Of vrouwen die hip op platte schoenen lopen met de punten naar buiten en er zo uitzien als een broedse eend
Geen Thaise palingbeestjes tegengekomen?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:25 schreef bitterbal het volgende:
ik draag hier schoenen van de primark![]()
heb toch nog gezwommen
nee houden denk ik niet van chloorquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen Thaise palingbeestjes tegengekomen?
Napoleon Bonaparte zei het, hoe de vrouwen uit Parijs uit sierlijkheid en sensueel raffinement zich voortbewegen zo plomp en boers sjokken de vrouwen in de Lage Landen.quote:
In Den Dungen is dat natuurlijk weer wat anders dan Den Bosch.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Napoleon Bonaparte zei het, hoe de vrouwen uit Parijs uit sierlijkheid en sensueel raffinement zich voortbewegen zo plomp en boers sjokken de vrouwen in de Lage Landen.
wie welquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee houden denk ik niet van chloor
Dat is ook weer zo, er is toch ook zo'n cursus Lopen als een Latina, krijg je hoge hakken aan, een euro tussen je bilspleet en moet je met zo klein mogelijke passen over een lijn lopen zonder dat het centje op de grond valt.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In Den Dungen is dat natuurlijk weer wat anders dan Den Bosch.
Ah, valt nog best mee inderdaad. Het boekje is belangrijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 02:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedkoop genoeg. Het was 60 retour en ik heb er priority bij geboekt omdat ik zelfs bij korte reisjes mijn koffer wel heel fijn vind.![]()
Dus was 95 geloof ik, en daar komen de kosten naar Eindhoven nog bij. Maaaaaaarrr daarna begint wel echt het hoogseizoen en zijn de tickets zoveel duurder. Misschien dit keer wel twee nachtjes Durres maar dat is ook net niets dus misschien wel weer 3 nachten gewoon zijn en luieren in Tirana.
Slapen ook, doeg!
die heeft zich verstopt vandaagquote:
dan verhuis je naar Frankrijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Napoleon Bonaparte zei het, hoe de vrouwen uit Parijs uit sierlijkheid en sensueel raffinement zich voortbewegen zo plomp en boers sjokken de vrouwen in de Lage Landen.
Gemaakt van het pretsap van de augurkenvlieg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
K heb homemade lemonade besteld. Das hartstikke zuur
handigquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
Oh dat is iets anders volgens Google, ik bedoel dus een steen om achterdeur open te houden.
Yes anders waait hij steeds dicht als ik hem met mooi weer helemaal open wil hebben.quote:
ja maar ook om snel dingen (en personen) buiten te zettenquote:Op vrijdag 22 april 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes anders waait hij steeds dicht als ik hem mooi weer helemaal open wil hebben.
Zit nog een hordeur voor dus zo handig is dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar ook om snel dingen (en personen) buiten te zetten
quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Zit nog een hordeur voor dus zo handig is dat niet.
Die vlieg ken k niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gemaakt van het pretsap van de augurkenvlieg.
Citroen, je verwacht 't niet.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:53 schreef bitterbal het volgende:
K heb homemade lemonade besteld. Das hartstikke zuur
Deurstop.quote:Op vrijdag 22 april 2022 12:55 schreef Ama het volgende:
Oh dat is iets anders volgens Google, ik bedoel dus een steen om de achterdeur open te houden (heb ook wel een haak maar dan kan hij niet helemaal open).
Ja, alles wat een deur stopt, is een deurstop.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet een pakje wegbrengen en de pakjesbrenglocatie zit op hetzelfde industrieterrein als de chocolade-aardbeien en belachelijke wafels, dit is een teken, toch?
belachelijke wafels?quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet een pakje wegbrengen en de pakjesbrenglocatie zit op hetzelfde industrieterrein als de chocolade-aardbeien en belachelijke wafels, dit is een teken, toch?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dus dit:
[ afbeelding ]
En smoothies, donuts, ijskoffie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |